Sessiz adımlarla genç kadının odasına giren Kuzey, hayatında hiç olmadığı kadar kendisini tedirgin hissediyordu!
Ne garip oysa ki Sem, onun yıllarını beraber geçirdiği dostuydu da aynı zaman da. Neden kendini bu kadar yabancı, hissediyordu ki genç kadına karşı!'' Sem, konuşa bilir miyiz? ''
'' Şu an değil sevgilim, kalbini kırmaktan korkuyorum! ''Genç kadının ağlamaktan kısılmış sesini duyan Kuzey, büyük bir vicdan azabıyla sarsılırken sevgilisini çaktırmadan izleyen genç kadın yandan, yandan gülümsüyor erken zaferini kutluyordu.
Dakikalardır düşünen Sem, mağrur kadını oynamaya karar verdiği için rolünü başarıyla yerine getirirken, yaşadığı karmaşada kaybolan Kuzey, ne yazık ki bir türlü genç kadının gerçek benliğini fark edemiyor, sürekli kendisini suçluyordu!
''Lütfen konuşalım, zaten bunu ilk anda yapmalıydım ben aslında. Bak Sem, ben..... ''
Kuzey'in hislerini itiraf edeceğini anlayan deneyimli kadın, fazlasıyla tedirgin olurken birden ayağa fırlamış ve sesini daha da fazla çıkararak, bu defa bağırarak ağlıyor yaşadıklarına isyan ediyordu!
'' Neden her şey benim başıma geliyor, hayatta senden başka kimim var sevgilim? ''
Babam bile beni hiç tanımadığım, benden yaşça büyük bir adama sırf zengin olduğu için satarken, bana sürekli oyunlar oynarken neden yaşıyorum ki ben! Bırak beni sevgilim, bırak ki öleyim! ''
Bir gün sende vazgeçeceksin benden? O zaman benden geriye ne kalacak, senin kokun dokunuşların olmadan ne kadar yaşar ki bu beden?
Genç kadının ağlayarak söylediği her kelime genç adamın kalbine hançer gibi saplanırken yaşadıklarını daha fazla kaldıramayan Kuzey'in gözleri buğulanmaya başlamıştı!
Olmuyordu işte kahretsin Gece'ye deli gibi aşıkken, kalbi sadece sevdiği kadın için delicesine çarptığı halde bir türlü karşısında hüngür, hüngür ağlayan kadına bitti Sem, arkadaş kalalım diyemiyordu Kuzey!
Böyle bir durum söz konusuyken nasıl kendisini düşüne bilirdi ki insan!
...
'' Of, kaç dakika oldu nerede bu abim? Alt tarafı o numaracı kızı pışpışlayacak biraz, hayır yani anlayamıyorum bu kız nasıl bir cins böyle? ''
Arkadaşının isyanına gözlerini deviren Gece, Kübra'ya çaktırmak istemese de kendisine sürekli küfür ediyor Kuzey'i o kadının yanına yolladığı için kendi kendisine kinleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dinle sevgili
RomanceAşk bazen en savunmasız anımızda bulur bizi ne kadar kaçmak istesek de oradadır işte. kimine göre bir mucizeyken kimine felaketin öncüsü oluverir. İnsan en yakınına yıllarını beraber geçirdiği dostum ailem dediği kişiye nasıl aşık ola bilir ? Öyle b...