Zemsta
Przyjęcie trwało już jakieś 3 godziny, byłam zmęczona. Postanowiłam wyjść się przewietrzyć. Wyszłam przed rezydencje.
Stałam tak chwile, aż poczułam jak mdleje.
Obudziłam się w jakimś drewnianym domu. Byłam przerażona. Nawet nie wiem ile czasu byłam nieprzytomna.
Perspektywa Stefana:
Martwiłem się o Elizabeth od przyjęcia nie było
z nią kontaktu, a mineły już 2 dni. Postanowiłem pójść do Klausa, ponieważ to on i Rebekah widzieli ją jako ostatnii. No i Damon, ale on nic nie widział.Byłem blisko rezydencji Mikaelsonów. Zaparkowałem przed nią. Kierowałem się w kierunku drzwi. Zapukałem, po chwili drzwi otworzyła kobieta, a dokładniej blondynka, była człowiekiem.
- Witaj przyjacielu. Co cię do mnie sprowadza? - spytał Klaus.
- Chciałem się zapytać czy na przyjęciu nie widziałeś nic podejrzanego? - zapytałem.
- Zależy o co pytasz - droczył się.
Denerwował mnie, ale mógł mi pomóc znaleźć przyjaciółkę, więc musiałem nasze sprzeczki odłożyć na bok.
- Elizabeth znikneła od przyjęcia nie ma z nią kontaktu, a ty i twoja siostra widzieliście ją jako ostatnii - odpowiedziałem.
- A Damon? Też ją widział jako ostatnii -
- On nic nie widział, a wiem też jakbyś nic nie widział jesteś w stanie mi pomóc - powiedziałem.
- Dlaczego miałbym ci pomóc? - spytała hybryda.
- Widziałem jak patrzyłeś na Elizabeth już w naszym pensjonacie, więc coś musi być na rzeczy, a przyjęcie mnie w tym uświadomiło bardziej. Elizabeth zakręciła ci w głowie - powiedziałem.
Klaus za pomocą wampirzej szybkości znalazł się przy mnie i przycisną do ściany za nami.
- NIC NIE WIESZ - był wściekły.
- Bracie co tu się dzieje? - spytał Elijah.
Klaus mnie puścił.
- Nic Elijah, tylko rozmawiam ze Stefanem - powiedział Klaus.
- Witaj Stefanie - powiedział Elijah jak zwykle był ubrany w garnitur.
- Witaj Elijah - odpowiedziałem.
- To z czym do nas przyszedłeś Stefanie? - spytał Elijah.
- Moja przyjaciółka Elizabeth zagineła, a twój brat i siostra widzieli ją jako ostatnii - odpowiedziałem.
- REBEKAH - zawołał Elijah.
Po kilku sekundach pojawiła się blondynka.
- Nie drzyj się tak, gdybyś mówił szeptem nawet bym cię usłyszała, a teraz słucham co chcecie
ode mnie? - powiedziała.- Stefan przyszedł, ponieważ jego przyjaciółka zagineła, a ty ją widziałaś jako ostatnia - wytłumaczył Elijah.
- Elizabeth? Tak rozmawiałam z nią, ale zachowywała się normalnie - powiedziała Rebekah.
- No to koniec tych pogaduszek Stefan już
wychodzi - odezwał się Klaus.Spojrzałem na niego wrogo, a on nic sobie z tego nie zrobił.
- Kochana odprowadź naszego gościa
do drzwi - powiedział w kierunku blondynki, która mnie wpuściła.- Sam trafie - powiedziałem.
CZYTASZ
Enemies To Lovers
Fiksi PenggemarWszystko zaczeło się od przyjaźni dwóch osób Elizabeth Maximoff i Stefana Salvatore. Pewnego dnia do Mystic Falls przyjeżdża rudowłosa kobieta, aby pomóc przyjacielowi w potrzebie. Co się wydarzy jak pozna pierwotną hybrydę Niklausa Mikaelsona? Będ...