Sen öyle çok şeydin ki... Adını koyamadığım, anlatarak bitiremediğim, uzağında kalamadığım, Yakınında duramadığım... Gönlümün tek sırrıydın işte, kimseye söyleyemediğim, itiraf edemediğim, aklımdan çıkaramadığım, kalbimde tutamadığım... Sen, benim tek gerçeğimdin Sevgili! Bir türlü yaşayamadığım...
.............................................................................................................................................
'' Neye güldüğünü öğrene bilir miyim? ''
'' Hayır! ''
'' O nedenmiş Kuzey, bey? ''
'' Bir düşünün Gece, hanım. Bence tahmin etmesi çok da zor değil! ''
'' Eğer hala Kübra'nın nişanlın hakkında söylediği sözler içinse, o konuyu sana açıklamıştım zaten! ''
'' Gece, beni sinir etmek için mi tekrar, tekrar Sem, için nişanlın deyip duruyorsun? ''
'' Ha, hayır elbette... ''
'' O zaman derdin ne? Ben bile Sem' e senin söylediğin kadar nişanlım demedim bu zamana dek! ''
'' A, ama o senin.... ''
'' O benim hiç bir şeyim değil! ''
'' Bu da ne demek şimdi? ''
Şu demek küçük hanım, Sem' in bana söylediği yalanlardan sonra hayat eskisi gibi devam edemez.
Ne kadar zamandır buradayım ben bile bilmiyorum. Aklım, mantığım, kalbim her şeyin bir yalandan ibaret olduğuna inanmak istemese de, insan acaba diyor!
Gözyaşları bile yalandan ibaret olan bir kadın, bu zamana kadar bana neler yapmıştır, düşünmekten beynim çatlayacak neredeyse!
...
'' Her şey senin yüzünden dakikalardır Gece'yi bulamıyorum! ''
'' Oldu olacak üçüncü dünya savaşı da senin yüzünden çıktı de Kübra, sende kurtul bende kurtulayım! ''
'' Emin değilim, ama neden olmasın! ''
'' Yuh be kızım! ''
'' Bak yine başladık, sana kaç defa bana isim takma abuk sabuk şeylerle bana seslenme diyeceğim, inadına mı yapıyorsun... ''
'' Yeter artık ulan, derdin ne benimle. ''
'' Benim seninle bir derdim falan yok, canın kavga istiyor galiba! ''
...
'' Zafer bey, biliyorum saat çok geç oldu ama aklım çocuklarımızda bir arasak mı? ''
'' Sevdiğim, güzel kadınım. Çocuklarımızı bende çok merak ediyorum ama, saat gecenin neredeyse biri oldu. Eğer uyudularsa, onları rahatsız etmiş oluruz! ''
Biricik eşinin yumuşacık ses tonu yaşlı kadını az da olsa sakinleştirirken, ona huzurla gülümseyen Zafer bey saatlerdir ilk defa rahat bir nefes alır olmuştu.
Neyse ki korkulu bekleyiş bitmiş, can dostu kurtulmuştu.
'' Sence o kız gelmiş midir? ''
'' Büyük ihtimalle, çoktan gelmiştir sevdiğim! ''
'' İçimde tuhaf bir karmaşa var, ne olduğunu bir türlü çözemiyorum ama nefes almamı engelliyor sanki! ''
'' Türkan'ım bir doktora görünmek ister misin sevdiğim, istersen hemen doktor beyi çağıra bilirim? ''
'' Ay deli adam, bir sakin ol. Kötüyüm demedim, sadece huzursuz hissediyorum. Sana da bir şey söylenmiyor yani, hemen ortalığı ayağa kaldırıyorsun Zafer! ''
'' Sen benim koklamaya doyamadığım portakal çiçeğimsin Türkan, eğer sana bir şey olursa bu kalp yaşayamaz, Sen sadece bu yaşlı adamın eşi değilsin. Sevdamsın yaşama nedenimsin kadın, anla artık bunu. Anla ki, kendine çok daha fazla dikkat et! ''
'' Tamam kocacığım söz veriyorum, eğer rabbimde izin verirse son nefesime kadar senin için daha da dikkat edeceğim kendime. Ama sende kendine dikkat et yakışıklım, sende benim ömrümsün! ''
...
Dakikalardır sessizlik içerisinde denizin hırçın dalgalarını izleyen ikili, birbirlerine konuşmadan destek verirken Gece, hayatında hiç olmadığı kadar huzurlu hissediyordu!
'' Kafası karman çorman olan benim, sen neden bu kadar suskunsun Gece! ''
Kuzey'in yanı başındaki buğulu sesi genç kadını sarmaladığın da, gözlerini kapamamak için kendisiyle büyük bir savaşın ortasındaydı Gece.
