Kimine göre hayat koskoca bir masaldı.
Kısa mutlu bir masal ..
İnsanları tanımak için bir ömür gerekir derler !Bir insanı sevmek için se bir saniye ...
Ben birini sevdim .. o bir saniyede.
Bir saniye de gördüm o güzel yeşil gözlerini.
Bir saniye de aşık oldum ona !O benim şansımdı ..
Ben onun şansızlığı !
Ben onunla nefes aldım ..O bir başkasında buldu nefesini ..
Her kalp hemen kavuşamıyor sevdiğine ..
Ey hayat ..
Bir mısra daha yükler misin yüreğime !
Sanki her şey o an düzelecekmişçesine ...
................................................................................................................................................................Tek bir söz, bir insan da kırbaç yemiş gibi bir acı yaratır mıydı?
Bu öyle bir acı ki, sadece nefes ala biliyor geriye kalan hiç bir işlevini yerine getiremiyordun.Kuzey, Gece'den hayatının dersini almıştı tek bir sözle.
Gözlerine dimdik bakan Gece, seni hiç tanımamış olmayı dilerdim dediğinde kalbi paramparça olmuştu genç adamın.
Haklıydı da aslında o kimdi ki ona hesap soracak.
Daha kendi hayatını bile yoluna sokmaktan acizdi Kuzey.Bir de gelmiş sevgilisi olan bir adam olduğu halde dahası, sadece sevgilisi de değil Kuzey, nişanlı bir adamdı.
Sırf aptalca bir kıskançlık uğruna Gece'yi bu kadar hırpaladığını yeni, yeni fark ediyordu genç adam." Ben, ben özür dilerim Gece. "
Bana ne olduğunu inan bende bilmiyorum, sadece bir an kendimi kaybettim.Sevdiği adamın mutsuzluktan neredeyse yeşilleri solan güzel gözleri Gece'ye hüzünle bakarken ilk defa onunla konuşmak istemedi Gece.
Bu saatten sonra ne diye bilirdi ki ?
Geriye ala bilir miydi zamanı sevdiği adam !Birbirlerine sessizlik içerisin de bakan ikili odanın aniden açılan kapısıyla birlikte bu sessizliğe son verirken Gece'yi fark etmeyen Efe, hala Kübra, yüzünden sinirden kudurmak üzereydi.
" Abicim istersen bir daha benimle hiç konuşma, pılımı pırtımı ne kadar eşyam varsa hepsini toplayıp toz oluyorum hemen bu evden.
Efe'nin sinirden çakmak, çakmak olan gözleri sonunda odada beraber olan ikiliyi gördüğü an kendisine sıkı bir küfür savurmuştu.
Bu kız iyicene dengesini bozmuştu iyi mi !
Sanki kendi keyfi için Türkiye'ye gelmiş gibi bir de evi terk etmekten bahsediyordu.
Ah, salak Efe.Daha fazla bu odada durmanın gereksiz olduğunu düşünen Gece, sessizce oradan ayrılırken Kuzey, gitme bile diyememişti Gece'ye.
Zaten bir daha Gece'yle konuşacak bir yüzü kalmış mıydı işte orası tartışılırdı." Abicim iyi misin darma dağın olmuş gibisin? "
Arkadaşının sesiyle boşluğa bakmaktan vaz geçen Kuzey, hayatında hiç olmadığı kadar yaralı ve üzgündü o an." Bir de gelmiş, havuç da ister misin diye soruyor öküz herif ya. "
Yok Kübra, aferim sana bebeğim, Az bile yaptın o kendini bir bok sanan deveye.
Keşke azıcık daha çizseydin o yakışıklı yüzünü de görseydi dünya kaç buçak ahmak herif.Efe, sinirle odasından ayrıldığından beri arkasından saydıran Kübra, sinirden kudurmak üzereydi.
Bu adam geldiği andan itibaren sanki içindeki cadı uyanmıştı Kübra'nın.
Hayır yani o bu kadar tatlış narin bir kızken bu adam ondaki bütün sinirleri ayağa kaldırıyordu.
Ağlayarak Kübra'sının odasına gelen Gece, arkadaşını görür görmez ona sımsıkı sarılmakta bulmuştu çağreyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
Roman d'amourAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...