Poznanie przyjaciół Stefana
Siedzieliśmy już jakieś 15 minut, czekając na reszte z tego co wiem ich imiona to Caroline, Boonie, Matt, Tyler i właśnie Elena. Usłyszeliśmy otwieranie drzwi, weszła blondynka z chłopakiem wyczułam, że jest wilkołakiem, ale też wampirem, czyli hybrydą, a dziewczyna wampirem.
- Hej - powiedziała dziewczyna.
Spojrzała na mnie, pomachałam jej.
- To jest Elizabeth będzie nam pomagać spokojnie ufam jej, jest moją najbliższą przyjaciółką - odezwał się Stefan.
- A okej ja jestem Caroline, a to jest Tyler - przedstawiła siebie i chłopaka.
Tyler kojarze to imię. Lockwood. Rodzina Lockwoodów to wilkołaki bardzo znane.
- Jesteś Tyler Lockwood? - zapytałam.
- Tak, skąd znasz moje nazwisko? - spytał.
- Trudno nie słyszeć nazwiska słynnej rodziny wilkołaków, bedąc jednym z nich - odpowiedziałam.
- Jesteś wilkołakiem? - zapytała blondynka.
- Tak -
- Gdzie Bonnie, Elena i Matt? - spytał Damon.
- Zaraz powinni być - odpowiedziała Caroline.
Usłyszeliśmy dźwięk otwierania drzwi, weszła cała wcześniej wymieniona trójka do salonu.
Spojrzeli na mnie, a ja na nich. Elena mnie już znała, dlatego się ze mną przywitała.
Podeszłam do Bonnie, jest brunetką i z tego co wiem też czarownicą, a Matt wyczułam, że jest człowiekiem.
- Jestem Elizabeth, przyjaciółka Stefana,
wilkołaczyca - przedstawiłam się.- Bonnie, czarownica, a to Matt, człowiek - powiedziała.
- No to mamy już po zapoznaniu, siadajcie, musimy obgadać, jak wykurzyć stąd rodzinę
pierwszych - przemówił Damon.Usiedliśmy wszyscy w salonie. Zaczeła się dyskusja. Po jakieś godzinie mieliśmy plan.
Wyglądał on tak.
Za jakieś 2 dni jest przyjęcie dla rodzin założycieli, więc napewno będą tam Mikaelsonowie. Wejdziemy tam wszysycy. Każdy już miał wybranego pierwotnego, któremu odwróci uwagę. Elena + Elijah, Damon + Rebekha, Caroline + Kol, pozostał Klaus.
Bonnie nie chciała, więc postanowiłam się zgłosić.- Ja moge odwracać uwagę Klausa - zaproponowałam.
- Nie ma mowy - powiedział Stefan.
- Stefan nie jesteś moim ojcem, żeby mi coś zabronić, chce wam pomóc, widziałam już się z nim tutaj w pensjonacie, więc będzie mnie kojarzył - odpowiedziałam.
- Jesteś pewna? - spytała Elena.
- Tak, nic mi nie będzie, dam radę -
- No to mamy cały plan. Przyjdźcie jeszcze jutro dopracujemy pewne szczegóły - powiedział Damon.
Wszysycy zaczeli się zbierać oprócz mnie, Damona i Stefana no, bo mieszkaliśmy tu.Siedziałam dalej na kanapie, a Stefan wyszedł gdzieś. Zostałam sama z Damonem.
- Mogłabyś opowiedzieć o sobie? - zagadnął Damon.
- W sumie nie mam ciekawego życia, moi rodzice zmarli jak byłam mała, nie pamiętam ich, klątwe uwolniłam w wieku 17 lat przypadkiem potrąciłam człowieka, potem 3 lata później spotkałam Stefana, uratował mnie przed wampirem, który mnie ścigał, zaprzyjaźniliśmy się - odpowiedziałam.
- Przykro mi z powodu rodziców - odezwał się Damon.
- A teraz ty coś powiedz o sobie? Stefan mi coś tam opowiadał -
- W 1864 roku zostaliśmy przemienieni w wampiry przez Katherine Pierce, po prostu obydwoje zakochaliśmy się w nie odpowiedniej kobiecie, na początku nie chciałem zostać tym czym jestem teraz, ale Stefan mnie namówił, cały czas się od siebie oddalaliśmy przez te lata, lecz za chwile wracaliśmy w końcu jesteśmy braćmi, jedyną rodziną dla siebie, teraz jesteśmy tutaj w miejscu gdzie to się zaczeło Mystic Falls - opowiedział Damon.
- Powrót na stare śmieci jak ja to znam - zaśmiałam się.
- Napijesz się? - zapytał Salvatore.
- Burbonu? - spytałam.
- Niczego innego nie ma w tym domu - zaśmiał się.
- Chętnie, napicie się to dobry początek znajomości - odpowiedziałam.
Wtedy jeszcze nie wiedziałam, jak się przywiąże do nich wszystkich.
Reszte wieczoru piliśmy i rozmawialiśmy. Damon to dobry towarzysz do picia. Na początku wydawał mi się wrednym i zapatrzonym w siebie dupkiem, ale teraz widzę, że tak nie jest. Kocha swojego młodszego brata, zrobiłby dla niego wszystko.
CZYTASZ
Enemies To Lovers
FanfictionWszystko zaczeło się od przyjaźni dwóch osób Elizabeth Maximoff i Stefana Salvatore. Pewnego dnia do Mystic Falls przyjeżdża rudowłosa kobieta, aby pomóc przyjacielowi w potrzebie. Co się wydarzy jak pozna pierwotną hybrydę Niklausa Mikaelsona? Będ...