Bir insanın sesi bile diğerine huzur, mutluluk vere bilir miydi? ''
'' Bilmiyorum, sanırım aklım akşam olan karmaşa da kaldı! ''
'' O mesele... ''
'' Evet! ''
'' Sanırım biz de hatalıydık. ''
'' Sanma Kuzey, kesinlikle hatalıydın! ''
'' Sadece ben mi? Efe' de bir güzel dövdü o herifleri, ama nedense sadece ben suçlanıyorum! ''
'' Efe, sadece o Murat, denen yürüyen pislik çuvalını dövdü. Ki inan bana, az bile dayak yedi o adi herif. Bir adam hayırın ne demek olduğunu bilmiyorsa eğer, yediği dayağı hak eder. Ama kerem... ''
'' Ah yine şu herif!! ''
''Kuzey gerçekten anlamıyorsun değil mi? Saatlerdir sana anlatmaya çabalıyorum Kerem, benim üniversite den beri değer verdiğim bir arkadaşım. Ve haksız yere hiç bir kabahati yokken, sizden dayak yedi! ''
Genç kadının fazlasıyla üzgün sesi Kuzey'i olanları düşünmeye ittiğin de Gece'ye itiraf etmek istemese de, gerçekten de o zibidinin bir suçu yoktu ortada!
'' Özür dilerim... ''
Kuzey'in kendisinden özür dilemesi genç kadını şaşkınlığa uğratırken, menekşe mavisi gözleri daha da büyümüş ve karşısındaki adamı farkında olmadan kendisine hayran bırakmıştı!
'' Se, sen benden özür mü diledin? ''
'' Sana hiç kekelerken, ne kadar tatlı olduğunu söyleyen oldu mu ufaklık? ''
Kuzey'in söylediği her kelime Gece'nin kalbini daha da hızlandırırken olduğu yerde bayılmamak için dua etmeye başlamıştı genç kadın!
'' Bu bir kaç gün, benim için çok fazla yoğun geçecek Gece. Bana destek olup yanımda olur musun? ''
'' Na, nasıl yani? ''
'' Bir bakıma, zaman da yolculuk edeceğim. Sihir gibi ''
'' Kuzey, seni gerçekten anlayamıyorum, düzgün şekilde söyler misin? ''
'' Sem' i en baştan gerçek haliyle tanımanın zamanı geldiğini düşünüyorum ufaklık! ''
'' Bunu nasıl yapacaksın peki? ''
'' İşte orası çok zor olacak, eğer hepinizin düşündüğü kadar yalancı ve tehlikeli bir kadınsa ona bunu çaktırmamak zorundayım! ''
'' Elimden geldiğince yanında olur sana destek veririm, ama senden bir şey istiyorum. Lütfen bu durumu Kübra ve Efe'ye de söyleyelim. Belki sen farkında değilsin ama Kübra, Sem' i gerçekten hiç sevmiyor, her an birbirlerine gire bilirler. ''
'' Farkındayım, onu ilk gördüğü andan beri nedense Sem' i hiç sevmedi. ''
'' Kübra, önsezileri çok güçlü bir kadın Kuzey, emin ol Sem, düzgün bir insan olsaydı eğer onu sevmese bile bu kadar kafayı takmazdı. Ama şimdi gerçekleri Sem' in nasıl biri olduğunu bilirken onu ben bile durduramıyorum! ''
'' O zaman onlara da haber verelim böylece onu araştırmamız daha kolay ve hızlı olur! ''
Allah'ım bu söylediklerime inanamıyorum, bu kadın sadece benim sevgilim olmadı Gece, aynı zaman da üç yıl arkadaşım, dostumdu da! ''
Şimdi kafam da öyle büyük acabalar ve şüpheler var ki, düşündüğüm an kendimi aşağılık herifin teki gibi hissetmekten alıkoyamıyorum!
'' Senin hiç bir suçun yok ki Kuzey, sen sadece sevdin. Sevmenin yanlışı kusuru acabası olmaz, sadece severiz. Kalbimiz sevdiğimiz kişinin adıyla çarpmaya başlar o andan sonra... ''
'' Çok sevmişsin! ''
Kuzey'in kederli sesi Gece'yi suskunluğa iterken, genç adam kalbinin parçalara bölündüğünü hissediyordu!
'' Anlat bana... ''
'' Neyi? ''
'' Onu Gece, ona olan aşkını anlat! ''
'' Belki başka zaman. ''
'' Hayır, şimdi şu anda! ''
Sevdiği adamın orman yeşili gözlerine buruk bir kederle bakan Gece, bu saatten sonra geri dönüşün olmayacağını çoktan anlamıştı. O gözler de tuhaf bir isyan vardı sanki.
Hayat gerçekten çok garipti, yıllardır Kuzey'e olan aşkını sadece yıldızlara fısıldamışken, şimdi kendisine anlatacak olmak Gece'yi nefessiz bırakıyordu.
'' Gerçekten onu anlatmamı ister misin? ''
'' Evet... ''
Evet arkadaşlar geldik bir bölümün daha sonuna.
Dinle Sevgili sizlerin sayesinde var, lütfen oy vermeyi asla unutmayın..
Her attığınız yorum ve oy yepyeni okuyucularımıza merhaba demek belki de!
Hepiniz çok özel insanlarsınız.. İyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...