25. BÖLÜM

12.2K 463 48
                                    

Keyifli okumalar dilerim.

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

Dudağına yapıştığım gibi karnımda ki o kıpırtı çoğalmış, yanmaya başlamıştı.

Dudakları, dudaklarımdaydı.

Gerçek miydi şu an? Gerçekten onu öpmüş müydüm?

Kendimi çekmemiş, dudaklarımızı mühürlemiştim. Şaşkınlığı kısa sürmüş, ellerini belime atmıştı hemen. Üstünkörü değdirdiğim dudağımı kendisine daha çok bastırdı. Şimdi bedenlerimiz de dudaklarımız gibi birbirine değdi. Belimde ki eli sıklaştı, sertçe tırnaklarımı değdirdim ensesine. Derisine kazınan tırnaklarım değisik bir haz verdi bana. Ona da vermiş olmalı ki boğukça inledi. İnlemesi beni daha çok delirtti ve boğazımdan duygularımı dışarı atmak ister gibi istekli bir inleme sesi çıktı

Bu sadece bir öpücükse acaba diğerleri beni hangi bilmediğim duygulara itecekti? Yaşamadığım duyguları onunla yaşamak özeldi benim için. Sadece onunla olması... Ah Kandemir, ölüm sebebim olacaksın.

Kesilen nefesim beni artık zorlamaya başladığında istemeyerek dudaklarımı yavaşça ondan çektim. Gözlerim anın duygusuyla kapanmışken tekrar açmak zorunda kaldım ve az bir mesafede olan oldukça koyu olan siyah kuyularına baktım. "Seni seviyorum," dedim kısık ve az önceki öpücük yüzünden olan ihtiraslı sesimle. "Bir daha bunu dile getirme."

"Yoksa..."

"Yoksa ne?"

"Yoksa seni her seferinde şaşıracağın bir şekilde sustururum." Söylediklerim birer blöf değil gerçekti. Duyduklarıyla şeytanca bir gülüş belirdi yüzünde. "Az önce yaptığın gibi mi?"

"Bilmem? Belki de daha fazlası." Ondan artık utanmıyordum, dilime gelen bu cümleler de bu yüzdendi zaten. "Beni her seferinde bu şekilde susturacaksan dilimle işin var o zaman."

Tebessüm yüzümde can buldu ve gözlerime ulaştı. Ensesinde ki ellerime kollarımı da ekleyip sıkıca sarıldım ona. Ayağımda ki topuklu ayakkabı olmasına rağmen yine de ondan biraz kısa kalıyordum. "Sana bunları düşündürmek istemiyorum. Dediklerimi unut, gereksiz şeylerdi." Belimde ki elleri beni iyice sardı ve sıcak kollarına kilit vurdu. "İlişkimiz çok hızlı oldu ve bir anda seninle bu duyguları yaşadım, yaşıyorum. Belki de bu yüzdendir, bu kadar karamsar olup geleceğe kötü bakıyorum."

"Aramızda ki bu duygular..." Sustum ve devam ettiremedim. "Seninle aramızda bir bağ var Na're. Yıllara dayalı bir bağ." Ense kökünde ki saçları ile oynarken, gözlerim yerde ki kaldırım arasında ki çimenlerdeydi. "Bunu ne sen ne de bir başkası bozabilir."

"Aramıza soğukluk girmesin lütfen," dedim mırıldanarak. Belimde ki ellerini okşayarak beni mayıştırıyordu. Sesim bile bedenim gibi ona yenik düşmüştü. "Bunu sen belirliyorsun. Aramıza soğukluk girmemesi için çabala."

LÂYETEZELZEL | DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin