part 🌷27

1.7K 266 65
                                    

...အာ့ ကျစ်ပြသာနာပဲ  လူကလုံး၀မအီမသာဖြစ်နေတယ်  ပုံမှန် heat လာတဲ့ရက်ရောက်ဖို့ ၂ရက်လောက်လိုသေးတယ်ဆိုပေမဲ့   အတိအကျတွက်လို့မှမရဘဲ စောပြီးဖြစ်ရင်သူတော့   ပြသာနာပဲ
ထိန်းချုပ်ဆေးကြိုသောက်ရင်လည်း   အဲဒီဆေးပြင်းတော့  နုန်းခွေပြီး  ကစားဖို့အဆင်ပြေမှာမဟုတ်ဘူး

ဟူးးးးဒီတစ်မနက်လေးပါပဲ  ချောချောမွေ့မွေ့ပြီးသွားချင်တယ်  ...

တင်းနစ်  အစမ်းပြိုင်ပွဲနေ့မို့  ဆော့ဂျင်ကျောင်းကိုစောစောလာခဲ့ရတယ်...
ရောက်ရောက်ချင်း   ဂျောင်ကုကသူ့လက်ဖ၀ါးတွေကိုဆုပ်ကိုင်ပြီး   အားပေးသွားပေမဲ့   အခုပြိုင်ပွဲချိန်နီးတဲ့အထိ  အရိပ်အရောင်ထပ်မမြင်ရသေး....

ကျောင်းသားခေါင်းဆောင်မိို့  အလုပ်ရှုတ်နေမှာကိုသိပေမဲ့   လူကမအီမသာဖြစ်နေတဲ့အချိန်မို့  ဂျောင်ကုကိုအနီးနားရှိစေချင်မိတယ်....

အဲဒီလိုတွေးနေတုန်းမှာပဲ  ချိုရှရှ၀ိုင်ရနံ့တွေ   သူ့နှာခေါင်းထဲတိုး၀င်လာတယ် ...
သူသိတာပေါ့   ဂျောင်ကုသူ့နောက်နားရောက်နေတာကို
ဒါပေမဲ့  လှည့်မကြည့်ပါဘူး   တစ်မနက်လုံးသူ့ကိုပစ်ထားတဲ့သူလေ
အတိအကျဆို သူ့ကိုပစ်ထားတာ  2 နာရီနဲ့  36 မိနစ်လောက်တောင်ကြာပြီ....

"ဘာတွေတွေးနေတာလဲ  ရည်းစားလေးရဲ့  စိတ်မပူပါနဲ့ ကိုယ့်ကောင်လေးကအကောင်းဆုံးလုပ်နိုင်မှာပဲ    ဒါနဲ့နေရထိုင်ရရောအဆင်ပြေရဲ့လား  heat လာမဲ့ရက်ကနီးနေလို့  ကိုယ်ကစိုးရိမ်နေတာ  ဆေးတွေရောကြိုသောက်ထားတယ်မလားဟင်...."

ဂျောင်ကုကသူ့လှည့်မကြည့်ဘဲကောက်နေတာကို
သိရဲ့လားတောင်မသေချာ   ဒီလူကလည်မလိုနဲ့တုံးတာပဲသိလား..
အနားလေးကပ်ပြီး  လာဖက်လိုက်ရင်ကိုအဆင်ပြေသွားမှာကို   နောက်နား  ခပ်ခွာခွာကနေပဲတတွတ်တွတ်လာမေးနေတယ်လေ   သူထိုင်နေတာကပွဲကြည့်စင်ရဲ့ထောင့်အစွန်နားမှာ  သူတို့ကိုလှမ်းမြင်နိုင်တဲ့ အခြားသူဆိုလို့   10 ခုံကျော်လောက်မှာဖုန်းထဲအာရုံစိုက်ပြီးထိုင်နေတဲ့နည်းပြတစ်ယောက်ပဲရှိတာကို...

"ဘာလို့ရောက်လာတာလဲ  ဘယ်သူလဲ  သိလို့လား..."

"အဟင်းး  ကိုယ့်အူကြူးလေးကောက်နေတာလားကွ
အဲဒီလိုမလုပ်ပါနဲ့   ကိုယ်မင်းကိိုအသည်းယားပြီးနမ်းမိလိမ့်မယ်နော်...."

PluvioPlile 🌧(complete) Where stories live. Discover now