Saksıda büyüttüğün çiçeğin olmak isterdim, hani o her gece derdini anlattığın. Yağut baş ucundan ayıramadığın ve okumaya doyamadığın kitabın olmak isterdim. Dinleyip, dinleyip başa sardığın müzik listendeki en sevdiğin şarkı olmak, yağmurdan sonra çıkan gökkuşağını gördüğünde yüzünde oluşan tebessüm olmak. Hani kimsenin kimseyi anlamadığı zamanlar olur ya, öyle zamanlar da kaçtığın sığınağın olmak isterdim. Belki ağlayan bir çocuğu gördüğünde sızlayan vicdanın olmak, belki de bir kedi ya da köpeğin başını okşadığındaki merhametin olmak. Sevgiden bahsedildiğin de, ya da konu güzel şeylere geldiğinde aklına ilk gelen kişi olmak isterdim. Özlediğin olmak isterdim, düşündüğün kişi olmak. Sevdiğin kişi olmak isterdim, Ama, ama her şeyden önce senin olmak isterdim sadece senin ola bilmek. Sevgili sen benim yeryüzündeki en güzel cennetimsin!
...................................................................................................................................................
Evleniyorum babacım, bir kaç saate rüyalarımın şövalyesiyle sonunda sonsuz bir mutluluğa evet diyeceğim. Halbuki ne de yakın görünüyor şu an geçmişim gözlerime, yüreğimdeki en büyük yangını kimselere anlatamadığım o zamanları hatırlıyor musun, bir tek sana sığınırdı bu ürkek yüreğim. Şimdiyse sanki sonsuz bir rüyanın içerisinde gibiyim!
Bazen öylesine çok korkuyorum ki, sanki bu yaşadığımız her şey güzel bir rüyaymış ve ben en sonunda gerçek hayatıma merhaba diyecekmişim gibi geliyor.
Sonra sevdiğim adamla göz, göze geliyoruz. O an öylesine güzel bakıyor ki bana, onun gözlerinde yeniden doğuyor içimdeki umut, keşke şu an yanımda ola bilsen. Sen götürsen beni Kuzey'ime, ileride çocuklarımız olduğunda senin mis kokunu duya bilseler.
Aslında senin olmadığın her gün biraz daha eksiltti bu koskoca hayat beni, ama çok şanslıyım beni çok seven çok güzel bir ailem var. Bana şans dile olur mu, cennetinden gülümseyerek izle beni!
....
'' Kızlar Gece'm, nerede kaç saattir okyanus kokulumu göremiyorum. Bir kaç dakika, en azından görmeme izin verin lütfen! ''
'' Abi, abicim Gece'm bir süredir yok. Seni telaşlandırmak istemediğimiz için söylemek istemedik, ama artık endişelenmeye başlıyorum. ''
'' Kübra, sen ne diyorsun, ne demek yok? ''
'' Kuaföre gide bilmek için hazırlanıyorduk, sonra bir anda kayboldu... ''
'' Anne, baba Gece'nin nerede olduğunu biliyor musunuz? ''
'' Oğlum sen ne diyorsun böyle, kızlar Gece'm sizinle beraber değil miydi? ''
'' Zafer, bana bir şeyler oluyor, güzel kızımız nerede! ''
'' Annecim sakin olur musun lütfen, düğme değil ki bu kız bir an da ortadan kaybolsun! ''
'' Po, polise haber verin hemen, ya kuzumun başına bir iş geldiyse! ''
'' Türkan'ım lütfen sakin olur musun, toplasan en fazla bir saattir yok kızımız herkesi telaşa verme! ''
'' Yok bu böyle olmayacak ben çıkıyorum! ''
'' Abicim nereye gidiyorsun? ''
'' Nereye ola bilir Kübra, sevdiğim kadını aramaya çıkıyorum. Gece'm bize haber vermeden hiç bir yere gitmez, hele de böyle bir günde. ''
'' Kübra, Efe, nerede kızım oda uzun bir süredir ortalıkta yok? ''
'' Bilmiyorum baba, bu telaşta görmedim! ''
'' Allah'ım sen sabır ver, koca evde kimsenin kimseden haberi yok bu nasıl bir şey böyle! ''
'' Kuzey, sakin ol oğlum, böyle bağırarak hiç bir şey elde edemeyiz... ''
'' Ben, ben özür dilerim. Gece'mi göremediğim her an sanki onu kaybedecekmişim gibi içime bir korku düşüyor sanki! ''
'' Korkma evlat benim narin kelebeğim kimseyi yarı yolda bırakmaz, onu biz yetiştirdik ve kızımı biraz olsun tanıyorsam biraz sonra eve mutlaka dönecektir! ''
...
