86. Bölüm

109 53 19
                                    

Aşk gözlerinde saklıydı, dudakların hayatın kaynağı ömrüm oldu. Sen sevgili bana aşkı öğreten hayatı öğreten diğer yarımsın!
..........................................................................................................................................


3 saat önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3 saat önce ... 
'' Hadi uyan artık peri kızı, uyanma vakti. ''
'' Kübra, ne olur birazcık daha uyumama izin ver.  Her gün, aynı işkence üç gün sonra işe başlayacağız zaten! ''

Sevdiği kadının uyumak için verdiği savaş genç adama kahkaha attırırken, elinden geldiğince sessiz olmaya çabalıyordu. 

'' Sevgilim, hadi uyan artık. Çok güzel bir gün, bizi bekliyor Gece'm... ''
Kuzey'in sevgi dolu öpücüğü ile yepyeni bir güne gözlerini açan genç kadın, tebessüm dolu gözlerle sevdiği adama bakıyordu... ''

Bir kaç saniye uyku ve uyanıklık arasında kalan genç kadın, ikinci öpücüğünü aldığı an olayın çok güzel bir rüya değil de gerçek olduğunu kavraya bilmişti nihayet! ''

'' Kuzey, senin ne, ne işin var odam da sabahın köründe! ''
'' Benim uykucu sözlüm kalka bilirse harika bir gün geçirmek üzereyiz Gece'm ama sağ olsun kendisi tam bir uykucu çıktı! ''

Kuzey'in muzip sesi Gece'yi kıkırdatırken, saate gözü takılan genç kız daha sabahın altısı olduğunu fark ettiği an, hüzünlü gözlerle biricik yatağını kesmeden edemedi. 

'' Hani diyorsun ya bu Kübra, hastahane de karışmış ola bilir diye, resmen senin kopyan bu çılgın kız. Hayır yani, sizin abi kardeş benim biricik uykuma gareziniz var! ''

Gece'nin huysuz sesi genç adama kahkaha attırırken, sevdiği kadını yatağından sonunda kopara bilmenin zaferini yaşıyordu Kuzey! 

'' Bak güzellik, biliyorum biraz erken uyandırdım seni ama, dün gece konuştuklarımız aklımda kaldı. Biliyorsun, yağmur yüzünden yıldızları izlemeye gidememiştik. Dünün aksine, bu gün hava o kadar güzel ki bu büyülü günü sevdiğim ömrümü adadığım kadınımla geçirmek istedim! ''

'' Romantik serseri seni! ''
'' Bu romantik serseri, sizin emrinizdedir güzel kadın! ''

'' Hadi bakalım sevdiğim şimdi ben odadan ayrılıyorum, sen de bir güzel üstünü giyin. Hazır kimse uyanmamışken seni kaçırıyorum! ''

'' Sevgilim, bende seninle harika bir gün geçirmek istiyorum. Ama ya, o şerefsiz herif ne olacak! ''
'' Cehennemin dibine kadar yolu var piç kurusunun Gece'm, sen sevdiğin adama güven bir daha asla sana yaklaşamayacak o Murat, denen piç! ''

'' Hayatta senden daha çok güvendiğim tek bir insan bile yok Kuzey, eğer sen öyle diyorsun peki sevgilim... ''

'' O zaman harekete geçme zamanı, harika bir gün bizi bekliyor güzel sözlüm! ''

Sevdiği kadının odasından ıslık çalarak ayrılan genç adam annesiyle karşılaşmayı hiç beklemediği için bir kaç saniye şaşkın gözlerle Türkan, hanıma baka kalmıştı. 

