part 🌷13

1.6K 271 28
                                    

" လွှတ်ပေး ခင်ဗျားဒီလိုလုပ်တာသိရင် အင်အားအကြီးဆုံး ကင်မျိုးနွယ်က Alfa တွေဘာလုပ်မလဲခင်ဗျားသိလား ကျွန်တော့်ကိုထိခိုက်အောင်လုပ်တာက ခင်ဗျားကိုခင်ဗျားသတ်သေတာနဲ့အတူတူပဲ ...."

ဆော့ဂျင် ဂျောင်ကုလွှတ်ပေးအောင် မိသားစုနဲ့ချိန်းခြောက်မိတယ် အခုချိန်မှာ သူတောင်းတမိတာက ဒီနေရာကထွက်သွားရဖို့တစ်ခုတည်း...
ဒီစကားဟာ ဂျောင်ကုရဲ့ဒေါသကိုပိုကြီးသွားစေမှန်းကြိုသိရင်တော့ သူ ပြောခဲ့မိမှာမဟုတ်....
တစ်ယောက်ယောက် toilet ထဲကို ၀င်လာပါစေဆုတောင်းခဲ့ပေမဲ့ ဂျောင်ကုရဲ့ ရနံ့တွေကြောင့် ဘယ်သူမှ၀င်လာရဲမည် မထင်....
အင်းးးးးတကယ်လည်း ဘယ်သူမှရောက်မလာခဲ့ပါဘူးလေ...

"အာ့..."

သူ့စကားဆုံးတာနဲ့ ဂျောင်ကုရဲ့ မျက်လုံးအရောင်တွေ ပိုတောက်လာပြီး သူ့ပါးပေါ်ကလက်ကို လည်ပင်းဆီရွေ့ပစ်လိုက်တယ်...
သူ့ကိုသတ်မလို့များလား ဟင်အင်းမဖြစ်နိုင်ပါဘူး အဲဒီလိုရူးမိုက်လွန်းတဲ့ အလုပ်ကိုတော့ ဂျွန်ဂျောင်ကုမလုပ်လောက်ဘူးမလား....

ဟုတ်တယ် မလုပ်လောက်ပါဘူး သူ့လည်ပင်းကိုဆုပ်ကိုင်ထားပေမဲ့ အားအရမ်းမပါတာကို သူခံစားမိနေတယ်လေ ....

အံကိုတင်းတင်းကြိတ်ထားတဲ့ ဂျွန်ဂျောင်ကုဟာ သူကိုရန်သူလိုအငြိုးတကြီးဆက်ဆံနေတော့တာပဲ...
သူ့ကိုသက်သက်မဲ့အနိုင်ကျင့်ဖို့ သားကောင်အဖြစ်ရွေးတယ်ဆိုတာ မယုံနိုင်ဘူး သူ့ကိုမှဘာလို့လဲ.....

....

""ပြန်ခိုင်းလိုက် ပြောမရင်မောင်းထုတ်လိုက် kim အိမ်က အရေးမပါတဲ့ ရှုတ်ရှုတ်ယှက်ယှက်တွေလက်မခံတက်ဘူး ကင်မိသားစု၀င်ဖြစ်တဲ့ အိုမီဂါကို လက်လွတ်စပယ် တွေ့ခွင့်မပြုဘူး
အင်အားမရှိတဲ့သူတွေကို ဧည့်၀တ်မပြုဘူးး သူနားလည်အောင်ပြောပြလိုက်.....""'

အစ်ကိုဟိုဆော့ရဲ့ မှတ်စုကလေးသွားပေးတဲ့အချိန် ဆော့ဂျင်အဖေပြောခဲ့တဲ့ စကားတွေကို သူခုထိရှင်းရှင်းလင်းကြားယောင်နေဆဲ

မိဘအိမ်လာနှုတ်ဆက်တဲ့ အစ်ကိုဟိုဆော့ဆီ မင်္ဂလာလက်ဖွဲ့ကလေးသွားပေးခဲ့ပေမဲ့ သူ့လှည့်ထွက်တဲ့အချိန်ချက်ချင်း အမှိုက်ပုံးထဲပစ်ထည့်ခဲ့တဲ့ ကင်နမ်ဂျွန်း ....

PluvioPlile 🌧(complete) Where stories live. Discover now