15. Bölüm

367 164 65
                                    

Zamanı geri ala bilseydiniz, ne dilerdiniz?
Tek bir dilek hakkınız olsa..
Son bir saattir kafam da o kadar yüksek sesler var ki,  bazı anlar ne düşündüğümü ben bile duyamıyorum.

Sevdiğim adam, onu ilk gördüğüm andan beri sevmekten bir türlü kurtulamadığım adam Kuzey.
Ben onu hiç sevmemeyi, aşkı hiç bilmemeyi dilerdim.
 
1 Saat önce ......

" Kuzey, biliyorum kardeşim çok sinirlisin ama yine de frene bas, sonradan pişman olacağın şeyler yaparsan bu işi toparlayamayız. "

" Biliyorum Efe, emin ol bende sakin olmak istiyorum. Ama sonra beynimde tanımlayamadığım içimi yakan görüntüler oluşmaya başlıyor. "

Lanet herifin teki Gece'ye gül veriyor mesela. O an, yüzünü göremediğim o adamı parçalarına kadar ayırmak istemem sence çok mu vahşice!

"  Arkadaşının psikopatlar gibi vahşi şeyler düşünüp, bir de üstüne gülmesi başka bir gün Efe'yi feci korkuturdu ama kahretsin. "
Kendisi de Kuzey'le aynı kulvarda koşuyordu o an.

O kıza aşık değildi, Ne hissettiğini kendisi bile bilmiyordu.
Zaten aşkta nedir azizim, yalan safsatadan başka bir bok değil.

Yine de, o güzel gözlerin başka bir erkeğe gülecek olmasının düşüncesi bile içine bir koli benzini dökmüşler de harlamasını daha çok yanıp kavurmasını bekliyorlarmış gibi hissettiriyordu!

İki adam üç saattir dışarıda donmalarına rağmen, sonbahar soğuğu bile içlerindeki kızgınlığı ateşi söndürememişti.

Deniz kenarındaki bankta oturmaya daha fazla katlanamayan Kuzey, yürü Efe gidiyoruz dediğin
de Efe'nin de itiraz edecek sakinliği o an yoktu maalesef.
...
" Kızım illa ya aksiyon ya da korku filmimi izlemek zorunda mıyız hep? "
Bir kere de benim dediğim olsa. Kırmasan Kübra'nı ha Gece'm ne olur..

" Tamam, başımın belası ama öyle romantik film falan açmaya kalkarsan anında toz olurum haberin olsun. "
" Aşk olsun Gece'm ben son iki buçuk saattir, neredeyse altıma edecek durumdayım sesimi bile çıkarmadım ama. "

" Of Kübra'm işte bu yüzden, seninle film izlerken işkence çekiyoruz sürekli. "
Hayır yani tutturuyorsun ortak karar verdiğimiz bir film olsun diye.
Aşktan hiç bir halt anlamayan sen bayılıyorsun mıç, mıç aşk filmlerine.
" Hahay, güleyim bari, hadi ben aşktan hiç bir halt anlamıyorum.. Ee, peki sen aşk profesörü neden bu tür filmleri hiç sevmiyorsun? "

Kübra'nın haklı sözleri iki kadını da neşeye boğduğunda ilerleyen saatlerde başlarına geleceklerden habersiz iki kız keyifle didişmeye devam etmeye devam ediyorlardı.

" Hadi sevdiğim yatalım artık. "
" Ama Zafer çocuklar daha gelmedi? "
'' Karıcım.. hayatımın tek aşkı, biriciğim ne zaman artık çocuklarımızın birer yetişkin olduklarını fark edeceksin? "

İsterlerse sabaha kadar gelmeye bilirler.
Eşinin haklı sözleri Türkan hanımın hafif utanmasına neden olduğun da yeni gelinler gibi kocasından gözlerini kaçırmaya çabalamaya başlamıştı.

Güzel eşinin bu masum halleri Zafer beye kahkaha attırdığın da bir anda yere eğilmiş ve dünyalara değişmeyeceği güzel karısını kucağına almıştı bile.

Bu duruma hazırlıksız yakalanan Türkan hanım ay diyerek çığlık atınca odalarından endişeyle çıkan Gece ve Kübra yaşlarına rağmen hala deli gibi birbirlerini seven anne ve babalarına kahkahayla gülüyorlardı.

" Deli adam, rezil ettin bizi çocuklarımıza derken bile başını sevdiği adamın omzundan kaldırmıyordu Türkan hanım. "
"  Allah, allah seviyorum seni sevdiğim, az mı uğraştım seni babandan alasıya kadar bırak gülsünler dediğinde odalarına doğru ilerlemeye başlamışlardı bile. "

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin