Sirius szemszögeAz ágyon ültem és az alvó Remust néztem.
-Meddig fogod még őt bámulni?-ült le mellém James.
-Örökké.-sóhajtottam.
-Az hosszú idő.-bólintott James.
-Tudom.-suttogtam halkan.
James a kezembe nyomott egy újságot.
-Tegnap gyilkosságok voltak Lengyelországban.-mutatott egy cikkre.
-És ez miért érint minket?-ráncoltam a homlokom.
Ekkor elő vett egy másik újságot.
Ott is rámutatott egy cikkre.-Azért mert az áldozatokon lévő sebek megegyeznek azzal amit Silas csinált. ÉS. Lili tegnap este nem tudott aludni úgyhogy végzett egy kis kutató munkát amiben az derült ki hogy....
-Vá-vá-várjál!-intettem le.-Előbb keltsük fel Remust és keressük meg Petert. Majd aztán beszámolsz.
-Jó. Tiéd Remus, enyém Peter.-Sietett ki a szobából, majd vissza szólt.-Itt találkozunk, ne menjetek sehova.
Remus a hasán feküdt. Letettem az újságot az asztalra, majd a fiúhoz léptem és finoman lehúztam róla a takarót. Rá ültem a hátára, és belecsókoltam a nyakába.
-Édes...-suttogtam a fülébe.
-Hmmmhm.-morogta vissza.
-Remus, farkasom.-csókoltam tovább.
-Sirius...-motyogta, majd össze fűzte az ujjait az enyéimmel.
-Gyere, James mondani akar valamit.-másztam le a hátáról.
-De ne menj már el!-rángatott vissza magára nyöszörögve.
Nevetve ráfeküdtem a mellkasára, és csendben hallgattam a szívdobogását, amíg fel nem ébredt teljesen. Mikor már teljesen magánál volt, a kávéja után panaszkodott.
Lemásztam róla és oda adtam neki a bögréjét amiben még meleg volt a kávé.
Mostanában mindig hamarabb kelek mint ő és ilyenkor kötelességemnek érzem kávét hozni neki.Felült. Bele túrt kócos aranyló hajába, és lusta mosollyal bele ivott a kávéba.
-Szeretlek Sirius.-vigyorgott rám.
-Tudom.-kacsintottam rá, mire a szemét forgatta.
Ekkor, szokásához híven, James vágta be az ajtót.
-NE TÖRD KI A KURVA AJTÓT!-szóltam rá finoman és kedvesen.
-Szarom le. Na figyeljetek.-nyomta le Petert az ágyra.- Tehát. Siriusnak már mutattam hogy a tegnap történt Lengyelországi gyilkosságok megegyeznek, a Silas által követett gyilkosságokkal. De, Lili kutatást végzett este, és megtalálta ezt.-Csapott le egy újabb újságot az asztalra.
Renus álmosan ásított.
-James...
-Ssss! Csak figyelj!-Intette le a fiú.-Szóval ezek halálfalók. És neki dolgoznak.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...