Sirius szemszöge
-Oké...mond szépen, a rohaadt...
A kicsi Harry csak elbűvölően mosolygott rám.
-Naaa, légyszikee, mond Sirius bácsinak hogy ro...
-Sirius mit csinálsz?-lépett be a szobába Remus.
-Semmit, az ég világon semmit édesem!-igazítottam meg a babán a takarót.
-Aha...
-Komolyan! Csak játszom vele.
-Ugye tudod hogy nem fog neked semmit sem mondani, mert nem tud?-dőlt a kiságy szélének.
-Ugyan már! Arany vérű varázsló gyerek. Sokkal gyorsabban fejlődik mint egy mugli. Igaaaz, igaz édes kicsi pofikád, aaahj egyelek meeeg!-ki vettem az ágyából Harryt.-De gyönyörű valaki nézzenek odaa!
-Lohadt.-mosolygott a baba.
-Azt a picsa!-vigyorogtam tátott szájjal.
-SIRIUS!-kapta ki a kezemből a gyereket Remus.
-Most mi van? Beszélt!
-Azt mondta hogy rohadt, szerinted?-nézett rám gyilkos tekintettel Remus.
-Dehogy is. Azt mondta lohadt, lehet valami titkos babanyelven beszél, vagy...vagy melege van és úgy érzi lelohad a karja.-Ráztam a fejem.
-Idióta.-forgatta a szemét Remus.-Ugye tudod hogyha Lili meghallja...
-Nem fogja! Ugyan már, fogadok két perc múlva elfelejti!-legyintettem.
Remus a babára nézett. Harry ártatlanul mosolygott a fiúra. Őszintén szólva tényleg reméltem hogy elfelejti.
Liliék épp kettesben flangáltak valahol. Mi meg bevállaltuk Harry-t. Szerintem teljesen jól belejöttem a gyerek nevelésbe.
-Hahó!-jöttek meg Jamesék.
-Hol az én drágáám?!-jött be tárt karokkal a szobába Lili.
Felé indultam hogy megöleljem.
-Nem te Sirius! Harry.-Került ki.
-Jah, persze.- Majd az ölelésemet tovább tartva, letámadtam a szobába lépő Jamest.
-Siriuus!-visítozott James.
-Hogy van az én kicsikém?-nyomott Lili egy puszit Harry fejére.
-Egész jól. Most kelt fel. Az előbb sírt egy kicsit, de Sirius, hát...megnyugtatta.-lövellt felém egy szúrós pillantást Remus.
A kicsi az anyja vörös fürtjeivel játszott. Lili vidáman ringatta a karjában.
-Had nézzelek fiam!-vette át az anyjától James, miután kellő képen megverte Siriust.-Ki ez a jóképű kislegény?
-Lohadt.-nevetett a baba.
Tehát ennyi volt. Nem hittem volna hogy kétszer is ki leszek tagadva. Áruló.
-Most...most azt mondta Rohadt?-nézett körbe James.
Lili pislogás nélkül nézett rám.
-Khm...nem hiszem. Hiszen még csak...
-Sirius...
-Ki tanította ezt neked?-lépett hozzá édes hangon Lili.-Sirius volt?
-Persze hogy nem én voltam!
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...