منوی چرمی رو روی میز کوبید و به پیشخدمتی ک منتظر بود در حالی انگشتشو روی منو میکشید گفت:این ردیف از بالا تا پایین،از همش میخوام.
لیسا با تعجب نگاهی به جین و بعد جیسو کرد وگفت:اونی،همشو تنهایی میخوای بخوری؟
جیسو لبخندی زد و با سر تایید کرد و زل زد به جین،جین برای چندمین بار توی روز نفسشو با صدا بیرون داد و به پیشخدمت ک منتظر تایید جین بود گفت:بیارشون،منم یه لیوان آب میخوام.
لیسا هم منو رو بست و گفت:استیک...
همه ی غذا ها روی میز چیده شده بودن و بخاطرش مجبور بودن دو تا میز بزرگ کنار میزشون بزارن تا همش جا بشه..
لیسا با دهن باز به میز نگاه میکرد و جین با لبخند به جیسو...جین:شروع کن،هرچقدر دوست داری بخور...
جیسو نگاهش و از جین گرفت وشونه ای بالا انداخت،حالا ک سفارش داده بود چرا نخوره؟
این رستوران و خیلی های دیگه مال مثلا شوهر ایندش وخانوادش بود هرکاری دوست داشت باید میکرد و اینکه دوست داشت لجبازی کنه و حرص پسر مغرور روبروش ک با لبخند و کمال پرویی نگاهش میکرد و دربیاره هم بی تاثیر نبود تو رفتارش..
شروع به خوردن کرد و لیسا هم همونجوری ک شوکه بود شروع کرد..______
در اتاق زده شد و منشی پارک اومد داخل در حالی ک دم گوش رئیس بزرگ یه چیزایی گفت از اتاق بیرون رفت و جونگکوک و کیوهیون و نامجون ک توی اتاق حضور داشتن همگی سکوت کرده بودند ک کیوهیون گفت:رئیس اتفاقی ک نیوفتاده؟
پدربزرگ:نه بیایید به کارمون ادامه بدیم..
نامجون سری تکون داد و گفت:بله داشتم میگفتم..شما سهام های کوچیک رو خریداری کردید و روهم گذاشتید و به نام کیم جیسو شی زده شده..
در کل این سهام بیست درصد شده ک رئیس بزرگ شما با سی درصد سهام بزرگ ترین سهامدار شرکت هستید بعد شما رئیس کوچیک و نامزدشون با بیست درصد و بعد کیم جونگ مان شی(پدره یونگسان) با ده درصد سهام ک به دخترشون یونگ سان شی واگذار کردن بعد دخترتون کیم جی آ شی هشت درصد ک کیوهیون شی اداره میکنه ومیمونه دوازده درصد..
پنج درصد جونگکوک شی ک از پدرشون دارن و هفت درصد بقیه دست ده نفر دیگه هست ک لیستشون رو براتون کپی گرفتم..
از اونجایی ک بیشتر ک نه تقریبا کل سهام دست خودتون و کسایی ک میشناسید هست فکر نکنم مخالفتی از هئیت مدیره باشه برای انتقال سهام به این بزرگی به کیم جیسو شی..رئیس بزرگ سری تکون داد و عینکی ک رو صورتش بود رو در آورد و گفت:خیلیه خب از نظر حقوقی ک مشکلی پیش نمیاد؟
نامجون:خیر شما در حال حاضر سهامدار اصلی و رئیس کل گروه جی اچ هستید،بعد از شایعه ها و حاشیه های ک برای مدیر عامل کیم نوه اتون پیش اومد و تکذیب شد با خبر ازدواجش سهام شرکت نه تنها افت نداشت بلکه نظر عموم نسبت به شرکت تغییر کرده و افزایش ارزش سهام هم داشتیم..
YOU ARE READING
A just life{complete}
Fanfiction◉ نام فن فیک: #زندگی_عادلانه ◉ ژانر: معمایی _عاشقانه_تراژدی • ◉ خلاصه: توی زندگی هر کسی یه سری روابطی داره و بعضی با غم و بعضی با شادی و دسته سوم کسایی هستن که رابطتت باهاشون هم درد و غم داره هم عشق و شادی ...افراد جز این دسته از همه مهم تر و خطرناک...