Hangi şehre gidilir yalnız başına, hangi şarkı dinlenir senle duymayınca? Kiminle çay içilir, en güzel sözlerin altı kim için çizilir? Kimin kokusu saklanır, hangi hayal hediye edilir? Hangi gözde görülür o çiçek yaprağı kirpiklerin? Nasıl anlatılır gülüşünün sesi, adının güzelliğine hangi alfabede rastlanır? Senin bakışın hangi şiire benzer, kime uyur dokunur sarılır bu kalp? Hangi insanda rastlanır sana, gel ve anlat...
Senden başkası nasıl sevilir bilmiyorum ben sevgili!
...........................................................................................................................................'' Bir kere yahu sadece bir defa, kendimizi şu nezarethane de bulmasak ölür müyüz kızlar! ''
'' Allah kahretsin ben saatler sonra evleneceğim bu nasıl bir durum böyle! ''
'' Ablacım lütfen sakin ol, buradan eninde sonunda kurtulacağız. ''
'' Sakin olamam Nedret, ben bu günü yıllardır bekliyorum, şu yaşadıklarımıza bir bak. ''
Üç saat önce...
'' Hanımlar bizimle birer tekila içmeye ne dersiniz? ''
'' İstemiyoruz, lütfen uzaklaşır mısınız! ''
'' Hadi ama güzeller birer tekila hepimizi fazlasıyla rahatlatır, ondan sonra gecemizin keyfine bakarız. ''
'' Arkadaşım anlatamadık galiba, sizinle herhangi bir şey içmek istemiyoruz. Olay fazlasıyla tatsızlaşmadan bir an önce toz olun! ''
'' Bülent, bu kız asileştikçe daha mı seksi oluyor kardeşim yoksa bana mı öyle geliyor. ''
'' Ya sabır, Gece'm bazen sana hak vermeden gerçekten de yapamıyorum. Bütün pislikleri resmen üzerimize çekiyorum sanki. ''
Bu hoş olmadı ama güzel kız, senin ağzına daha güzel şeyler yakışırken bize hakaret etmen bu yakışıklıyı çok üzdü. ''
'' Biraz daha saçmalamaya devam edersen, bu güzel kız senin bir taraflarına tekmeyi basacak ama! ''
'' Sen böyle konuşuyorsun ya bu beni daha da heyecanlandırıyor ama, bu geceyi benimle geçirmeye ne dersin seksi şey emin ol seni harikalar diyarında gezintiye çıkara bilirim.. ''
'' Ulan hayvan herif sen ne diyorsun, seni öldürürüm lan. ''
'' Sakin ol kedicik, tırnaklarını ateşli gecemize sakla. ''
...
'' Kuzey'im iyi misin dostum! ''
'' Bıktım ulan sizlerden yeminle usandım, birinizi zor sindire bilmişken şimdi birde Leon' la Nedret, çıktı. ''
'' Adamım beni karıştırma, bizim aramızda düşündüğün gibi bir durum yok! ''
'' Ulan hayvan herif, kendini zorla öldürtmeye mi çalışıyorsun bana. Bizim aramızda düşündüğün gibi bir şey yok da ne demek? ''
'' Yani nasıl anlatsam... ''
'' Kardeşim bence can sağlığın için, bir an önce saçmalamayı kes. ''
'' Lan cevap versene! ''
'' Kuzey'im sana yemin ederim ki o uyuz Türk, kızını öpmeyi tek bir saniye bile düşlememiştim, o an o kadar çok damarıma bastı ki, bir anda ne oldu anlayamadım bile. Sonrası, hepinizin bildiği gibi. ''
'' Lan ben seni var ya... ''
'' Kuzey, sonra kükrersin adamım şu an acil bir durumumuz var! ''
'' Ne diyorsun oğlum, şu an konuşulan konudan daha acil ne olmuş ola bilir! ''
'' Ya yeter be, kızlara bir türlü ulaşamıyorum. Hani, sevdiğimiz kadınlar olan kızlara! ''
'' Siktir, oğlum sen ne diyorsun böyle? ''
'' Yarım saattir taramalı tüfek gibi Leon' a laf yediriyorsun. Bir sus be adam, kaç kere aradım şu lanet telefon bir kere bile açılmadı! ''
'' Arkadaşlar bir sakin ola bilir misiniz, belki duymamışlardır hani bu akşam Gece, yengenin de bekarlığa veda gecesi ya! ''
'' Selim, sen ne diyorsun kardeşim? ''
'' Sizin kızlar da, bekarlığa veda partisi veriyor olamaz mı diyorum birader! ''
'' Hayır, böyle bir şey imkansız. Özellikle kaç defa sordum Kübra'm bana arkadaşlarıyla pişama partisi vereceklerini... ''
'' Sende bunu yedin öyle mi, ulan bunu ben bile yemem salak Efe! ''
'' Leon, kapa o lanet olasıca çeneni yoksa Kuzey'e kalmadan ben uçacağım sana! ''
'' Ya bir durun be, unuttunuz galiba ben bir polisim. Bana sizin kızların telefon numaralarını verin hemen! ''
'' Neden? ''
'' Sinyal takibi isteyeceğim de ondan, hesapta hepiniz bu tür konularda bilgi sahibisiniz değil mi, söz konusu sevdiğiniz kadınlar olunca aklınız uçuyor resmen! ''
'' Has... haklısın dostum endişeden hiç birimizin aklına bile gelmedi sinyal takibi! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...