75. Bölüm

135 53 21
                                    

Aşkı büyük yapan küçük ayrıntılarıydı, gerçek aşksa aynı kişiye defalarca aşık olmaktı. Seni her gördüğüm an, sana yeniden ve yeniden aşık oluyorum güzel gözlüm. Sen benim bitmek tükenmek bilmeyen gökyüzümsün! Anla işte sevgili, tek ihtiyacım birazcık sensin!

........................................................................................................................................

'' Evet Gece, hanım ifadenize imzada attığınız an bu iş tamamen bitmiş demektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Evet Gece, hanım ifadenize imzada attığınız an bu iş tamamen bitmiş demektir. ''

'' Bittiğini hiç sanmıyorum Rıza, bey o adam fazlasıyla takıntılı bir tip. Hiç acımadan, kendi adamını bile öldürecek kadar da cani üstelik! ''

'' Maalesef, size katılıyorum Gece, hanım. Ama artık en azından kimin peşinde olduğumuzu biliyoruz, nereye kadar kaça bilir ki bu adam! ''

'' Bir daha bize yaklaşamasın da isterse cehenneme kadar bile kaça bilir! ''
'' Yapılacak her şey bittiyse eğer Gece' mi ala bilir miyim Rıza, bey.. ''

'' Elbette Kuzey, bey zaten şimdilik her şey bitti. Bizde Gece, hanımla sohbet ediyorduk! ''
'' Sevgilim, artık eve gitmeliyiz. Annem sizi görmeden biliyorsun, rahat bir nefes alamaz... ''

'' Kübra, nasıl Kuzey, yaşadığımız onca şeye rağmen fazlasıyla sakin. Bu pek onun tarzı değil, endişelenmeye başladım. ''

Efe, şu an onun yanında en son yanlarından ayrılırken didişiyorlardı! ''

Kuzey'in muzipçe söylediği sözler odadaki herkesi gülümsetirken Rıza, beye minnetle bakan genç adam abisi gibi gördüğü bu mert adama içten bir tebessüm armağan ediyordu. 

'' Şimdilik izninizle Rıza, bey. Sizden haber bekliyoruz, lütfen her gelişmeden haberdar olabilmemiz için bize destek olun! ''

'' Elbette Kuzey, bey size kendi adıma söz veriyorum. bu şerefsiz herifler en kısa sürede mutlaka yakalanacaklar... ''

Odadan gülümseyerek ayrılan genç aşıklar el ele tutuşurken Kübra'nın ıslığı olayı komediye çevirmişti bile. 

'' Vay anasını be, bu günleri de göre bilecek miydik, ha Gece'm daha dün gibi abime işkence ettiğimizi hayal edip sırıttığım günler! ''

'' Bana bak yaramaz cadı eve döndüğümüzde mutlaka anneme soracağım, sen kesinlikle hastahanede karışmış olmalısın yoksa Türkan, sultan gibi naif bir prensesten sen çıkmış olmazsın! ''

Kuzey'in fazlasıyla ciddi sesi herkesi kahkahaya boğarken abisine dil çıkaran Kübra, Efe'ye sobelenmişti bile.. 

'' Ah küçük cadım ben seninle ne yapacağım böyle? ''
'' Hiç bir şey sevgilim, sadece çok ama çok seveceksin hepsi bu kadar! ''

'' Hadi, çocuklar, daha fazla oyalanmadan evimize dönelim. Türkan'ım kim bilir ne halde şimdi, hızlı olmamız lazım! ''

Zafer, beyin telaş dolu sesi gençleri harekete geçirirken, araba son hız eve doğru ilerlemeye başlamıştı. 

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin