3

1.2K 70 28
                                    

 
Sirius szemszöge

Mióta meg néztük a naplót, folyton 2 dolgon agyalok. Mivan ha  Piton ránk uszítja Deneméket, és azon hogy most eszméltem rá igazán hogy a barátom meleg. Mármint, még Fionaval is lefeküdt. Gondoltam hogy az...de most hogy biztosan tudom...

-James, ha még egyszer megeszed a vanilliás bonbonomat, olyat baszok a fejedre a tálcával hogy megkeserülöd!-méltatlankodtam, amikor a wc-ről vissza érve láttam hogy már megint egy bonbonnal kevesebb van.

James teli pofával vigyorgott.

-Az enyém megeheted.-tolta elém a tányérját Remus.-Nincs étvágyam.

El vettem a tányért.

-Baj van?-fürkésztem az arcát.

-Nincs, csak...jó igazából van. Szóval...ki próbáltam egy animágus varázslatot...

-Te meg vagy huzatva?-nyeltem félre.

-Komolyan mondod vagy csak szórakozol?-hajolt közelebb James.

-Teljesen komoly vagyok.-mondta
idegesen.

-Ezt nem hiszem el.-ráztam a fejem.

-És mi az animágusod?-tette fel a kérdést Peter.

-Hát...vhmm.-mormolta az orra alatt.

-Remus, semmit nem értünk.

-Vérfarkas.-mondta ki.

Elképedve néztünk rá.

-De nem ez a baj, az a baj. Hogy tegnap telihold volt. És ugye megpróbáltam. És addig amíg fel nem jött a nap nem tudtam vissza változni, totál bekattantam.-hadarta.

-Beszarás.-dőlt hátra James

-Most mi lesz?-firtatta Peter.

-Én is megpróbálom.-jelentettem ki.

Mind rám néztek.

-Ne már Sirius...

-Úgy volt hogy mindent együtt csinálunk, emlékeztek? Remus hülye volt. De akkor mi is azok leszünk. Remus szarban van és addig nem tudunk segíteni amíg ...

-Amíg mi? Amíg meg nem ölöd magad?-háborgott James.

-Remus sem halt meg.-közöltem vele.

-Szerintem Siriusnak igaza van.-szólt közbe Peter.

-Srácok, nem kell...-kezdte Remus.

-Sss.-intettem le.-James?

James nagyot sóhajtott.

-Jóh, nyertetek.-tette fel a kezét.

-Ezaz.-pacsiztam le Peterrel.

-Nem hiszem hogy ez jó ötlet...-szólt Remus.

-Ezt akkor kellett volna mondanod amikor kipróbáltad.-ivott bele a vajsörbe James.

Miután végeztünk, ki léptünk a Három Seprűből. Összébb húztam magamon a kabátot, a hideg őszi szél bele fújt a hajunkba. Vissza baktattunk a Roxfortba.

WolfstarWhere stories live. Discover now