Kedves Regulus!
Utóbbi leveledet olvasva, hatalmas nagy ostobaságnak gondolom, azt,amire készülsz. És nem azért, mert nem akarom legyőzni Voldemortot, vagy mert nem tartom tiszteletben a döntésedet, de azért ekkora áldozatot mégsem kellene hoznod. Ezért, gondoltam leszek olyan pofátlan és meghívlak az esküvőmre. Megfogadtam a tanácsod, remélem nem haragszol érte, és megkértem Lili kezét. Szeretném ha itt lennél, és ha komolyan gondolod, akkor szeretnék elbúcsúzni tőled. Mind szeretnénk. Szeretném ha ez a nap azoké lenne akiket szeretek, és én téged szeretlek Regulus! Amikor ezt olvasod, biztos a szemedet forgatod, és azt gondolod, na persze. De miért hazudnék neked? Miért akarnám, akarnánk, hogy, maradj ha nem lennél nekünk fontos! Lili amúgy is tud az egészről. Túl okos ahhoz hogy ne tudja meg. Már régen tudta, és vele is beszéltem. Ő is szeretné hogy gyere.
Most az egyszer hagyd magadnak hogy érzelgős legyél, James.
Remus szemszöge.
Letettem a tollat. James és Sirius fölém hajolva olvasták a levelet.
-Talán ez így kevésbé hangzik idiótán.-mondtam.
-Áhh, ez tökéletes. Pont ezért nem is hiszi majd el hogy én írtam.-vette a kezébe a lapot James.
-Az nem mind egy? Öregem, ez kell nekünk!-veregette meg Sirius James vállát.
-Oké, akkor. Elküldjem?-nézett ránk.
-Küld!-vágtuk rá egyszerre Siriussal.
Két héttel később érkezett a válasz.
Drága James! Vagy mondjam inkább azt hogy Remus?
Szép kis levél mondhatom. Rohadt nagy idióta vagy hogy képes vagy meghívni az esküvődre. Annyira kétségbe vagy esve hogy még Lilit is rávetted. Ha egy nappal később jön a leveled, már meg sem kapom. Hogy lehetsz ekkora idióta!? Természetesen elmegyek. De nem ígérem, hogy ott ülök majd a Kedves egybegyűltek közözött. És mond meg Siriusnak, ha megint felveszi azt a nevetséges kör napszemüvegét, amit a legutóbbi esküvőn viselt, leverem a fejéről.
Ez már nekem kínos! Regulus
Regulus válasza mindenkit megnyugtatott. Ez lesz életem legfurcsább esküvője. Már csak hetek voltak a nagy napig. Mindenki tiszta ideg volt.
-Milyen jóképű vagy!-nézegette Mrs. Potter fiát a tükörben.
-Szerintem is jól nézel ki.-bólintottam.
-Szerintem meg öregszel.-Vizsgálta meg alaposan Sirius.-Nem, komolyan. Ott egy ősz hajszál!
-Mi?! HOL?-hajolt James a tükörbe.
-Ott...várj!
Sirius kihúzta James ősz hajszálát.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...