7

1K 64 10
                                    


Remus szemszöge


-Igen.-mondta határozottan. Azt hittem itt ásom el magam.-Olvastam hogy az "Új" vérfarkasoknak, szoktak ilyen...hirtelen rosszulléteik, pánik roham, meg meg is őrülhetnek.

Hatalmasat sóhajtottam. Borzasztóan megkönnyebbültem. 

-Te is...

-Jah, csak rosszul voltam.-bólintottam.-Semmi komoly. Nem kezdtem becsavarodni vagy ilyesmi.-rúgtam arrébb egy kavicsot

-Akkor jó. De szólhatsz ha rosszul vagy ez nem gá...

-Oké, oké, anya. Legközelebb megengedem hogy fogd a kezem hányás közben.

-Jó na.-lökött oldalba.

A Quiddich boltban olyanok voltak Jamessel, mint a kisgyerekek a cukorka boltban.

-AZTAAA, James! James! Gyere, gyereee!-rángatta Sirius oda egy seprűhöz.

-VOOAAAA-ámuldozott James valami új modell láttán.

-Mennyid van?-kapta fel a fejét a fiú.

-Hát...úgy...-kezdte számolni a galleonokat.

-Nehogy megvegyétek már!-morgott Peter.

-Most miéért?-nyöszörgött Sirius.-Olyan gyönyörű.

-Csak harminc galleon...-morogta James csalódottan.

-Nálam csak huszonnyolc van.-sóhajtott Sirius.

-Erről ennyit.-mondta Peter.

Vissza baktattunk a Roxfortba. Már nem csak hűvös volt, hanem csípős hideg. Közelgett a tél. Néhol már kint voltak a lebegő gyertyák a ház előtt, amik több féle színben világítottak. Máshol még mindig a Halloweeni dísz volt fent.

-Na szóval azt találtam ki...-mondta james, amikor este a szobában azon agyaltunk holnap hogy menjünk ki a tiltott rengeteg szélére, merthogy a könnyebbik úton épp két diák van büntetésben, és Mcgalagony felügyeli. Nem akartunk kockáztatni.-Van erre egy folyosó.

Rá bökött egy helyre a térképen és végig húzta az újját egy pontig, ahol egy ajtó nyílt a falból.

-Feltételezem, nem sokan járnak erre. És még ha Minerva ismeri is ezt az ajtót, ő mással lesz elfoglalva.

-Én benne vagyok.-nézegettem a térképet.

-Nem is tudom.-dobott be a szájába egy darab csokis golyót Sirius.-Arra nem a Mardekárosok vannak?

-De, és?

-És. Regulus meg a csapata ott szoktak fel-alá mászkálni.

-Mióta ellenfél nekünk, ilyen téren Regulus?-értetlenkedett James.

-Semmi. Csak, te is tudod hogy sötét mágiával szórakozik esténként.

-Még mindig jobb mintha Mcgalagony kapna el.-vontam meg a vállam.

-Jó.-ment bele egyszerűen és gyorsan Sirius.

-Peter?-néztünk rá.

-Nekem jó.

A holnap hamar eljött. Egyikünk sem bírta végig ülni az órákat. Kínszenvedés volt kivárni az estét. James és Sirius még az edzésen sem tudtak figyelni. James kapott is egy nagyot a bordái közzé. 

WolfstarWhere stories live. Discover now