Aynı dünyanın yalnızlarıydık sevgilim, ta ki kalplerimiz birbirlerine rastlayana kadar. Seni gördüğüm an sonsuz bir mevsim başladı yüreğimde, her gün biraz daha büyüyorsun sanki. Bir zamanlar en üzüldüğüm şey kelebeklerin sonsuz ömürlerini tek bir güne sığdırmasıyken, şimdi o tek bir günü seni severek geçirmeye yeğliyor bu yürek..
............................................................
............................................................'' Bak Masal, sana kaç defa söyledim artık ben bile bilmiyorum ama, canın her istediğin de buraya gelemezsin burası bir eğlence yeri değil, lanet olasıca bir karakol! ''
'' Öküzleşmeyin isterseniz, buraya sizin gül cemalinizi görmeye bayıldığım için gelmedim Selim, komiser! ''
'' Hayret, o zaman sürekli peşimde dolaşıp beni deli eden kadın senin ikizin olmalı! ''
'' İnanın bana şu an umurumda bile değilsiniz Selim, komiser buraya Rıza, baş komiserim çağırdığı için geldim. Rica etsem, kendisine seslene bilir misiniz! ''
'' Artık sizli bizlide mi olduk Masal? ''
'' Masal, hanım Selim, komiser bundan sonra sadece Masal, hanım! ''
'' Aaa Masal, kızım sen ne zaman geldin? ''
'' Bir kaç dakika oluyor Rıza, baş komiserim. ''
'' Aşk olsun Masal, kız buraya gide gele, gide gele evladım gibi oldun bu ne resmiyet böyle. Sana kaç kez dedim bana abi de artık! ''
'' Peki Rıza, abi sen nasıl istersen. Bu arada beni neden çağırdın, olanlardan dolayı şahitlik etmem de bir sıkıntı yoktur umarım! ''
'' Hayır evlat, o konuyla ilgili hiç bir sıkıntımız yok çok şükür. Ben başka bir sebeple seni çağırdım aslında buraya! ''
'' Nedir? ''
'' Eğer kabul edersen bu yaşlı kovboya bu gece güzel bir düğünde eşlik eder misin? ''
'' Düğün mü? ''
'' En az siz ikiniz kadar çılgın bir çift tanıyorum, sağ olsunlar tam bir bela mıknatısı ikisi de. Laf aramızda, çocuklarım gibi severim kerataları bu akşam nihayet evleniyorlar. E tabi bende davetliyim! '''' Rıza, abi nazik teklifin için çok teşekkür ederim ama... ''
'' Hadi ama hemen hayır deme, bu yaşlı adam tek başına mı gitsin yani! ''
'' Ama ben... ''
'' Yoksa başka bir planın mı var güzel kızım, eğer öyleyse ısrar etmekten vazgeçe bilirim. ''
'' Aslında... ''
'' Ne planı ola bilir ki Rıza, abi onun benden başka işimi var sanki! ''
'' Aslında bu akşam bir randevum vardı Rıza, abi eğer senin içinde bir sakıncası olmazsa onu da çağıra bilir miyim! ''
''Ne randevusu? ''
'' Sizi ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum Selim, bey sizin de bana defalarca söylediğiniz gibi peşinizde kuyruk gibi dolaşmaktan tamamen vazgeçiyorum. Artık rahat ede bilirsiniz! ''
...
'' Oğlum anlamıyorsun galiba, sizin yüzünüzden sevdiğim kadınla birbirimize girdik lan! ''
'' Abicim sen salak mısın, saatlerdir burada kafamı ütülüyorsun Efe, hayır yani kendin ettin kendin buldun. Ben mi dedim git Kübra'yla bizim için kanlı bıçaklı ol diye! ''
'' Ulan it herif, sen o kadar üzgünken ben nasıl normal dura bilirdim, sanki sen farklı bir şey yapardın aynı durumda ben olsam! ''
'' Saatler olsun beyim, damatlık tıraşınız hayırlısıyla bitti! ''
'' Kuzey'im bir el at şu kardeşine, ölüyorum diyorum kulaklarına bir şey mi kaçtı oğlum! ''
'' Tamam ulan tamam yemin ederim başımın en büyük belasısın Efe! ''
...
'' Kuzum melekler gibi olmuşsun sen ama, abim seni gördüğünde düşüp bayılmazsa iyidir! ''
'' Hanım efendi kıpırdamayın lütfen, makyajınızı yapamıyoruz! ''
'' Of hadi ama, ben şimdiye kadar elli defa bitirmiştim! ''
'' Abla uslu durur musun. ''
'' Kübra'm saatlerdir soracağım bir türlü soramadım Efe'yle aranızdaki bu gerginlik ne olacak böyle! ''
'' İnan bana Gece'm, bende bilmiyorum. ''
'' Nasıl yani ayrılacak mısınız Efe, abiyle! ''
'' Kızlar lütfen sorup durmayın, gerçekten bilmiyorum. ''
'' Evden ayrılmadan önce çocuk seninle konuşmak istedi, neden konuşmaktan kaçtın Kübra! ''
'' Çünkü, eğer konuşursak... ''
'' Eğer konuşursanız? ''
'' Kızlar neden üstüme geliyorsunuz, ondan bahsetmek yüreğimi acıtıyor. ''
'' Ah şaşkın Kübra, resmen kendi kendine acı çektiriyorsun burada Efe, senden özür dileyecekti. ''
'' Neee? ''
'' Dönerken Efe'yle uzun bir konuşma yaptık diyelim, aklı başına geldi ama şimdide seninki uçmuş durumda. ''
'' Of ama yaa ben ne yaptım böyle! ''
'' Hanım efendi lütfen ama, çok az kaldı rica ediyorum sabit durun. ''
Yarım saat sonra ...
'' Yemin ederim kızlar o kadın biraz daha sabit durun demeye devam etseydi elimde kalacaktı! ''
'' Sende hiç yerinde durmadın ki canısı, en son zavallı kadın fenalık geçirecekti neredeyse! ''
'' Of, şimdi bırakın şu kadını Efe'yi ne yapacağım ben Nedret, Gece'm bana bir akıl verin kızlar! ''
'' Daha önce yapman gereken o büyülü anı bugün yapacaksın güzellik! ''
'' Nasıl yani? ''
'' Ah benim şaşkın ördeğim, sen diyorum sevdiğin adama diyorum evlenme teklif edeceksin diyorum! ''
'' Eee çüş Gece, yavaş gel kızım. Hem neden ben o uyuz deve tabanına evlenme teklif ediyorum ki, erkekler kadınlara evlenme teklifi etmez mi! ''
'' Kübra, şimdi sıkı bir dayak yiyeceksin benden ha, kızım bu çocuk sana rüya gibi bir evlenme teklifi etmedi mi! ''
'' Etti ama... ''
'' Evet kuzum etmişti değil mi, sonra ne oldu peki! ''
'' Of tamam ya, ben salak gibi bayıldım. ''
'' Aynen öyle güzellik, biz evlendikten sonra sevdiğin adamı bir kenara çekiyorsun ve hayatının sorusunu sevdiğin adama soruyorsun! ''
'' Bir şeyimizde normal olsun be arkadaş, resmen sevdiğim adama evlenme teklifi edeceğim bir kaç saat sonra! ''
...
'' Büyük taktiğin bu mu yani, özür dile! ''
'' Ulan daha ne dememi bekliyorsun, gerekirse sevdiğin kadının önünde dizlerinin önüne çök ve nasıl pişman olduğunu Kübra'ya anlat. İnan bana içten olduğun sürece kardeşim sana fazla kırgın kalamaz! ''
'' Ama ben... ''
'' Ya da sen bilirsin kardeşim, ama unutma sevdiğin kadın eğer senden giderse senden sana geriye hiç bir şey kalmaz! ''
'' Onsuz nefes alamam Kuzey, ne kadar çılgın da olsa hatta yaramazlıklarıyla beni delirtse de, o pinokyoyu her şeyden daha çok seviyorum! ''
'' O zaman sevdiğin kadın için savaşma zamanı Efe, unutma en imkansız zamanlarda bile kalbimizde sevda ateşi yandığı sürece hiç bir aşk yok olmaz. ''
...
'' Kızlar hadi, daha evimize dönüp giyinmemiz gerekli. ''
'' Of, anne bu gün hiç bitmeyecek mi yahu, resmen yorgunluktan şimdiden ölmek üzereyim ama! ''
'' Ah benim şaşkın kızlarım, neden elbiselerinizi yanınıza alıp güzellik salonunda giyinmezsiniz ki, şimdi koştur koştur eve gidip giyinmeniz gerekecek! ''
'' Ne bilelim Türkan, sultan bizde akıl mı kaldı! ''
...
'' Kızlar bu an gerçek mi, şu an üzerimde gerçekten de sevdiğim adamla evlene bilmek için giydiğim masallar diyarından fırlamışçasına güzellikte bir gelinlik mi var! ''
'' Evet kardeşim, ve inan bana ağlamamak için kendimi öylesine zor tutuyorum ki! ''
'' Bende abla, okuduğum kitaplardaki asıl kızlar gibi oldun sahiden. ''
Allah'ım sen tut kalbimi, bu günümüze çok şükür...
Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okuyacağınız bir bölüm olmuştur!
İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen benimle düşüncelerinizi daima yorumlarınızla paylaşın, saat kaç olursa olsun sizlere mutlaka geri dönerim.
Oy vermeyi unutmayın lütfen .. yakşamlar (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...