Sirius szemszöge
Vissza indultam a szobába. A fejem zúgott, a gondolatok pedig eszeveszettül cikáztak a fejemben. De akármire is gondoltam, a gondolat menet mindig ott lyukadt ki hogy nem akarom elveszíteni egyikőjüket sem. Sem Remust, sem Jamest. De kicseszettül haragudtam. A szoba ajtóban megálltam.
-ELMONDHATTAD VOLNA NEKI!-hallottam James ordibálását.
-TE IS ELMONDHATTAD VOLNA BASZKI!-ez Remus volt.
Benyitottam. A szobában síri csend lett. Mindenki engem figyelt. Jamesre néztem. A fiú nagyot nyelt.
-Gyere.-intettem neki hogy kövessen.
James Remusra nézett. Remus vállat vont. Mikor kiléptünk a folyosóra, és becsuktam az ajtót gyilkos tekintettel meredtem Jamesre. Előkaptam a pálcám és a torkának szegeztem.
-Mióta?
-Két hónapja.
-Komolyan?! Miért?
-Én...ez bonyolult.-nyöszörögte.
-Ráérek.-néztem a szemébe.
-Figyelj...ez, nem olyan mint Lilivel. Igen is akarom Lilit, és életcélom hogy legyen kis Harry vagy akárki.
-Hát elég rossz úton haladsz.-jegyeztem meg.
-Befognád? Na szóval. Nem...nem tudom, érted. Nem úgy szeretem mint Lilit. Lili egy istennő. Imádom, fantasztikus nő, és ha választanom kéne akkor kis Harry-t választanám. De tudod Regulus...
-Regulus egy flegma pöcs.-fintorogtam.
-Nem..vagyis de, de baszki tudod te mekkora farka van?-döntötte a falnak a fejét James.
Közelebb nyomtam a torkához a pálcát.
-Nem vagyok rá kíváncsi. Ez nem indok. Nekem is nagy...
-Hááát...
-MONDOM NEKEM IS NAGY!
-Persze, persze, igazad van!-nyomódott James a falnak, mert a pálcám már fájdalmasan közel volt.
-DE ez nem magyarázat.
-Tudom, de....
-Nem teheted ezt Lilivel.-közöltem vele.
-Tudom.
-Nem úgy veszem észre.
-Tudom.
-Baszki! Te annyira nagyon tudsz mindent! Nem így akarok a rokonod lenni. Úgy oké, hogy kitagadnak, és beköltözök hozzád, vagy kicsi Harry keresztapja leszek...de ha lány lesz akkor lehet Sirius?-tettem hozzá mellékesen.
-A Sirius nem lány név.-vigyorodott el James.
-Nem baj, szerintem nagyon szép.
-A faszt szép.-röhögött.
-Nem vagy abban a helyzetben hogy röhögcséljél!-figyelmeztettem.
-Persze, bocs.
-Ha Lili megtudja ugye tudod hogy szakítani fog veled?
-Tudom, ezért kérlek hogy ne mond el neki.-tért vissza a komoly arcához.
-Baszki James. Meddig akarod még ezt csinálni?-sóhajtottam.
-Te ezt nem érted....vagyis, Regulus olyan, mint valami kábítószer érted? Tudom hogy nem szabad, és tudom hogy árt, de még azzal is tisztában vagyok hogy különösképpen nincs szükségem rá, de egyszer kipróbáltam, és megfertőzött, úgy voltam vele hogy na még egyszer és ennyi, de abból lett egy még egyszer, és egy újabb még egyszer érted? De nem szeretem...vagyis nem úgy mint Lilit.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...