100. Bölüm

135 60 21
                                    

Seni öylesine düşündüm ki, öylesine yaşamadan önce. Senden başka bir şey yok sanki, ama nasıl da varsın derim sana düşüncelerimce. Seni öylesine buldum ki, öylesine kendimden fazla. Yalnız sensin gölgesiz, ayrılmamacasına yanımda. Akların arasında karan, karaların arasında akınla. Öylesine istedim ki seni, senden önce. Öylesine her şeyin içinde, öylesine dışında gün, gece. Seni öylesine yaşadım ki, inan artık nereye baktığım belli değil. Ne yaptığım belli değil, Seni öylesine seviyorum işte sevgili delice! 
............................................................................................................................................

'' Ben artık evimize dönmek istiyorum baba, şu oğluna bir şey der misin lütfen! Daha bir hafta daha burada kalman lazım diye tutturdu, delireceğim artık! '''' Kuzey, güzel meleğim sıkılmış işte oğlum neden gereksiz bir ısrar peşindesin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'' Ben artık evimize dönmek istiyorum baba, şu oğluna bir şey der misin lütfen! Daha bir hafta daha burada kalman lazım diye tutturdu, delireceğim artık! ''

'' Kuzey, güzel meleğim sıkılmış işte oğlum neden gereksiz bir ısrar peşindesin. ''
'' Baba, bende biricik kızının evimize dönmesini her şeyden çok istiyorum. Ama daha yaraları çok taze, istese de eve dönemez. ''

'' Kuzey, unutuyorsun herhalde ama bende uzun bir süredir başka bir hastahanede çalışıyorum, şu an gereksiz bir ısrar peşindesin. Pekala evde de gayet güzel dinlene bilirim, artık sadece pansuman yapıyor hemşireler bunu Kübra, evimizde de yapa bilir. ''

'' Ama sevgilim, anlasana senin için korkuyorum. Ya ters bir hareket yaparsan ve kanaman olursa! ''

'' Kuzey, sen doktor değil misin? Öyle bir durum olsa ki olmayacağından adım kadar eminim sen müdahale edemez misin? ''

'' Ama.... ''
'' Konu kapanmıştır Kuzey, efendi ya bu gün eve dönerim ya da bir ay sonra olacak olan düğünümüzde kendi kendine evlenirsin! ''

'' Of, Gece, fena laf koydu birader hadi sıkıysa bu gün eve dönme şimdi! ''
'' Efe, zaten sinirlerim tepemde üstüme gelme kardeşim... ''

'' Abi biliyorum Gece'm konusunda çok hassassın seni inan bana herkes çok iyi anlıyor. Çünkü kardeşim bizim içinde her şeyden daha değerli. Fakat kabul etmen gerekiyor Gece'm gerçekten de haklı! ''

'' Peki hanımlar, son söz doktorun eğer o da yaramaz ufaklığımla aynı fikirdeyse çenemi kapatıyorum! ''

'' Aman ne güzel, yine ufaklık olduk! ''
 

On dakika sonra ... 

'' Yaranız neredeyse kapanmak üzere Gece, hanım her gün düzenli bir şekilde pansuman yapmaya devam edin. Ve, hareket ederken çok dikkatli olun lütfen! ''

'' Merak etmeyin doktor bey, bende hastahanede çalıştığım için bu gibi durumlarda ne yapmak gerekiyor çok iyi biliyorum! ''

'' Harika, o zaman sizi gönül rahatlığıyla yolcu ede biliriz. Çok geçmiş olsun! ''
'' Çok teşekkür ederim doktor bey... ''

'' Eee yakışıklı hala her hangi bir itirazın var mı? ''
'' Evimize döndüğümüz anda seni o yatağa gerekirse bağlayacağım ufaklık, hele bir kaçmaya kalk o zaman görüşeceğiz seninle! ''

Sevdiği adamın huysuz haline kahkaha atan Gece, günler sonra nihayet sıcacık evine döne bileceği için adeta küçük bir kız gibi heyecanlıydı!
...
'' Neredesiniz Dimitri, sabaha karşı beş de orada oluruz demiştin saat neredeyse on oldu be oğlum! ''

'' Hiç sorma abi, sinir krizi geçirmeme ramak kaldı uçak rötar' ı  yüzünden ancak şimdi ine bildik inanılır gibi değil! ''

'' Sıçtığımın uçakları şaka gibi yahu, hadi acele edin sabahın beşinden beri ayaktayım iyicene sinirlenmeye başlıyorum artık! ''

'' Tamamdır abi, iki saate kalmaz sizin oradayız. ''

'' Murat, abi her şey yolunda mı? ''
'' Yolunda koçum merak etme, uçak rötar yapmış sadece... ''

'' Şu lanet karıyı yok ettin değil mi Selim! ''
'' Evet, abi arka bahçeye gömdüm saatler önce. ''

'' Aptal karı pisi, pisine kendisini gebertti, lanet olasıca e postadan da herhangi bir bilgi yok her şey üst üste gelmeye başladı iyicene gerildim! ''

'' O durum gerçekten sakat bir hal almaya başladı, keşke o kadar işkence etmeseydin o karıya be abi, en azından bize e postanın yerini söyletirdik! ''

'' Ne bileyim oğlum kendimi kaybettim bir an, lanet orospu gerektiği yerde çenesini kapatmayı bilmiyordu ki, söyledikleri beni çileden çıkardı sonrası bende de yok! ''

'' Artık cehennem de görüşeceğiz Sem, hanımla. O fahişe cennete gidemeyeceğine göre, rota belli! ''

'' Adamlara söyle, bir kaç koruma daha istiyorum. Artık geleceğimizin ne getireceği hiç belli değil, lanet olasıca polislerin eline düşmektense kendi kafama sıkarım daha iyi! ''

'' Emrin olur abi, başka bir isteğin yoksa izninle işimin başına dönüyorum! ''
...
'' Lanet olsun, inadına mı yapıyorsunuz arkadaş. Biz bu hatunla bir türlü anlaşamıyoruz işte, neden illa ikimiz gitmek zorundayız ki! ''

'' Çünkü Leon, evi Nedret'ten daha iyi bilen kimse yok! Neyin nerede olduğunu Gece'min odasını halletmek sizin göreviniz! ''

'' Evi en çok neden huysuz Türk, kızı biliyor ki! ''
'' Çünkü kardeşim Nedret, yıllarca ailemin yanında yardımcımız olarak çalıştı. ''

'' Dur bir saniye Nedret, hani sizin kardeşinizdi! ''
'' Evet, öyle. ''

'' Kuzey, şu an gerçekten hiç bir halt anlamadım kardeşim! ''

'' Nedret, ailemin koruyucu kızı Leon, bizim evimize ilk olarak on beş yaşında geldi. Çok azimli başarılı bir kız olmasına rağmen, kimsesiz olduğu için hem okuyup hem part time işlerde çalışırken ailemle karşılaşmış. ''

'' Daha on beş yaşındayken çalışmaya başlamış yani öyle mi? ''
'' Hayır kardeşim aslında dokuz yaşında çalışmaya başlamış, çoğu kadının ömrü boyunca çekmek zorunda kalmadığı bir savaş onunkisi. ''

'' Vay be, dokuz yaşında minicik bir kızken nerede çalışmış ola bilir ki! ''
'' Sayamayacağımız kadar farklı işlerde çalışmış aslında mesela, dokuz yaşındayken okul kantininde yardımcı olarak çalışıyormuş kendi harçlığını çıkara bilmek için! ''

'' Vay canına bak sen şu Türk, kızına! ''
'' Ne oldu artık uyuz Türk, kızı değil galiba biricik kardeşim! ''
 
'' Lafı kaynatma Kuzey, peki bu Türk, kızı sizin ailenizdense neden sizin evinizde de çalıştı? ''

'' Aileme şart koştu, ya okul masraflarını karşılaya bilmek için bizim evimizde aşçı olarak çalışacaktı ya da, başka yerler de her hangi bir işte çalışacaktı. Kesinlikle hak etmediği beş kuruşa bile eliniz sürmez Nedret' imiz. Bizde kabul etmek zorunda kaldık tabi, ama artık okulundan mezun oldu bizimle çalışmak zorunda değil! ''

'' Ne mezunu peki? ''
'' Ana okul öğretmeni bizim kız, çocukları hayattaki her şeyden daha çok sevdiği için sevdiği mesleği kazandı miniğim! ''

'' Hayatım da ilk defa onun gibi bir kadınla karşılaşıyorum, çoğu kadın erkenden zengin olmanın peşindeyken o ailesini bildiği insanların yanında yıllarca çalışmışta aynı zamanda. ''

'' İşte bu yüzden Leon, Nedret'le iyi anlaşmanızı istiyorum. İlla düşman olmak zorunda değilsiniz, zaman neler gösterir bilinmez kardeşim bakarsın çok iyi anlaşan iki arkadaş olursunuz! ''

'' Bu saatten sonra kırmızı bayrağı çekiyorum Kuzey'im Türk, kızını bilmem ama artık kesinlikle onunla kavga etmeyeceğim! ''

'' İşte benim kardeşim, ona gerçek seni göster. Kendini Nedret'e hiç tanıtamadan aslında, tek yaptığınız sürekli gereksiz bir çatışmanın içerisinde kalmaktı. Seni tanısa, gerçekten seve bilir! ''
...
'' Kesin sizi kızdıracak bir şey yaptım değil mi abla, yoksa bana bu işkenceyi yaşamak zorunda bırakmazdınız! ''

'' Hayır küçüğüm, bu herkesin ortaklaşa aldığı bir karar. ''
'' Ama neden, onunla en başından beri anlaşamıyoruz. Ne zaman yan, yana gelsek sonu büyük bir kavgayla sonuçlanıyor. ''

'' İşte bu yüzden Nedret, Leon' da  artık bizim ailemizden ama siz iki inatçı keçi gibi sürekli kavga ediyorsunuz! ''

'' Benim hiç bir suçum yok Kübra, abla hep o zürafanın suçu. Nasıl yapıyor inan bana bilmiyorum ama attırıyor işte trafolarımı! ''

'' Bizim için kardeşim Leon' la arkadaş olmaya çalış, yoksa aynı evin içerisinde her gün kavga edeceksiniz! ''

'' Bir, bir saniye sen ne dedin, ne dedin? ''
'' Doğru bu haberi sana söylememiştik değil mi Leon, bir süre bizimle yaşayacak! ''

Duyduğu haberle yerinde sallanan Nedret, inanamaz gözlerle ablasına baka kalırken kafasındaki karmaşayı bir türlü dindiremez hale gelmişti. 

'' Nedret'im iyi misin ablacım? ''
'' Bilmiyorum abla, kimseyi huzursuz etmek istemiyorum ama bu adamla ne zaman yüz yüze gelsek sonumuz hep kavga oluyor söyler misin ben şimdi ne yapacağım! ''

'' Öncelikle sakin olacaksın miniğim, unutma sen artık yetişkin bir kadınsın pekala o zürafayla da başa çıka bilirsin. ''

'' Hadi bakalım şimdi doğru eve Gece'nin odasını bir güzel hazırlayın beraber, bizde bir süre sonra eve döneceğiz zaten. Biliyorsun, kardeşimizi iyileştirmek artık bizlerin görevi! ''

'' Pekala abla, sizler için elimden gelen her şeyin en iyisini yapacağım! ''
'' Hep yaptın zaten güzellik, sen bir ablanın en çok sahip olmak istediği kardeşsin Gece'de bende seni çok seviyoruz Nedret'im! ''

'' Biliyorum ablacım, bende sizi her şeyden çok seviyorum... ''
...
İki saat sonra ...

'' Ooh Dimitri, şükür kavuşturana kardeşim! ''
'' Şükür ablim, ne pis bir memleketiniz var yahu bir türlü gelemedik! ''

'' Yabancıları kolay, kolay kabul etmeyiz koçum Türkiye'm özel bir memlekettir. Sen gele bildiğine şükret. ''
'' Eyvallah abim! ''

'' Tanıştırayım has adamım Selim, bu da Dimitri, Selim, yabancı ülkede ki iş arkadaşımız! ''
'' Tanıştığımıza memnun oldum Dimitri, bey! ''

'' Bende Selim, eğer Murat, sana güveniyorsa bende güvene bilirim... ''
'' Hadi sofraya geçelim be kardeşim, midemiz sırtımıza yapıştı resmen! ''
 
'' Peki misafirlerimiz, onlar inmeyecekler mi Dimitri? ''
'' Üstat, senin bu adamın ne meraklı çıktı böyle... ''

'' Eee o kadar olsun artık, sonuçta güvenliğimizden sorumlu Selim'im! ''
'' Misafirlerimiz bir süre arabada kalıp dinlenecekler Selim, kardeş hepsini bir güzel bayılttık da üzerinize afiyet! ''

'' Alemsin be Dimitri, özlemişim seni vallahi! ''
'' Bende be abi, hep iş zamanları görüşüyoruz bir kerede şöyle rakı balık sofrası için bir araya gelelim! ''

'' Sözüm olsun sana koçum, şu işi de bir güzel halledelim deniz kenarında rakı balık sofrası benden! ''

'' Bu sözü unutmam usta, bilirsin hafızam güçlüdür. ''
...
'' Ne durumdayız Selim, her hangi bir terslik yok değil mi? ''
'' Hayır Rıza, baş komiserim. İşlem tamam, yemeklerin hepsine aynı dozda uyku ilacı enjekte edildi. Bir saate kalmaz, hepsi kendinden geçmiş olur. ''

'' İşte bu çok güzel bir haber, işler sonunda istediğimiz gibi gelişiyor. İki büyük balıkta elimizin altında bize kalan tek şey onları yakalamak! ''

'' Güzel bir haberim daha var Rıza, baş komiserim. Canlı bombalar, bayıltılmış bir şekilde arabanın içerisinde beklemekte. ''

'' İşte bu, harika bir haber evlat! ''
'' Başka bir emriniz yoksa eğer, bir saat sonra görüşmek üzere baş komiserim! ''

'' Seninle gurur duyuyorum evlat, kendine çok dikkat et operasyonda görüşürüz. ''
'' Emredersiniz baş komiserim! ''

'' İşte tam da bu sebepten sadece kendi elemanlarıma güvenirim Murat'ım, daha en başında bu eleman da bir şeyler olduğundan şüphelenmiştim! ''

'' Lanet olsun! ''
'' Eller yukarı lanet polis, işte şimdi sıçtın...

Evet Dinle Sevgili hayranları bir bölümün daha sonuna geldik, umarım sevdiğiniz bir bölüm olmuştur. 

Lütfen oy vermeyi unutmayın! ''

İster satır arasında, ister bölüm sonunda lütfen düşüncelerinizi mutlaka yorum olarak yazın. Saat kaç olursa olsun daima sizlere geri dönerim ... yakşamlar (: 

Dinle sevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin