Özel Bölüm 1 ... 💕

103 18 12
                                    

Mutlu Sonsuz...

Hayallerim hayallerinde can bulduğu saniyeden itibaren masmavi bir gökyüzü bizi kutsuyor sevgilim, Seninle nefes aldığım her saniye yaşadığını hissediyor bu yürek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayallerim hayallerinde can bulduğu saniyeden itibaren masmavi bir gökyüzü bizi kutsuyor sevgilim, Seninle nefes aldığım her saniye yaşadığını hissediyor bu yürek.
Mutlu sonsuzluğuma hoş geldin <3
................................................................................................................

" Hadi artık Gece, daha ne kadar beklemem gerek sevgilim. "
" Sadece birazcık daha Kuzey, yıldızım sana olan sözümü tutma vaktim geldi. "
" Hayatım uzun bir süredir aramana rağmen bir türlü bulamadın o günlüğü üzme güzel yüreğini. "

" Hayır aşkım biliyorum bu odada bir yerde o günlük, sana olan hiç bir sözümü atlayamam evlendigimiz gün o günlüğü sana hediye edeceğimi söylemiştim. "
...
" Yukarıda neler oluyor neden hala aşağıya inmediler ki. "
Anneciğim belli ki kardeşinin bir bildiği var, hem artık onlar evli bir çift her saniye yanlarında olmamız doğru olmaz. "

" Biliyorum Türkan, sultan ama elimde değil dakikalar sonra kardeşim yıllar sonra benden ayrı bir evde yaşamaya başlayacak ve yüreğim tuhaf bir şekilde sıkışıyor sanki! "

" Ah benim yüreği güzel Kübra'm üzüntünü en iyi ben anlarım bir anda hem Kuzey' im hemde Gece'm uçtu ellerimden.
Artık bu evde neşeyle yasayamayacağız neşeyle kahkahalarınız yankılanmayacak odalarınızdan. "

" Hadi ama hanımlar Minik kelebeğim bu söylediklerinizi duysa çok üzülürdü.
Artık onlara kalan tek şey sonsuz bir mutluluk.
Kuzey'imiz Gece'sini buldu aşkları o kadar güzel ki birbirlerini tıpkı sevdiğimle benim gibi delicesine seviyorlar bize kalan onlar için delicesine sevinmek.. "

Sevdiği adama aşkla bakan Türkan, hanım buğulu gözlerle Zafer' ine gülümserken ortamda oluşan mutluluk görülmeye değerdi doğrusu..
...
" Bir dakika, bir dakika sen şimdi ciddi, ciddi Nedret' e aşkını mı ilan ettin birader yoksa benim keskin kulaklarım yanlış mı duyuyor.. "
" Ulan Efe, saatlerdir hayvanlar gibi kahkahalar la güldüğün yetmezmiş gibi hala aynı soruyu sormaktan bıkmadın! "

" Tamam lan hönkürme tiripli hatunlar gibi, ne yapalım kardeşimizi ilk defa böyle görüyoruz. "
" Allah kahretsin ben nasıl böyle bir şey yaparım, hayatlarımız karakterlerimiz her şeyimiz farklı Efe, dahası sürekli kavga ediyoruz. "

" Kendine şunu sor o zaman, sırf hayatlarınız farklı diye ya da karakterleriniz birbirine uymuyor diye ondan vazgeçebilir misin? Dahası onu başka bir adamla görmeyi yüreğin kaldırır mı Leon? "

Arkadaşından duyduğu her soru yüreğini ateşler içerisinde bırakırken nefes alamaz hale gelen genç adam gömleğinin düğmelerini açmakta bulmuştu cağreyi..
...
Sevilmeyi çok sonradan öğrenen acemi bir yürek aça bilir mi aşka kapılarını, bir çift gözde kaybolabilir mi?
Leon' dan duyduğu her söz lal olan kalbini harekete geçirirken, denizin karşısında kendisine gelmeye çabalayan genç kadın düşüncelerinde kaybolmuştu.

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin