67. Bölüm

149 58 23
                                    

Sevmek özgürlükmüş meğer, korkmamakmış hiç bir şeyden. Her şeye herkese rağmen mücadele ede bilmekmiş, tüm olumsuzluklara rağmen başara bilmeyi dilemekmiş. Sevmek koskoca bir cesaretmiş, acıyla kavrulduğumuz anlarda bile yüzümüzü güldüren küçük mucizeymiş. Sevmek kendimizle savaşmakmış aslında, olmaz denileni yapa bilmeyi istemekmiş acizce. Sevmek bir ömre değermiş aslında, herkese her şeye rağmen sevmek bir mucizeymiş!

...........................................................................................................................................

'' Off çok huzursuzum Gece, tutturdu abine bütün gerçekleri söyleme zamanı diye, hayır vaz geçiremedim de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Off çok huzursuzum Gece, tutturdu abine bütün gerçekleri söyleme zamanı diye, hayır vaz geçiremedim de. Görüyor musun, aldı abimi çıktı! Saatlerdir yoklar ortalıkta! ''

'' Tamam kardeşim biraz sakin ola bilir misin? Kuzey, adam yemiyor hele de kardeşim dediği adamı hiç yemez... ''

'' Yaa sizin için söylemesi kolay tabi Gece, hanım. Artık aşkınızı dolu dizgin, kimseden saklamadan yaşamaya başlayacaksınız ne de olsa. ''

'' Kübra, lütfen bu konuyu açma bile. Hala yaşadıklarıma inanamıyorum, resmen ailemizin önünde bana olan aşkını anlattı çılgın adam! O an o kadar utandım ki sana anlatamam... ''

'' Bense abimle gurur duydum, seni o kadar güzel seviyor ki iç çekmemek imrenmemek imkansız! Ah, yıllarca sizin için dua etmekten tek bir saniye bile vazgeçmedim. Çok şükür, rabbim sesimi duydu! ''

'' İyi ki varsın kardeşim, seni tanıdığım güne hep şükrettim. Hayat belki, doğduğum an annemi yanına almış ola bilir. Ama, bana çok güzel bir aile kazandırdı! ''
...
'' Abicim geldiğimizden beri ağzını bıçak açmıyor, hayır yani beni zorla evden çıkarmamış olsan bu sessizliğin beni bu kadar meraklandırmazdı. Ama şu an delirmek üzereyim Efe, dile kolay bir saattir susuyorsun! ''

'' Söyleyeceklerim benim için hiç de kolay şeyler değil Kuzey! ''
'' Hele şükür be adamım, dilini yuttuğunu düşünmeme ramak kalmıştı. ''

Kuzey'in fazlasıyla neşe dolu hali Efe' yi az da olsa rahatlatırken sürekli yudumladığı rakı sayesinde gevşemeye çalışıyordu genç adam. 

'' Evet, anlat bakalım, seni bu kadar geren şey de ne? ''
'' Gerildiğimi ne, nereden çıkardın? ''

'' Kardeşim seninle çocukluğumuz beraber geçti, izin ver de seni biraz tanıyayım! ''
'' Artık ben bile kendimi tanıyamıyorum adamım, sen nasıl tanıyacaksın ki! ''

'' Efe'm neyin var? ''
'' Kuzey, ben.. ben aşık oldum! ''

'' An, anlamadım se, sen aşık mı oldum dedin? ''
'' Evet kardeşim... ''
...
'' Kızlar hadi ama, daha alışverişe çıkacağız siz hala odanızdan çıkmıyorsunuz! ''
'' Hay aksi bir bu eksikti, derdim başımdan aşkın. Abim eve geri döndüğünde, evde fırtına çıkacak. Anneminse tek derdi alışveriş! ''

'' Öyle deme Kübra'm, annemde ikimiz için çabalıyor. Biliyorsun, işe dönmemize az kaldı. Bir an önce evimizin eşyalarını almamız gerek! ''

'' Of, of tek, tek gelin ulan bendeki de can! ''

Kardeşinin tatlı isyanına ona sıcacık sarılarak karşılık veren Gece, annesinin tekrar duyulan bıkıp usanmış  sesini duyduğu an kahkahasını basmıştı! 

'' Yalnız biraz daha aşağıya inmezsek annem yaşımıza başımıza bakmaz, ikimizi bir güzel döver Kübra'm benden söylemesi! ''

Gece'nin fazlasıyla muzip sesi Kübra'yı da güldürmeye başladığında ceketlerini giyen genç kadınlar yüzlerindeki gülümsemeyle birlikte aşağıya inmeye başlamıştı. 
...
'' Hadi lan oradan, sen ve aşk öyle mi! Benimle kafa mı buluyorsun adamım? ''
'' Hayır Kuzey, çok ciddiyim, ben aşık oldum. ''

'' Dostum sen ciddisin! ''
'' Evet, hayatımda hiç olmadığım kadar... ''

'' Ama sen aşka inanmazsın ki, kadınları oyuncak gibi görür sıkıldığın anda da göt gibi ortada bırakırsın Efe, nasıl aşık olmuş ola bilirsin, hangi ara kime? ''

'' Haklısın, kadınları her zaman oyuncak gibi gördüm, çünkü hiç biri kalbimi delicesine çarptırmıyordu ya da nefesimi sadece gözlerine bakarken derin, derin çekmiyordum içime. ''

'' Ohaa, oğlum ne olmuş sana. Bunu ben nasıl fark edemem, biz kardeşiz! ''

'' Evet kardeşim, biz aynı anne babadan olmayan gerçek kardeşleriz. Kalbim öyle birine takılı kaldı ki, nefes alamıyorum sanki. ''

'' En başından anlat kardeşim, ben seni hiç bu kadar ciddi görmedim! ''

''  Onu ilk gördüğüm an gözleri kalbimi ok gibi deldi sanki, olduğum yerde kala kalmıştım Kuzey... ''

'' Desene sen de benim gibi, eşekten düşmüşe dönmüşsün! ''
'' İkimiz iki ayrı kutbun zıtları gibiyiz! Sürekli kavga ederken buluyorduk birbirimizi her an! ''

'' Eee adamım boş yere demiyorlar, zıt kutuplar birbirlerini çeker diye! ''
'' Galiba, sonuna kadar doğru kardeşim! ''

'' Peki sonra? ''
'' Sonra, kadınları oyun gibi gören bu adam gerçek aşkı buldu.... ''
''Kim bu kadın, ben tanıyor muyum? ''
...
'' Anne insaf et, tüm bunları gerçekten almak zorunda mıyız? Burada dünyanın parası söz konusu, iki oda almak yeterliydi hatta belki biraz indirim bile ala bilirdik. Devamını da Kübra, ve ben çalışarak zamanla alırdık! ''

'' Gece, bu yaştan sonra anne dayağı yeme benden. Dibimizde bir eve taşınacak olsanız da eviniz adam gibi olacak. Çocuklarımın, hiç bir şeyinin eksik kalmasına izin vermem! ''

'' Annem haklı Gece, izin ver de kendi maaşlarımız kendi cebimizde kalsın! ''
'' Şuna bak be, gören de maaşlarımızla geçindiğimizi sanır anne, bizdeki bolluk kimse de yok Kübra, hanım! ''

'' Onu, bende biliyorum bir tanem. ''
'' Eee o zaman derdiniz nedir Kübra, hanımcığım? ''
'' Bir derdim yok Gece'm sadece, annemi kırmak istemiyorum o kadar! ''

Kardeşinin hafif utanmış sesi olayı fazla büyüttüğünü fark etmesine neden olduğun da bir anda Kübra'yı kolları arasına sıkıştırıp çocuk gibi gıdıklamaya başladığı an, nerede olduklarını umursamadan kahkahalarla gülmeye başlamıştı iki genç kadın! 
...
Elindeki fotoğraflara sinirle bakan genç adam yerinde oturamaz hale gelmişti artık. 
Lanet olasıca orospular, beni Hastahanelik ettiğiniz yetmezmiş gibi neşenizden bir gram eksilme yok maşallah. 

'' Murat, bey daha ne kadar beklememiz gerek efendim? ''
'' Biraz daha Kudret, beni iyicene unutmaları gerekiyor. Ben onları tek bir saniye unutmasam da bırakalım o fahişeler beni unutsunlar. Son gülen kesinlikle ben olacağım ikisini de altıma aldığım an saatlerce inlemelerini dinlemek keyif verici olacak! ''

'' iş vereninin sadist cevabına zevkle gülen genç adam, o anın gelmesini heyecanla beklemeye devam ediyordu. Murat, beye söylemese de o sarışın kızı gördüğü andan beri, rüyalarını süslüyordu her gece afeti devranı. ''

'' Biraz, daha mutlu olun güzellerim, sizi elime geçirdiğim an bende neşeyle kahkaha atacağım!  
...
'' Hadi be oğlum alt tarafı bir isim söyleyeceksin, yine istop etti senin dudaklar! ''
''  Onun adı, yani hayatımdan daha fazla önemsediğim kadının adı Kübra.... ''
'' Hah işte, bak bu kadar basit! ''

Bi, bir dakika sen ne dedin biraz ö, önce? ''
'' Sevdiğim kadının adı Kübra, dedim Kuzey! ''

Oturduğu yerde gülmeye başlayan genç adam Efe' nin kendisine tedirginlikle bakmasına neden olmasına rağmen bir türlü kendisini durduramıyordu! 

'' Kardeşim iyi misin? ''
'' Bi, bir an bizim Kübra'yı söylüyorsun sandım oğlum! ''

Kuzey'in kahkahalarla söylediği kelimeler Efe' nin başını eğmesine neden olduğunda, bunu fark eden genç adam yavaşça gülümsemesini kesmeye başlamıştı... 

'' Şaka yapıyorsun! '' 
'' Kuzey, ben.... ''
'' Bana şaka yaptığını söyle Efe! ''

Evet, sevgili okuyucularım geldik bir bölümün daha sonuna ...
Çok severek yazdığım kitabımı okuyan sizler harika insanlarsınız.

Lütfen okuduğunuz bölüm hakkında ki düşüncelerinizi benimle paylaşın, saat kaç olursa olsun size daima dönerim.

Güzel oylarınız ve düşüncelerinizi benimle paylaşmanız dileğiyle 💕







Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin