Bazen yağmur olmak ister insan, yağmak ister sevdasının yüreğine. Gel desem, alıp kalbimi minik avuçlarında sev desem, yüreğine sığar mı yüreğim sevgili. Ver elini yürüyelim düşlerimize. Kokusunda, nefes aldığım kadınım. Sol yanın , son yolum olsun!
...........................................................................................................................................
'' Annem ne olur ağlama bak ben gerçekten çok iyiyim artık, ama seni böyle ağlarken gördükçe yüreğim acıyor! ''
'' Eşek sıpası ağlama demesi kolay tabi, ben seni anne olunca göreceğim. Bak bakalım, yavrunun tırnağına bir şey batsa senin canın yanıyor mu yanmıyor mu! ''
'' Kadınımı kızdırmayın kızlar, kaç gündür yaşadıklarımız az buz şeyler değil Türkan'ım ne söylüyorsa sonuna kadar sevdiğimin sözlerine kefilim... ''
'' Babacım bir defa da bizim tarafımızda olsan, söz konusu annem olunca hemen biricik kızlarını satıyorsun! ''
'' Ne yapa bilirim ki anneniz gönlümün sultanı, ömrüm yettiğince biricik karım ne derse o kızlar.... ''
...
Gece, hastahaneden bir ay daha izinli olduğunu öğrendiği an seni parçalayacak Kuzey, hazırlıklı ol kardeşim! ''
'' O da yaramazlık yapıp kendisini kurşunun önüne atmasaydı birader. ''
'' Bunu sıkıyorsa Gece, yengenin gözlerine bakarak da söyler misin adamım! ''
'' Efe, sen kimin tarafındasın kardeşim! ''
'' Tabi ki Gece, yengenin. Henüz senin tarafını tutacak kadar sıyırmadım. Kübra'm canıma okur sonra! ''
'' Aman be birader bu Türk, kızları sizi ne hale sokmuş böyle. Ulan yıllarımız beraber geçmese, sizi tanıyamazdım yeminle! ''
'' Seni de göreceğiz Leon, sen şimdi geç dalganı sıra elbet bize de gelir. ''
'' Yok, ben mümkünse asla sizin gibi olmak istemem Kuzey, hatta allah korusun! ''
...
'' Sem'cik sana harika haberlerim var bebeğim. Kafan yerin demi? ''
'' Allah'ın belası sal artık beni... ''
'' Hayır sevgilim, sana harika haberlerim var, adeta günün aydınlanacak bu haberi aldığında. ''
'' Ne oldu? ''
'' Hani bu hale düşme nedenin olan kadın varya Kuzey' inin gelecekteki müstakbel eşi... ''
'' Allah'ın belası ne diyorsun! ''
'' Gece, diyorum gerzek karı anlama kıtlığımı çekiyorsun. Hayata geri dönmüş, yakında hastahaneden de taburcu olur, aşk dolu mutluluk dolu hayatına devam edecek diyorum. Şimdi, kafan bastı mı! ''
'' Hayır yalan söylüyorsun, o fahişe kalbine yediği tek kurşunla geberdi, beni üzmek için söylüyorsun! ''
'' Hayır bebeğim inan bana doğru söylüyorum, bir kaç saat önce uyandığının haberini aldım. Sevdikleri adeta çevresinde pervane oluyormuş. Ah benim seksi Kübra'm da orada hatta. ''
'' Hayır, hayır bu bir kabus olmalı. Bırak beni gideyim ne olur, o kadın yaşarken sevdiğim adamın dibinde nefes alırken ben sadece karanlıklar içerisine hapsoluyorum. ''
'' Onu beni tehdit etmeden önce öğrenecektin gerzek karı, sen beni takıldığın embesiller le karıştırmakla büyük bir hata yaptın. Artık benim malımsın, istediğim zaman gelip tadına baka bileceğim çürük bir et gibi. ''
'' Hayır Murat, izin ver gideyim. O e postayı şu an bile sana vere bilirim. Bunu adamına da söyledim, eğer gitmeme izin verirsen asla yoluna çıkmam lütfen! ''
'' Üzgünüm tatlım hemcinslerimin aksine bende şevkat duygusu asla yoktur, sen gel bakayım kollarımın arasına biraz da eğlenceli zamanlar geçirmek benim de hakkım değil mi! ''
'' Bırak beni Allah'ın belası zorla mı sahip olacaksın bana... ''
'' Aaaa aa bak sen şu işe, en sevdiğim oyunlardan biridir bu biliyor musun! ''
'' Yardım edin imdat! ''
'' Bağır güzelim sesin çıkmayasıya kadar çığlıklarınla evi inlet, inan bana kimsenin umurunda değilsin. ''
...