'' Eşek sıpası senin güzel kızımın odasında ne işin var, hem de sabahın bu saatinde! ''
'' Sana da günaydın annecim... ''

'' Kuzey, sen hiç anne dayağı yemiş miydin annem? ''
'' Hayır anne, neden sordun? ''

'' Biraz daha cevap vermezsen, yemek üzeresin de! 
'' Türkan, hanımın fazlasıyla huysuz sesi genç adamı güldürürken yaşadıklarına inanamıyordu genç adam. ''

'' Terlik geliyor ama, söylesene çocuk! ''
'' Biliyorsun annem dün ikimiz için de hayatımızın en güzel en özel günüydü, ama o koşturmanın içerisinde hiç yalnız kalamadık. ''

'' Sende bu yüzden, güzel kızımın yanında mı sabahladın eşek herif! ''
'' Tabi ki hayır anne. Hem bunu deli gibi istesem de Gece, hayatta izin vermez. Bilmiyor musun, huysuz kızını! ''

'' Bana bak eşek herif, sen Amerika'da yaşaya, yaşaya iyicene modern bir adam olmuşsun ama biz Türkler böyle saçmalıklara eyvallah demeyiz. Tabi ki, güzel kızım da izin vermez yanında kalmak istemene! ''

'' Haklısın anne, orada çoğu kız fazla rahat insan bir süre sonra ister, istemez bu duruma ayak uyduruyor! ''

'' Benim güzel Gece'm o tür kızlara benzemez Kuzey, efendi unuttun galiba onu ben büyüttüm. Türk adetlerine göre gurur duyacağım bir evlat oldu benim güzel kızım! ''

'' Türkan, sultan iyi ki varsın. Sevdiğim kadın şimdi bu kadar harika bir insana dönüştüyse, bu senin sayende! ''

'' Hayır oğlum, benim güzel Gece'm hep melek gibiydi zaten, onu ilk gördüğüm an o kadar mahzun ve ürkekti ki, ona nasıl yaklaşacağımı şaşırmıştım! ''

'' Hatırlıyorum Kübra sürekli Gece'den bahsetmeye başlamıştı o zamanlar. Ama kader işte, uzun bir süre hiç karşılaşamadık. ''

'' Bazı insanlar kaderimizde öyle bir yazılıdır ki, hayat başımıza neler getirirse getirsin o daima bir şekilde çıkar karşımıza. Gece'm de en başından beri, senin kaderindi çocuk! ''

'' Aslında onu hepinizden önce ben tanımıştım biliyor musun Türkan, sultan... ''
'' Nasıl yani? ''

'' Arkadaşlarımla sinemaya gitmek için evden ayrıldığım bir gün, gözümün önünde küçücük bir kız çocuğu kapkaça uğradı! ''
'' O çocuk Gece'ydi demeyeceksin herhalde! ''

'' Evet, Gece'ydi anne. ''
'' Sonra ne oldu peki? ''

'' O adi herifi yakalayıp, ufaklığa yardım ettim tabiki. ''
'' Haklıydım oğlum, siz birbirinizin hep kaderiydiniz. Bundan daha güzel bir ispat ola bilir mi! ''

'' Gözlerini gördüğüm ilk an, bir kaç dakika nefes alamadığımı hatırlıyorum... ''
'' Vay canına! ''

'' O minicik haliyle bile tuhaf bir şekilde beni dumur etmeyi başarmıştı, sonraysa hayat yollarımızı bambaşka yerlere sürükledi. ''

'' Peki şimdi neden Gece'min odasından çıktın? ''
'' Onunla güzel bir gün planladım anne, sadece sevdiğim kadın ve benim olduğum aşk dolu bir gün! ''

'' Ama oğlum ya o adam? ''
'' Ben yanındayken dünya tersine dönse bile, o şerefsiz sevdiğim kadına yaklaşamaz anne. ''

'' Lütfen ikinizde dikkat olun, evden ne zaman ayrılsanız kalbim ürkek bir kuş gibi kanat çırpıyor. Siz eve dönesiye kadar nefes alamıyorum bile. ''

'' Annem benim güzel Türkan'ım lütfen böyle yapma, biliyorum çok zor günler yaşadık. Ama Gece'nin de, eski güven dolu haline dönmesi gerekiyor artık. O adi herif, sevdiğim kadını bu kadar korkuturken, elimden hiç bir şey gelmiyor ve bu beni mahvediyor. ''

'' Haklısın oğlum, kızlarımdaki değişimin ister istemez bende farkındayım. Daha önce saatlerce, dışarıda dolaşan izin günlerini eğlenerek geçiren kızlarım şimdi evden çıkmak bile istemiyor! ''

'' Efe'yle bende bunu düzeltmeye çabalıyoruz işte. ''
'' Tamam hadi ben sessizce odama gideyim de Gece'm beni görünce utanmasın sabah, sabah! ''
...
'' Bunu yapmak istediğine emin misin Sem, bu işin dönüşü olmaz. ''
'' Benim için endişeleniyormuş gibi davranmayı keser misin, fazlasıyla mide bulandırıcı bir durum! 

'' Yakalanırsan hayatın biter, birini öldürmek kaç yıldan başlıyor haberin var mı senin! ''
'' Hadi lan oradan, sanırsın kendisi melek! ''

'' Ne halin varsa gör lan, seni uyaran da kabahat... ''
'' Uyarma anladın mı beni uyarma o şıllık Kuzey'imle sözlenmişken intikamımı almadığım her saniye işkenceden farksız! ''

'' Bu şerefsiz herifi, bu kadar sevdiğini bilmiyordum açıkçası! ''
'' Bende, kahretsin ki bende bilmiyordum. Peşinde olduğum tek şey, Kuzey'in parası değilmiş. Onu kaybettiğim an anladım, şimdi onu başka bir kadınla yan yana düşünmek ölüm gibi. ''

'' Yazık sana şimdi ağlayacağım ama, elin ibnesi amma değerliymiş anasını satayım! ''
'' Düzgün konuş lan, zaten sinirlerim tepem de atlarım şimdi üzerine! ''

'' Atla bebeğim, dün geceden sonra zevkle karşılarım. Ne de olsa sabaha kadar tadına baktım değil mi! ''

'' Şu salak adamların takipteler değil mi Murat, işleri yine boka çevirirlerse hepsini tek, tek öldürürüm! ''

'' Takipteler ama, koskoca bir sorunumuz var! ''
'' Lanet olsun, yine ne oldu? ''

'' Senin aşık çiftleri sadece biz takip etmiyoruz tatlım, siviller de takipteler! ''
'' Allah hepsinin belasını versin! ''

'' İstersen planı bir kaç gün ertele, şimdi istesen de onlara yaklaşman çok zor olur... ''
'' Hayır o Gece, adisi bu gün geberecek! ''
...
'' Baş komiserim olaylar iyicene karışmaya başladı... ''
'' Selim, neler oluyor? ''
 
'' Şu manyak kadın Sem, Gece, hanımı öldürmeyi planlıyor. Kuzey, beyin ve Gece, hanımın peşlerine adamlarını taktılar. İş iyicene ciddileşmeye başladı, kahretsin ki sivil polislerimize rağmen takip ediliyorlar. ''

'' Kahretsin! ''
'' Selim nasıl bir bahane bulursun bilmiyorum ama, o evden hemen ayrılman gerek. Ben şimdi sivillere haber vereceğim, daha dikkatli olmaları gerek. Gece, hanıma da Kuzey, beye de hiç bir şey olmaması gerek. ''

'' Ama baş komiserim, ya Masal? ''

'' Kahretsin her yerden sıkıştık, tamam koçum sen evde kalmaya devam et. Masal, da masum bir kadın sonuçta. Operasyonu hızlandırıyoruz, bu akşama kadar Masal, hanımı o evden planladığımız gibi kurtaracağız! ''

'' Emredersiniz baş komiserim! ''
'' Se, sen kime baş ko, komiserim diyorsun Selim? ''

'' Masal, burada ne işin var? ''
'' Soruma cevap ver, kiminle konuşuyordun? Yoksa, sen polis misin! ''

'' Hişt sessiz olsana kızım, öldürtecek misin ikimizi birden! ''
'' Aman Allah'ım se, sen gerçekten polissin! ''

'' Evet baş belası, ben bir polisim. Bu gece, bu lanet olasıca yerden kurtuluyorsun! ''
'' Gerçekten mi? ''

'' Evet güzel kız, şimdi uslu dur. ''
'' Selim, iyi ki varsın. Çok teşekkür ederim! ''

Evet Dinle Sevgili hayranları, bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım, severek okuyorsunuzdur... 

Oy vermeyi unutmayın lütfen!!  ...   (:

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin