Hejka wszystkim!
Na początku chciałabym podziękować każdemu z osobna za czytanie tego Norray'a. Zaczynając go pisać dobrze zdawałam sobie sprawę, że nie jest to zbytnio lubiany ship. Nie sądziłam, że znajdę też kilku fanów :DDDDziękuję za każdą, ale to naprawdę każdą gwiazdkę czy komentarz. Motywowało mnie to by wrzucać następne rozdziały.
Starałam się, aby wszystko było logiczne. Mam nadzieję, że udało mi się to osiągnąć. Czy podczas pisania zmienił mi się styl? Nie wiem, ale najważniejsze, że wam się podobało (o ile tak było).
Nie ma co na razie się martwić. Z dłuuuuuugim odstępem czasu, kiedy pojawi się druga część. Mam pomysł, połowę scenariusza u myślę, że nie będzie to najgorsza historia. Będę o wszystkim informować na swojej tablicy na profilu, bądź też tutaj w książce, więc zaglądajcie co jakiś czas. Nie wiem czy powinnam zdradzić tytuł drugiej części.... Zrobię to w shot'cie. O ile rzecz jasna chcecie go poznać.
Oczywiście, nie zostawię was bez niczego! Gdy tylko mi się uda czy coś wymyślę albo skończę te shot'y co pisałam, wrzucę je tutaj dla was ^^
Niektóre z nich będą pisane raczej "luźną ręką". Nie tyle może co się do nich nie przykładałam, a nie czułam by wprowadzać jakiś bardziej "lepszy styl pisania". Nie wiem czy wiadomo o co mi chodzi, ale gdy będę kończyć i wrzucać te shot'y to będzie widać gołym okiem.Z wielkim bólem muszę powiedzieć, że dzisiejszego dnia oficjalnie zmieniam status tej książki na "zakończony". Przepraszam, że pod koniec już rozdziały wchodziły bardzo nieregularnie. Być może sama bałam się kończyć tą książkę. Ale nic nie mogę poradzić. Wszystko ma kiedyś swój koniec, a w tym ta część przygód Normana i Ray'a.
Za nim się pożegnam, pamiętajcie, że jak macie pytania czy coś można śmiało pisać. Przyjmuje też pomysły na shot'y i nie tylko. Jestem pod tym względem otwarta :DD. Iii nie bójcie się. Nie gryzę.
W każdym razie, dziękuję wam wszystkim jeszcze raz za to, że byliście, czytaliście, komentowaliście i nie tylko.
Do zobaczenia 💞🤗
CZYTASZ
~°Wszystko co złe°~
RomanceRay, jak na dwunastolatka ma za sobą pełno wydarzeń, przez które ma problemy w wyrażaniu siebie, jak i swoich uczuć. Po tych wydarzeniach trafia do miejsca, w którym zajmuje się nim pewna kobieta (jego terapeutka). Po czasie, jednak zostaje oddany w...