Sevdan kuşlar misali, gelip kalbime kondu. Ömrüm kışlar gibiydi, sonsuz bir bahar oldu. Esmer bir akşam vakti, senle yeniden doğdum. Benden çaldıkları unut dedikleri, kaybettiğim kaderi buldum. Dünyanın yükünü yazsalar payıma, dost düşman bir olup çıksa da yoluma. Vazgeçmem senden yine de, ben aşkla yürürüm ateşe. Yeter ki sen ellerimden tut!!
...................................................................................................................................................
Bir zamanlar istemesem de hayaller kurardım, yanımda sevdiğim adam yemyeşil bir alanda el ele tutuşmuş doğayı izliyoruz. Ah güzel hayallerim, hep göz yaşlarımla son bulurdu.
Şimdiyse Kuzey' le birlikte yemyeşil bir ormanda dip, dibe yürürken yaşadığım ana binlerce şükrediyorum!'' Kuzey, keşke bizde Efe ve Kübra'yla birlikte geri dönseydik! ''
'' Aslında doğrusu bu haklısın, bunun bende farkındayım ama Sem' in yüzünü bile görmek istemiyorum Gece... ''
...
'' Bizim şaşkın aşıklar yaptılar yine yapacaklarını, şimdi eve gittiğimizde o Sem, cadısı Kuzey'i sorduğunda ne halt yiyeceğiz? '''' Sanane deriz olur biter Efe! ''
'' Tabi güzelim ondan sonra da, o arkamızdan bin tane dalavere çevirdiğinde çözmeye uğraşır dururuz değil mi? '''' Bu kız öcü falan mı yahu, bu ne tedirginlik? ''
Sevdiği kadının güzel gözlerini büyüte, büyüte sorduğu soru genç adama kahkaha attırırken yüzündeki tebessüm gittikçe artıyordu..
'' Biz ona öcü demeyelim, sadece fazla uyanık ve zararlı bir tip! ''
'' Merak etme canısı, istediğim zamanlar ondan daha tehlikeli olma kapasitesine sahibim. '''' Bu durumdan memnun mu olsam, yoksa tırssam mı bilemedim küçük cadı! ''
'' Adama bak ya, sevgilisine hala küçük cadı diyor. Efe, kafan da bir kaç tahta eksik ola bilir mi? '''' Seninle tanışasıya kadar son derece kaliteli bir heriftim, ama şimdi düşünmek lazım tabi! ''
'' O ne demek şimdi, ben senin kaliteni mi düşürdüm? '''' Hayır Kübra'm sen benim kalbimi çaldın, nefesim oldun.. Anla artık kadın sen beni değiştiriyorsun! ''
Genç adamın buğulu sesi ortamı fazlasıyla ateşe verirken Kübra, çoktan çemkirmeyi unutmuştu bile...
'' Bak ne diyeceğim güzel cadım, seninle şöyle güzel bir sinema keyfi yapalım mı? ''
'' Ah harika olur, en son gittiğimizde izleyememiştik zaten! ''Kübra'nın neşeyle söyledikleri genç adama o kabus dolu akşamı hatırlattığın da, farkında olmadan yumruklarını sıkmaya başlamıştı Efe.
Bunu fark eden genç kadın sessizliğe gömülürken, kendisini hala o akşam olanlardan dolayı suçlu hissediyordu..
'' Özür dilerim. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...