Sirius szemszöge
Ma kutya ként kezdtem a napot. Mondhatom kutya jó volt. (Igen, ez most vicc akart lenni, köszönöm szépen). Kutya kén sokkal energikusabbnak, és mozgékonyabbnak érzem magam. Gyorsabb is vagyok, és kevésbé fáj a fejem egy esti iszogatás után. Tettem pár kört a harmatos fűben. Kora reggel volt, nem vagyok korán kelő, de nem igazán tudtam aludni. Szürke ködben úszott a Roxfort és a fák alatt még egészen sötét volt. Miután végeztem a reggeli rohangálással vissza mentem a szobába. Az ébredező diákok, leginkább ez első, második évesek meglepetten kiáltottak utánam. A szoba előtt megálltam és megkapartam az ajtót hogy engedjenek be. A korán kelő James már nyitotta is az ajtót, és egy pacsival üdvözölt.
-Szevasz kutya, jót futottál?-vigyorgott miközben megrázta a mancsom.
Vakkantottam egyet és bemasíroztam. Remus még javában aludt, úgyhogy felugrottam az ágyra és mellé kuporodtam. A mancsom még vizes volt így meglátszott az ágyneműn a lenyomata. Remus félálomban lehetett, mert érzékelte hogy ott vagyok, és átkarolta fekete bundám, aztán a fülem mögé morogta:
-Pfúj Sirius, ázott kutya szagod van.-halkan motyogott és a következő pillanatban már megint mélyen aludt.
Békésen pihentem az ágyban, vártam hogy a nap felkeljen és ébreszthessem Remust. James addig felolvasott nekem az újságból...vagyis inkább magának, mert nem volt hajlandó egy szöveget sem normálisan végig olvasni, csak néha kiemelt egy egy mondatrészt. Mikor a nap már besütött az ablakon, felpattantam és képen nyaltam Remust. Ez nem tetszett neki, mert eltolta a fejem, de mikor nem tántorítottam csak felnevetett és álmosan ki kelt az ágyból.
-Sirius, ha nem fürdesz meg...-nyöszörögte, aztán a csíkos pizsamájában a fürdő felé indult, majd az ajtóban megtorpant és rám nézett.-Na! Gyere már!
Beültetett a kádba. Érdeklődve figyeltem. Megnyitotta a zuhanyzót és a vizet rám irányította. A meleg víz beszivárgott a bundám alá, és ettől kellemes bizsergő érzés járta át a testemet. Hagytam hogy a fiú szépen ledörzsölje rólam a koszt meg a gazt ami a bundámba ragadt, aztán fogta a tusfürdőm és bedörzsölt vele. Álmosan felnevetett amikor már csak az orrom hegye látszott ki a habból.
Mikor szép tiszta voltam és rendkívül illatos vissza változtam. Remus épp fogat mosott. Mögé léptem és át karoltam a derekát hátulról.
-Még így is jó illatod van.-mondta fogkrémtől habzó szájjal.
-Neked is nagyon jó illatod van.-vigyorogtam a tükörbe.
Remus előre hajolt hogy kiöblítse a száját. Ami azért nem volt jó ötlet mert elég közel álltunk egymáshoz és így tökéletesen nekisimult a férfiasságomnak. Idegesen beletúrtam a hajamba.
-Azt a kurva...-suttogtam a plafon felé.
-Valami baj van?-vigyorgott rám a tükörben Remus. A kis rohadék pontosan tudta mit csinál.
-Semmi.-erősen neki löktem a csípőm hátulról így most már nem én voltam zavarban.
-Ez rohadtul nem ér!-sóhajtott Remus.
-Dehogy nem.-Csókoltam a nyakába. Remus halkan felnyögött.
-TI IS ÉRZITEK MILYEN MELEG VAN IDEBENT?-Sétált be James egy törölközővel a nyakába.-Fhúúú, mint a sivatag!
Vigyorogva mögém sétált és a seggemre csapott.
-Most akkor ki a meleg?-csaptam vissza.
-Anyád!-mászott be a fürdőkádba.