'' Gece, yenge seni haber vermeden evden götürdüğüm için Kuzey, bizzat derimi yüzecek biliyorsun değil mi! ''
'' Korkma Efe, seni bizzat ben koruya bilirim! ''
'' Bu sözünü sana eve döndüğümüzde bizzat hatırlatacağım yenge haberin olsun! ''
'' Bu kadar ürkek olduğunu önceden bilseydim eğer, beni babama götürmesini Leon' dan rica ederdim. Korkma bakalım, kapı gibi yengen var senin ardında Kuzey, derini falan yüzemez! ''
'' Yok yenge ne korkması, şaka yapıyorum sadece! ''
'' Şimdi boşver şakayı falan Kübra, ile derdiniz ne sizin? Kızı ne yaptıysan delirtmişsin, en son burnundan soluyordu! ''
'' Asıl deliren benim Gece, yenge o yaramaz cadı yüzünden neredeyse Kuzey'imin hayatına ediliyordu! ''
'' Ama edilmedi değil mi, tamam benim kardeşim hiç bir zaman bir melek olamadı. Zaten hepimiz onu böyle seviyoruz. Unutma Efe, Kübra, en başından beri hep aynıydı. Hiç değişmedi bazen küçük yaramaz bir çocuk, bazense ailesini herkes den her şeyden koruyan ideal bir yetişkin. Ama hep aynı Kübra. ''
'' Ama ben... ''
'' Evet sen Efe, ona bu yüzden aşık oldun. Senden gerçek kimliğini huylarını hiç bir zaman gizlemedi. Ve nasıl yaptın bilmiyorum ama sana gerçekten kırgın, oysa benim kardeşim insanlara kırılmayı bilmez. İçinden geldiği gibi yaşar, eğer biraz aklın varsa sevdiğin kadını kaybetmeden bu olaya bir dur de. ''
...
'' Yok bu böyle olmayacak, bir aptal gibi yerimde oturup saatleri daha fazla saymayacağım gerekirse sokak, sokak sevdiğim kadını aramaya çıkıyorum ben! ''
'' Bizi de bekle abi, bizde geliyoruz! ''
'' Çok sağ ol Gece, yenge senin sayende yaptığım yanlışı fark ettim. ''
'' Burada neler oluyor böyle, aşkım sen neredesin aklımız çıktı neredeyse! ''
'' Kuzey, çok özür dilerim sevgilim. Evden çıkarken sizlere haber vermek aklıma gelmedi ne yazık ki! ''
'' Ölüyorum sandım, seni bulamadığımız o anlar zaman akmayı kesti sanki! ''
'' Ben, ben çok özür dilerim hepiniz benim yüzümden çok endişelenmişsiniz. ''
'' Neredeydin sevdiğim, neredeyse seni sokak, sokak arayacaktık! ''
'' Babama gitmiştim sevgilim, ona en özel günümüzü söylemek istedim. Böylece, cennetten bizi gülümseyerek izleye bilecekti. Belki beni sana o emanet edemeyecek, ama eminim ki bizleri gördüğü her an en güzel gülümsemesiyle bizim yanımızda olacak... ''
'' Afferim benim güzel kelebeğime, anneni ve beni bir kez daha gururlandırdın Gece'm. Eminim ki, baban şu an bizleri tebessümle izliyor. ''
'' Kardeşim, bize neden haber vermedin? Böyle bir anda Nedret, ve ben de senin yanında olmak isterdik! ''
'' Biliyorum Kübra'm, ikiniz benim için dünyalara bedelsiniz zaten. Ama babamdan sevdiğim adamla evlene bilmek için izin isterken yalnız olmalıydım! ''
'' Kübra, seninle bir kaç dakika konuşa bilir miyiz? ''
'' Şu an değil Efe, inan bana bu endişenin üzerine seninle tartışacak gücüm yok! ''
'' Çocuklar neler oluyor? ''
'' Bir şey yok anneciğim, artık kuaföre gitme zamanı. ''
'' Eyvahlar olsun düğüne sadece beş saat kalmış, daha hiç birimiz hazır değiliz! ''
'' Ah be güzel kadınım, bayılıyorsun boş yere endişelenmeye. Her şey hazır zaten, sadece en güzel günümüz için giyinmemiz kaldı geriye! ''
'' Ay kocacığım sendeki bu rahatlık kimse de yok maşallah! ''
'' Çünkü hayatımın kadını bu gün bir babanın en gururlu en güzel günlerinden biri. Hangi baba aynı anda hem oğlunu hem kızını evlendire bilir ki, üstelik birbirleriyle! ''
Zafer, beyin içten sözleri herkesi neşelendirirken, birbirleriyle vedalaşan sevgi dolu aile hep beraber evlerinden ayrılmışlardı.
Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım severek okumuşsunuzdur.
İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen her daim benimle düşüncelerinizi yorumlarınızla paylaşın. Saat kaç olursa olsun sizlere her zaman geri dönerim..Lütfen güzel oylarınızla Dinle Sevgili kitabımıza destek olmaya devam edin, verdiğiniz her oy inanın çok değerli .... yakşamlar (:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomansaAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...