Aşk rağmen sevmektir, her şeye rağmen.. Çok sevmektir! Güvenmektir, başını yastığa huzurla koymaktır. Tüm zorluklara rağmen yan, yana durmaktır. Yaptığın hiç bir şeyden pişman olmazsın, hiç bir şeyden. Bazen unutmaya çalışırsın unutamazsın! Ama aşk tüm engelleri aşar. Eğer birini her şeyden çok seversen, hiç bir gücün seni yıkmasına izin vermezsin... Böyle bir şeydir işte aşk! Sevgilim aşk uzun bir yol sana gele bildiğim an ömrüm ol.....
............................................................................................................................................Bir kaç dakika önce ..
'' Dışarı da ne yapıyor bu ikisi? ''
'' Ne yapa bilirler Kuzey, sohbet ediyorlar işte. ''
'' Şaka mı yapıyorsun Gece, ikisi ne zaman yan, yana gelse savaş çıkıyor aralarında. Şimdi yine birbirlerine girecekler, inan bana güzelim hiç çekemeyeceğim şu an! ''
'' Neden ailemize anlattın ki olanları, onlara söylememeye karar vermiştik Kuzey! ''
'' Biliyorum Gece'm, ama artık sabrımı yitirmeye başladım. Bir an önce seninle yeni bir başlangıç yapmak istiyorum. ''
'' Bende istiyorum, ama bunu ailemizi yaralayarak endişe içerisinde tutarak yapamayız. Görmedin mi annem ne kadar üzüldü! ''
'' Bir tanem gelecek bize neler gösterir inan bana hiç bir fikrim yok. Ama kalbim sevdiğim kadının adını her fısıldadığın da yumruk yemiş gibi oluyorum. Seni kendimden bile gizleyemezken daha ne kadar sabırlı olmam gerek! ''
'' Deme böyle şeyler... ''
'' Neden Gece'm! ''
'' Şu an deli gibi sana sarılmak istememe sebep oluyorsun sevgilim! ''
'' Gördün mü meleğim, biz birbirimizi bile doyasıya yaşayamıyoruz. Ailemiz en azından Sem, hakkında ki gerçekleri bilsin. Bilsinler ki, ondan ayrıldığım da beni suçlamasınlar. Sana gelen her yol benim cennetimken, senden daha fazla ne kadar ayrı kalmaya dayanır bu kalp! ''
'' İyi ki karşıma çıktın şövalyem, sen olmasaydın aşkın nasıl bir şey olduğunu asla bilemeyecektim... ''
'' Gözlerini gördüğüm ilk an, nefes almayı unutmamı sağlayan minicik bir kız çocuğuydun! ''
'' Na, nasıl yani? ''
'' Seni gördüğüm ilk an çok tuhaftı Gece'm, korku içinde ki minicik bir kız çocuğuydun. Ama gözlerini gördüğüm ilk an, gerçekten bir kaç saniye nefes alamamıştım. ''
'' Yaa Kuzey, bu söylediklerin çok güzel... ''
'' Çünkü gerçek sevdiğim, o zamanlar farkında bile değildim belki. Ama yıllar sonra tekrar karşılaştığımız an da bile, yumruk yemiş gibi olmuştum! ''
'' Annemler her an odalarından dönecek olmasalar, şu an sana sımsıkı sarılırdım... ''
'' Ah Gece, ben seninle ne yapacağım böyle. Söylediğin her kelime sanki kalbime kazınıyor. Meğer aşk rağmen sevmekmiş seninle öğrendim güzel kadın! ''
'' Aşk sensin Kuzey, her zaman sendin! ''
'' Aşk sensin sevgilim, her zaman sensin!
...
'' Zafer ne yapacağız, söz konusu çocuklarımızken bir kenarda oturup beklemek işkenceden farksız. ''
'' Kocana güven sevdiğim, ben nefes aldığım sürece kimse ailemize zarar veremez! ''
'' Biliyorum kocacığım, sen ailemizin her zaman süper kahramanıydın. ''
'' Sadece size tahsil edilmiş bir kahraman Türkan'ım, inan bana kimse çocuklarımıza hiç bir zarar veremez! ''
'' İnanıyorum hayatım, bu kalp seni ilk gördüğü andan beri sana inanmaktan tek bir saniye bile vazgeçmedi... ''
'' Nefesimsin hayatımın kadını, ömrümsün Türkan'ım! ''
'' Farkında mısın, çocuklarımız arasında bir şeyler oluyor sanki. ''
'' Ne gibi sevdiğim? ''
'' Bilmiyorum ama kalbim, güzel şeyler diye fısıldıyor Zafer! ''
'' Yoksa Kuzey' le Gece'miz mi? ''
'' Bilmiyorum kocacığım, inşallah. Benimde yıllardır en büyük Dua' m dı bu durum! ''
'' Bana neden hiç söylemedin güzel kadın? ''
'' Zamanının gelmesini bekliyordum çünkü, sen de bilirsin kalp yönlendirmeyle ilerlemez diğer yarısına! ''
Şimdi ..
...
'' Efe, sana diyorum kim bu Alex, denen piç? ''
'' Aa abicim sakin ol lütfen. ''
'' Bana sakin ol falan demeyi kes Kübra, Söylesene oğlum kim bu herif! ''
'' Kuzey, şu an fazlasıyla sinirlisin kardeşim, daha sonra konuşalım... ''
'' Lan oğlum bana kafayı mı sıyırtacaksın, sikerim sakinliği anlat artık neler oluyor! ''
'' Oğlum bir dur sesini yükseltip durma, bütün evi başımıza mı toplamaya çabalıyorsun!