'' Sonunda baş, başa kala bildik sevgilim. Bu kadar sevilmen iyi bir şey mi, yoksa kötü bir şey mi bilemedim valla! ''
'' Oda ne demek şimdi! ''
'' Seni herkes o kadar çok seviyor ki, bir an bana hiç sıra gelmeyecek sandım Gece'm! ''
'' Uyurken, seni rüyamda gördüm biliyor musun! ''
'' Hmm, ne yapıyordum bakalım... ''
'' Çok tuhaftı aslında, genellikle çok fazla etkilenmediğim sürece asla rüyalarımı hatırlamam ama seninle ikimiz yüksek bir yerden denizi seyrediyorduk sanki! ''
'' Bir daha evi asla bulamayacağımı düşündüğümü hatırlıyorum, tek derdim sana elveda demekti sevgilim! ''
'' Ama sözlerin beni savaşmaya yöneltti. ''
'' Gece, inanamayacaksın ama aynı rüyayı bende gördüm, ikimiz çok yüksek bir tepedeydik etrafımız masmavi denizlerle çevreliydi, senin gözlerinde öyle büyük bir keder vardı ki, beni bırakıp gideceğinden hayatımda hiç korkmadığım kadar ilk defa o an korktum sevgilim! ''
'' Bir kitapta okumuştum Kuzey, hayatta her zaman mucizelere inanmamız gerekiyormuş, çünkü en imkansız anlarda bile mucizelermiş bizlere güç veren! ''
'' Sen benim mucizemsin Gece'm...
'' Sen benim kaderimsin Kuzey...
...
'' Çifte kumruları da baş başa bıraktığımıza göre, hadi gel şöyle sıkı bir kahve içelim Nedret! ''
'' Aman abla bana bir süre kahve deme lütfen, eğer üstümde kalın montum olmasaydı şimdi her yanım yanıklar içerisinde kalacaktı... ''
'' Haklısın bir tanem bu Leon, en az bizimkiler kadar kütük galiba. Baksan bir özür bile dilememiş uyuz herif! ''
'' Özür dilemesini geçtim bir de üste çıkmaya çalışıyordu zürafa kılıklı! ''
'' Genellikle, insanların arkasından hep böyle konuşur musunuz Nedret, hanım! ''
'' Sadece sevmediğim insanların hakkından Leon, bey! ''
'' Ne tesadüf, duygularımız fazlasıyla karşılıklı gibi. ''
'' Tamam çocuklar baltalarınızı şimdilik bir yerlere gömün, daha sonra didişmeye devam edersiniz. Şimdi güzel bir planım var! ''
'' Birbirlerine sinirle bakmaya devam eden ikili meydan okurcasına birbirlerinin gözlerinin içine bakarken durumun komikliğine çaktırmadan kıkırdayan Kübra, Efe'sine her zaman ki gibi yakalanmıştı. ''
'' Sen yine ne karıştırıyorsun bakayım! ''
'' Aşkım inan bana ilk defa bir şey karıştırmıyorum, sadece ikilinin bu halleri bana bizi hatırlattı. Hatırlasana başlarda ikimiz de kedi köpek gibiydik! ''
'' Ne yani sen şimdi... ''
'' Aynen öyle sevgilim, neden bilmiyorum ama içimden bir ses bu ikisi için güzel günlerin geleceğini söylüyor! ''
'' Senden korkulur Kübra, onu da nereden çıkardın baksana şunlara birbirlerini öldürmek istiyor gibiler. ''
'' Sanki sen beni öldürmek istemiyordun! ''
Sevdiği kadının muzip hallerine kahkaha atan Efe, nihayet birbirlerini düşmanca süzmeyi bırakan Nedret, ve Leon' u kendisine getirdiğin de bir süre sonra planını gruba anlatmaya başlamıştı.
'' Hayatta olmaz Efe, ben bu planda yokum! ''
'' O nedenmiş Leon, efendi! ''
'' Oğlum adam dövülecek, yakalanacak ne bileyim zor işler yapılacak de her zaman varım derim ama ben ne anlarım aşk meşk işlerinden! ''
'' Yuh yani mağara adamı ne olacak! ''
'' Bana bak Türk, kızı zaten sana uyuz oluyorum bir geri bas! ''
'' Oldu olacak beni de döv öküz herif! ''
'' Bizde kadınlara el kalkmaz, sen buna dua et bence vahşi Türk! ''
'' Bizde kalkar ama şimdi sıkı bir yumruk yemek üzeresin mesela! ''
'' Hadi ama arkadaşlar yine başlamayın lütfen, bu abim ve kardeşim için çok güzel bir sürpriz olacak! ''
'' İyi de biz niye böyle saçma sapan bir şey yapıyoruz ki, ulan Efe, amma tuhaf bir herife dönüşmüşsün Türkiye'ye geldiğinden beri. ''
'' Ay delireceğim Nedret, sen kesinlikle haklısın canısı bu herif harbiden tam bir öküzmüş! ''
'' Eee ben sana ne diyorum, beni de böyle delirtiyor işte uyuz yabancı ne olacak! ''
Kızların sanki erkekler yanlarında yokmuş gibi Leon' u çekiştirmesi genç adamı dumur ederken durumun komikliğine daha fazla dayanamayan Efe, kahkahasını basmıştı.
