part 🌷39

1.2K 223 42
                                    

Hyung က သူ့ရှေ့ကခုံပေါ်ကို  သူနဲ့ဂျောင်ကုအတူရှိနေတဲ့အချိန်ရိုက်ထားတဲ့  ဓာတ်ပုံတွေပစ်ချလိုက်တယ်...

နန်းတွင်းထဲလေ့လာရေးခရီးထွက်တုန်းကပုံအချို့ရယ်   ကျန်တာက  ကျောင်းထဲကပုံတွေ
သူတို့နှစ်ယောက်ကို  အချစ်ငှက်ကလေးမှန်းသိသာစေတဲ့ပုံတွေပေါ့  
တစ်နေ့ဒီလိုဖြစ်လာနိုင်မှန်းသိနေတာပဲမို့  အထွေအထူးတော့မအံ့သြမိပေမဲ့   ဟိုးအစဂျောင်ကုနဲ့သူ့ကြားဘာမှမရှိခင်   အတူတွဲရပ်နေတဲ့ပုတွေပါပါနေတာကိုတော့  အတော်အံ့သြမိတယ်...

Hyung ကသူတို့မစောင့်ကြည့်တော့ဘူးပြောခဲ့တဲ့အချိန်ကပုံတွေရောပဲ  hyung ညာခဲ့တာလား   အဲဒါတော့မဖြစ်နိုင်ဘူး   ဒီလိုပုံတွေကိုအစကတည်းကမြင်ခဲ့မယ်ဆို  hyung  အနေနဲ့မသိသလိုနေခဲ့စရာအကြောင်းမရှိဘူး  
တမင်   သိမ်းထားခဲ့ပြီး   ရည်ရွယ်ချက်ရှိရှိအိမ်ကိုပို့လိုက်တာများလား....

ဒီပုံတွေပို့လိုက်တဲ့သူရဲ့သတ္တိကိုတော့ချီးကျူးမိတယ်

"မင်းးးဘာပြောချင်လဲ  ဆော့ဂျင်  ပျော်လား  ငါတို့ကိုလိမ်ညာပြီးလုပ်ချင်တာလုပ်နေခဲ့ရတာပျော်လား   ဟမ်  ဖြေလေ....."

Hyung ကဒေါသကိုအတော်ကလေးထိန်းချုပ်ထားပုံပေါ်ပေမဲ့   hyung ဆီကစိမ့်ထွက်လာတဲ့ဒေါသအရှိန်ကိုသူခံစားလို့ရနေတယ်...

Hyung မျက်လုံးတွေက    သူ့အပေါ်စိမ်းစိမ်းကားကား 
ရင်ထဲဆစ်ခနဲနာမိတယ်    နှစ်20ကျော်အတွင်း hyung  ဆီကဒီလောက်ကြီးမားတဲ့  စိတ်ပျက်ဒေါထွက်မှူမျိုး  ရတာပထမဆုံးအကြိမ်ပဲ...

အချစ်အတွက်နဲ့   သူပထမဆုံးအကြိမ်  hyung နဲ့ဖေဖေ့ကို လိမ်ညာဆန့်ကျင်မိခဲ့တယ်...
အကျိုးဆက်ကိုလည်း   လက်ခံနိုင်ရမှာပေါ့ 
ဂျွန်ဂျောင်ကုကိုမှ  ချစ်ခဲ့မိတာကိုး....

"ကျွန်တော်တို့  ဒီတိုင်းရိုးရိုးရှင်းရှင်းတစ်ယောက်ကိုတစ်ယောက်သဘောကျနေတယ်   အဲဒါကအမှားကြီးတစ်ခုလား   hyung... "

"ရိုးရှင်းတယ်ဟုတ်လား  မင်းအပေါ်သူကရိုးရှင်းတယ်လို့သေချာပေါက်ယုံထားတာလား  ဆော့ဂျင်  ထားလိုက်ဦး  အဲဒီလိုရိုးရှင်းရင်တောင်  မင်းမှာသူနဲ့  အဆင်မပြေနိုင်တဲ့  အခြားပြသာနာရှိနေသေးတယ်  ဆော့ဂျင်...."

PluvioPlile 🌧(complete) Where stories live. Discover now