6

1.1K 61 19
                                    


Remus szemszöge


Másnap reggel Sirius megint a szemét festette. Ismét oda álltam felé és csak figyeltem ahogy a fekete vonalakat húzza a szeme köré.

-Akarod folytatni?-tartotta felém a ceruzát.

-Mi? Jah...nem, csak...én nem értek hozzá.-ráztam  a fejem.

-Ne már. Láttam hogy rajzolgattál a múltkor. Király volt. Ez csak pár vonal.-bíztatott.

Tétován ki vettem a kezéből a tollat, ő pedig felém fordult.

-Az a lényeg hogy olyan legyen mint a másik oldalt, és alul kicsit erősebben húzd meg.-magyarázta.

Oda hajoltam és végig húztam a ceruzát a szemhéjján, de ferde lett úgyhogy le kellett törölni. A második próbálkozás már jobb volt de az sem tökéletes.

-Támaszd meg a kezed az arcomon.-javasolta.

A kisújjammal meg támasztottam a tenyerem. Éreztem a bőréből áradó meleget, picit össze rezzentem az érintés miatt.

Ez a vonal már eléggé hasonlított a másik oldalt lévőre, úgyhogy hozzá fogtam alul is kihúzni a szemét. Hátrébb léptem egy pillanatra hogy jól megnézhessem a hasonlóságot amikor össze akadt a tekintetünk. Szürke szemeivel, lustán de mégis kíváncsian figyelt. Követte a mozdulataimat de csak a szemével. Biztos látta hogy elpirulok mert elmosolyodott és be fejezte a szemezést. Vissza hajoltam és befejeztem alul is, majd oda adtam neki a kis tükröt hogy nézze meg.

-Mondtam hogy jó lesz.-vigyorgott a tükörbe elégedetten.

-Milyen nőies lettél Sirius.-vigyorgott a szoba másik végéből James.

-Kapd be!-vágott hozzá egy könyvet.

Siriuson kicsit sem állt nőiesen a smink. Inkább úgy nézett ki tőle mint egy rock sztár.

-Haladjunk mert kezdődik az óra.-pattant fel Peter.

Fogtuk a könyveket és elindultunk a hosszú folyosókon. Aztán be a tanterembe, végig ültünk pár unalmas órát. Aztán Siriusnak és Jamesnek edzésre kellett menni, amit mi általában a lelátóról néztünk. 

Kaptak egy pár ütést az arcukra, Siriusnak még az orra is vérzett, Jamesnek meg felrepedt a szemöldöke, de a múltkorihoz képest nem volt olyan durva. Akkor James a lábát törte. Meccs végén oda lebegtek hozzánk.

-Rohadt Mardekár. Most megvertek minket, de legközelebb be verem annak a kis pöcsű Regulusnak a képét.-szidta őket James. 

-Szerintem el tört az orrom.-nyomogatta Sirius a vérző orrát.-Be megyek a gyengélkedőbe.

-Megyek veled.-mondta James.

Úgyhogy mind be mentünk a gyengélkedőbe.

-Már megint mind az öten itt vannak?-tette csípőre a kezét az ápoló.

-Mint mindig.-kacsintott rá Sirius.

-Gondoltam.

Amíg Jamesnek bevarták a szemöldökét Lili a föld alá szidta hogy minek kell neki ilyen hülyeséget csinálni, egyszer még bele hal meg ilyenek. Sirius felhajtott egy löttyöt, amitől akkorára dagadt az orra mint egy krumpli, aztán meg a négyszeresére zsugorodott. Végül újra az eredeti lett. 

WolfstarWhere stories live. Discover now