Az első óra jóslástan volt...lett volna. Nyilván, nem mentem be. Jamessel firkáltuk inkább a folyosó falát. Jó persze nem voltak gigantikus firkálmányok, mert az bizonyos értelemben rongálás egy másikban meg művészet és itt egyiket sem támogatják. Apró üzeneteket hagytunk a falakon a jövő figyelmes és szerencsés generációjának. Ezek az üzenetek igaz tényeken alapultak.
McGalagonynak van egy Albus Dumbledore-os zoknikészlete.
Piton tudom hogy szűz vagy!
A gondnoknak van egy egész csoki gyűjteménye amit az irodája jobb fiókjában tart, ha ezt látod tudd hogy kötelességes kifosztani azt a fiókot! <3
Van a könyvtárban egy könyv, puskázási módszerekkel. Csak gondoltam szólok!
Lindsay Atanovának a bájitaltan tanár az élete szerelme. Tagadja, de mindenkinek nyilvánvaló hogy igaz. Lindsay ha ezt olvasod és rá jössz ki vagyok kérlek ne ölj meg! Tudod hogy szeretlek!
Mikor a diákok óra után elözönlötték a folyosót kénytelenek voltunk abbahagyni. Remus ragaszkodott hozzá hogy a következő órákra menjünk be. Végül is a sötét varázslatok kivédése nem volt olyan rossz, mert csak elméletet vettünk, úgyhogy békésen eszegettünk Peterrel a hátsó padban. Peter elmondta, hogy Regulus becsajozott. És hogy nagyon jó a csaj. Azt is gyanítja hogy nyári szünetben sokat fogom látni. Közöltem vele hogy nem valószínű, de Peter biztosított róla hogy nincs igazam hiszen a csaj családja kő gazdag és arany vérű. Ez elkeserítő volt. Nem bírtam Regulus barátnőit. Mind flegma picsák voltak. Nem tudom hogy lehet ilyet felszedni. Nézzétek az én édes, szerény, Remusomat. Remusra néztem aki éppen James tenyerébe köpött.
-Mi a...-húztam össze a szemöldököm a jelenet láttán. Jó...édes, szerény, és idióta. De attól még az enyém. Ez a gondolat büszkeséggel töltött el.
Délután edzés volt. Mióta megnyertük a válogatót dupla annyi edzésünk volt. Formában kellett maradnunk.
-JAMEES! HA MÉG EGYSZER ILYET CSINÁLSZ HAZA KÜLDELEK!-ordította az edző, amikor James véletlen elejtette a cikeszt.
-BOCS FŐNÖK!-intett neki a fiú.
-Meg áll a kibaszott józan ész!-háborgott az edző Remusnak, aki csak beleegyezően bólogatott mindenre amit az edző magyarázott neki. Szegény semmit nem értett.
A meccs végére kiment a csuklóm és lett egy heg a lábamon de összességében egybe voltam. Nem úgy mint James, akinek majd kiesett a bal karja úgy lógott az oldalán.
-Fiam! Szedd össze magad!-veregette vállon az edző Jamest.
-Áááh! Ezt ne főnök, ezt ne!-jajgatott a fiú a vállához kapva.
-Bocs fiam.-ütött rá még egyszer az edző, aztán odébb állt.
James fájdalmasan, és kicsit sem férfias hangon felsikított.
Elkísértük a gyengélkedőbe. Ott helyre rakták a karját, de közölték vele hogy nem törheti el ilyen gyakran mert képtelenség már ezt gyógyítani. James megígérte hogy vigyáz rá, pont olyan meggyőző és elbűvölő mosollyal mint tegnap, amikor az ujjai törtek darabokra, vagy tegnapelőtt amikor a könyöke esett ki majdnem.
Este már a klubban ültünk és teát iszogattunk.
-Peter, be mutatod majd a barátnődet?-néztem a fiúra.
-Persze.-morogta a fiú miközben ismét a szájához emelte a bögrét.
-Mondjuk most?-dőlt előre Remus.
Peter félre nyelt. Aztán fuldokolva óvatosan letette a bögrét a földre.
-Most nem jó. Le ment a városba a barátnőivel.-törölgette a száját.
-Aha. Akkor holnap?-kérdeztem gyanakvóan.
-Persze, majd holnap.-bólintott elhaló hangon.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...