part 🌷52

1.6K 212 24
                                    

ချောက်.....

တံခါးလော့ချပြီးတာနဲ့  ဂျောင်ကုကသူ့ဆီအလင်းလိုမြန်နှုန်းနဲ့ခုန်အုပ်တော့တာပဲ....

အခန်းထဲ  ဂျောင်ကုရဲ့ Alfa ရနံ့တွေကတဖြည်းဖြည်းပိုများလာတာမို့  သူ့ဒူးတွေခွေယိုင်ပြီးလဲကျမသွားအောင်  မနဲထိန်းကန်ထားရတယ်...

ဟင်းးးးကိုယ်လွမ်းနေတာ  ဒီရနံ့တွေ  ကိုယ်စွဲလမ်းရတဲ့  ကြာပန်းနံ့လေး  ဟင်းးကိုယ့်အပိုင်လေး ....

ဂျောင်ကုကသူ့လည်တိုင်တစ်၀ိုက်ကို  ထိတွေ့နမ်းရှုတ်ပြီး  ငြီးသလိုလေသံမျိုးတဖွဖွပြောနေတော့တာ...
ခုချိန်ဂျောင်ကုပုံစံက  ဘယ်လောက်ထိ hot နေတယ်ဆိုတာ  စကားနဲ့တောင်ပြည့်စုံအောင်မဖော်ပြနိုင်ဘူး....
အသဲပေါက်မတက်ချစ်ရတဲ့သူရဲ့ လွမ်းခဲ့ရတဲ့အထိအတွေ့တွေ   ဒီလိုအခိုက်က်အတန့်ဟာ  သူ့အတွက်တော့  ကောင်းကင်ဘုံပဲ...

တစ်ပတ်ကျော်  အတိအကျအားဖြင့် 10 ရက်လောက်ခွဲလိုက်ရလို့များလား
ဂျောင်ကုရဲ့အထိအတွေ့တွေကြောင့်  သူ့အရမ်းအထိမခံဖြစ်နေမိတာပဲ....

လိုချင်တယ်  ထပ်ပြီးတော့ ထပ်ပြီးတော့...

ခုချိန်  ဂျောင်ကုသူ့ကို အမှတ်အသားလုပ်မယ်ဆိုရင်တောင်  သူကြည်ကြည်ဖြူဖြူလက်ခံမိမှာပဲထင်တယ်...

သေချာတာကတော့  ဂျောင်ကုလိုလူက  သူ့ကိုထိခိုက်စေနိုင်တဲ့  မိုက်မဲတဲ့လုပ်ရပ်မျိုးလုပ်မှာမဟုတ်ဘူး    ဒီလိုနေရာမှာသူ့ကိုချည်နှောင်ဖို့ဘယ်တော့မှလုပ်မှာမဟုတ်ဘူး....

မိနစ်ပိုင်းအတွင်း  သူတို့နှစ်ယောက်လုံးရဲ့ ရနံ့တွေအခန်းထဲပြည့်သွားခဲ့တယ်....

2ယောက်စလုံးရဲ့  မျက်၀န်းထဲမှာ ချစ်ခင်မြတ်နိုးမှူကိုယ်စီ   လိုချင်တက်မက်မှူကိုယ်စီ  ပြည့်လျံနေတယ်....

ပြွတ် ...

"ကိုယ့်ပူတူလေး 
ဟင်းးးးကိုယ်ယောက်ျားလေး...."

ဂျောင်ကုကသူ့နှုတ်ခမ်းတွေကို  နမ်းလိုက်ကိုက်ဆွဲလိုက်လုပ်နေတာ  
မျက်လုံးတွေကိုတော့  သူ့မျက်၀န်းတွေဆီကနေလုံး၀မလွှဲပစ်ခဲ့....

PluvioPlile 🌧(complete) Where stories live. Discover now