'' Kuzey, lütfen benim için biraz da olsa sakinleş... ''
Gece'nin fazlasıyla tedirgin çıkan sesi genç adamı biraz da olsa sakinleştirdiği an, sevdiği kadını kollarının arasına hapseden Kuzey, o an dünya yansa umursamayacak hale gelmişti.
'' Tamam sevgilim, bak sakinleşiyorum korkma! ''
'' Efe sende sıkı bir yumruk yemek istemiyorsan tane, tane ne öğrendiysen anlat kardeşim. Gece'mi daha fazla korkutmak istemiyorum! ''
'' Biraz önce Leon, aradı. ''
'' Ne öğrenmiş! ''
'' O daha emin değil Kuzey, şu an tek bildiğimiz Sem' i atmış yaşlarında bir adam deli gibi arıyormuş dahası Leon, şey dedi... ''
'' Oğlum sabrımın derecesini ölçmeye çabalıyorsan inan bana sıfırı vurmak üzere! ''
'' Alex, denen adamla Sem' in bir gönül ilişkisi ola bilirmiş. Yarın adamla yüz, yüze görüşme ayarladı. Ne olup bittiğini öğreneceğiz yani! ''
'' Lanet olsun Sem' in atmış yaşlarında bir herifle ne işi olur, tüm bunlar olurken ben kış uykusuna mı yattım kahretsin Efe! ''
'' Kuzey, adamım sakin ol. Şu an istesek de elimizden hiç bir şey gelmiyor? Ayrıca Leon' a Sem' in annesini de araştırmasını söyledim. Eğer doğru söylüyorsa zavallı kadına yardım edelim... ''
'' Ne güzel diyorsun ama , eğer doğru söylüyorsa. Hay aklımı sikeyim, bu kadının hayatı yalanmış sırf buraya geldiği günden beri çevirdiği dolaplardan destan çıkar. Eğer yine yalan attıysa, Sem' i elimden kimse kurtaramaz Efe. ''
'' Tamam yol verirsin ne cehenneme gidecekse gider, bir kadına el kaldıracak kadar hayvan değiliz çok şükür Kuzey! ''
'' Herhalde oğlum, sadece canına okuyacağım. Birine zarar vermek için şiddet şart değil, hayatını cehenneme çevireceğim sadece! ''
'' Yardımcı ister misin abicim, biricik kardeşiniz emrinizdedir Kuzey, kaptan! ''
'' Eyvahlar olsun Kübra, işin içindeyse Sem, kesinlikle sıçtı Kuzey! ''
'' Ya aşk olsun Efe, sen de hep beni gömüyorsun ama... ''
'' Seni gömmek mi haşa küçük cadı, sen mezarından hortlarsın bu sefer de benim başım yanar! ''
Efe' nin muzip sesi herkese kahkaha attırırken Kübra, gözlerini kısmış sevgilisine yapacağı işkencelerin listesini ayarlıyordu kafasında....
'' Evet arkadaşlar benimle günlük uğraşmanız bittiyse eğer, sıcacık evimize gire bilir miyiz? Biraz daha buz gibi hava da kalmaya devam dersek, bir taraflarım buz tuta bilir! ''
Kübra'nın son söyledikleri herkese yeniden kahkaha attırırken, bu defa Kuzey'e çaktırmamaya çabalasa da sevdiği kadını aşk dolu gözlerle seyretmekten geri kalamıyordu Efe!
'' Kardeşim haklı beyler bende çok üşümeye başladım! ''
'' Gece'm madem üşüdün neden bana söylemiyorsun, hemen girerdik eve! ''
'' Yuh abi, tamam Gece'ye aşık olmana bende bayılıyorum ama, beni de fazla mı ihmal eder oldun sen. Hayır yani kardeşimi bu kadar sevmesem, çocuklar gibi kıskanacağım! ''
'' Üzgünüm küçük cadı, sevdiğim kadına kavuşmak hiçte kolay değildi benim için. Bir süre abini idare ediver! ''
'' Aman tamam bir gün bende aşık olursam, sen de aynı anlayışı bana göster ama! ''
'' Bana bak akşam, akşam sinirlerimi tepeme çıkarma. Senin daha yaşın kaç başın kaç ne aşkı... ''
'' Kuzey saçmalama, biz Kübra'yla aynı yaştayız farkındasın değil mi? ''
'' Ola bilir, benden sana asla zarar gelmez menekşe gözlüm. Dışarısı kurt kaynıyor, öyle kardeşime herkesi yaklaştırmam ben. Hadi ben yaklaştırdım diyelim Efe, abisi var korur Kübra'mı! ''
Kuzey' in gülümseyerek söylediği kelimeler herkesi dumur ettiğin de Kübra, ürkek gözlerle sevdiği adama bakmadan edemedi.
Dostundan duyduğu her kelime kalbine ayrı, ayrı cam parçaları saplarken nefes alamadan öylece yerinde kala kalmıştı genç adam.
Kübra'nın kendisine ürkekçe bakan güzel gözleri, içini daha da dağlarken ortam daha da kararıyordu sanki..
( Lanet olsun işte şimdi sıçtın sen Efe..... )
Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım severek, beğenerek okumuşsunuzdur!
Yazdığınız her yorum bu yazar için o kadar önemli ki, bunu kelimelerle tarif bile edemiyorum...
İster satır arası, ister bölüm sonu olsun lütfen benimle her zaman düşüncelerinizi paylaşın. Saat kaç olursa olsun, size daima geri dönerim.....OY VERİN ARKADAŞLAR ... BİR YILDIZA BASMAK ÇOK DA ZOR DEĞİL LÜTFEN DİNLE SEVGİLİ' YE DESTEK OLUN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...