part 🌷24

1.7K 287 44
                                    

ဖြူထွေး၀င်းမွတ်နေတဲ့ ဆော့ဂျင်ရဲ့လည်တိုင်သွယ်သွယ်ပေါ်က အနံ့ထိန်းပလာစတာလေးကိိုစမ်းမိတဲ့အချိန်သူ့ရင်တွေ တဒုန်းဒုန်းခုန်နေခဲ့တယ်....

စိတ်ရှိတိုင်းသာဆို မက်မောဖွယ် ကြာပန်းရနံ့သင်းမြမြကလေးတွေကို ဖုံးကွယ်ထားတဲ့ အဲဒီပလာစတာအပိုင်းလေးကိုဆက်ခနဲဆွဲခွာပစ်လိုက်ချင်တာ...

ဒါပေမဲ့ ဘယ်ဖြစ်မလဲ သူချစ်ရတဲ့သူက ထိလိုက်ရုံနဲ့ကြွေကျတော့မလားတွေးပူရတဲ့ ပန်းပွင့်ကလေး သိမ်မွေ့တဲ့အလှတရားးအားလုံးပိုင်ဆိုင်ထားသူ....
ရဲနေတဲ့ နားဖျားကလေးကိုမြင်ရတာဟာ သူ့ရဲ့မဟာကောင်းချီးပဲ
ဖြူဥနေတဲ့ လည်တိုင်ပေါ်ကနေ ပလာစတာလေးဖြည်းဖြည်းစီရွေ့လျားဆုတ်ခွာသွားချိန်မှာ
သူ့အမြင်အာရုံအကြားအာရုံတွေဟာ လုံး၀ရပ်တန့်သွားခဲ့ပြီ ..

သူဘာကိုမှမမြင်နိုင်တော့ဘူး...

ဘာကိုမှမကြားနိုင်တော့ဘူး.....

သူ့ပခုံးပေါ်တင်ထားတဲ့ ဆော့ဂျင်ရဲ့လက်ကလေးတွေဟာ ကြာပန်းပွင့်ဖက်ကလေးတွေဖြစ်သွားတယ်...
ဆော့ဂျင်ရဲ့ လည်တိုင်တစ်၀ိုက်နဲ့ မျက်နှာကလေးကတော့ ကြာပန်း၀တ်စုံကလေးတွေလိုပဲ
ပိုပြီးနီးကပ်လိုက်တိုင်း သင်းပျံ့တဲ့ရနံ့တွေ နုမွတ်တဲ့အထိအတွေ့တွေက သူ့ကိုကလူကျီစယ်နေသယောင်....

"ဟင်းးးဆော့ဂျင်
ကိုယ့်ရဲ့ပိုးဥလုံးလေးရယ်...."

ဂျောင်ကုဆော့ဂျင်လည်တိုင်ဆီ မျက်နှာအပ်ပြီးသူတို့နှစ်ယောက်ကြား နေရာလွတ်မကျန်တဲ့ထိတိုးကပ်ပစ်လိုက်တယ်....

...ဆော့ဂျင်ဟာ သူ့အပြုအမူတွေနောက်ညင်ညင်သာသာလိုက်လာခဲ့တယ် အံ့သြစရာပါပဲ....
ဆော့ဂျင်ကိုယ်တိုင် သူ့ရဲ့ ရနံ့တွေအောက်ကမရုန်းထွက်နိုင်တာလား ရုန်းထွက်ဖို့အတွေးမရှိခဲ့တာလားဆိုတာကိုတော့ သူတဖြည်းဖြည်းသိအောင်ကြိုးစားရဦးမည်....

ဆော့ဂျင်ရဲ့ရနံ့တွေကို ရပြီးရင်းပိုရချင်လာတယ်
အထိအတွေ့တွေကို ထိပြီးရင်း ထပ်ထိချင်လာတယ်....

ဆော့ဂျင်က ပင်ပန်းနေတဲ့ သူ့ကိုစိတ်သက်သာစေဖို့
ရနံ့တွေထုတ်ပေးခဲ့တယ်
စွဲမက်ဖွယ် နှစ်သက်ဖွယ် မြတ်နိုးဖွယ်ကောင်းတဲ့
သူ့တစ်သက်တာလုံးမှာ ပထမဆုံးအကြိမ်စိတ်ကျေနပ်စွဲလမ်းမိတဲ့ရနံ့မျိုး....

PluvioPlile 🌧(complete) Where stories live. Discover now