'' Ne gülüyorsun abicim, şu işe bak iki dakika da gümdüler beni! ''
'' Kusura bakma adamım ama haksızlar diyemezsin değil mi! ''
'' İyi be, tamam yardım edeceğim yeter ki sussun şu iki cadı! ''
'' Kızsal dedikodularınız bittiyse hanımlar, iş başına! ''
'' Peki işe nereden başlıyoruz? ''
'' İki gruba ayrılıyoruz gençler, siz kitap evine gidip Gece'nin en sevdiği yazarların olduğu bir kaç kitap kapıyorsunuz, biz de sevgilimle güzel atıştırmalıklar hazırlıyoruz. Bu gece, hastahane odasında eğlence var! ''
'' Gruptaki kişileri değiştirmemiz mümkün mü acaba Efe, abi! ''
'' Üzgünüm ufaklık, ama sevgilimle bize özel bir kaç saat geçirmek istiyorum sizde birbirinizi öldürmemeye çalışın olur mu! ''
...
'' Alınacak bütün saçmalıkları sen seçersin herhalde değil mi Türk, kızı ben seni dışarıda bekliyorum! ''
'' Oldu canım başka bir emriniz var mıydı, uyuz yabancı narin totonuzu kaldırıp hemen içeriye girmezseniz burada sizi parçalamak zorunda kalacağım! ''
'' Argo konuşa bildiğinizi bilmiyordum küçük hanım! ''
'' Bence benim hakkım da hiç bir şey bilmiyorsunuz! ''
'' Sizi tanıdığımda da bu kadar kibar olsaydınız belki bu kadar uyuz olmazdık birbirimize değil mi! ''
'' Hmm, bir düşünelim... ''
'' Ben ağlarken mahremiyetime hiç saygı duymadan oturduğum banka yerleştin, ardından türlü saçmalıklarla beni sinir ettin. O da yetmedi bir kaç saat sonra, beni sıcak kahvelerle bir güzel haşladın dahası bir defa bile özür dilemedin. Şimdi düşünüyorum da, bence birbirimize uyuz olmakta sonuna kadar haklıyız bay zürafa! ''
Neredeyse nefes almadan konuşan genç kadın, hırsla kitap evine girerken ardından baka kalan Leon, uzun bir aradan sonra ilk defa kahkahalarla gülüyordu! ''
''Bir de gülüyor öküz herif ya, şeytan diyor ki sıkı bir tekme at iki büklüm yerler de sürünsün uyuz yabancı! ''
'' Hakkımdaki güzel planların, gurur verici huysuz Türk! ''
'' Hep bu kadar sessiz mi yürürsün, ayrıca dibimde ne işin var geri bas! ''
'' İnan bana sana fazla meraklı olduğum için değil yanında olma sebebim, biraz daha önüne bakmadan yürümeye devam edersen duvarla seviyeli bir birliktelik içerisine gireceksin onu haber vermeye geldim! ''
Genç adamım gülümseyerek konuşması belki de ilk defa genç kadını afallattığın da yürürken dengesini kaybeden Nedret, son anda Leon' un kendisini tutması sonucu düşmekten son anda kurtulmuştu! ''
'' Ben, ben teşekkür ederim! ''
'' Bak sen şu işe, sen normalde konuşa biliyor muydun! ''
'' Bu zamana kadar, uzaylı diliyle konuştuğumu bilmiyordum uyuz yabancı! ''
'' Belki uzaylı diliyle değil ama, tanıştığımız andan beri bana sürekli çemkirdiğin için birden kibarlaşınca seni tanıyamadım diyelim! ''
'' Hak etmesen çemkirmezdim! ''
'' Ailen seni fazla şımartmış Türk, kızı inan bana çoğu çocuğun aksine ben pohpohlanarak büyüyen veletlerden olmadım! ''
'' İnsanları tanımadan yargılama derim uyuz yabancı, sonra söylediklerine fazlasıyla üzüle bilirsin! ''
'' Bu güne kadar hiç bir söylediğim için pişman olmadım Türk, kızı. Sen de bir ilk değilsin! ''
'' O zaman ilklerle tanışma vaktin geldi demektir uyuz yabancı, senin tanıdığın veletlerin aksine benim hiç bir zaman bir annem ya da babam olmadı. Yetimhanede büyüyen bir kızın, ailesi olmaz. O yüzden al voltanı, seninle uğraşacak havam da değilim! ''
Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okuduğunuz bir bölüm olmuştur.
Lütfen Oy vermeyi unutmayın!
Benimle tüm düşüncelerinizi ister bölüm araların da, ister bölüm sonlarında mutlaka paylaşın lütfen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...