38

703 50 23
                                    


Remus szemszöge


-Remuuuuuus! Én annyira, DE ANNYIRA szeretlek!-fetrengett az ölemben Sirius. 

Megint elkapta a szeretet áradat. Ez egy héten legalább egyszer mindig előfordul. Ilyenkor eszébe jut hogy halál szerelmes és látványosan szenved hogy ezt bebizonyítsa. 

-Én is szeretlek.-morogtam miközben átfutottam egy sort a szememmel a könyvben amit épp olvastam.

-De nem!-kapta fel a fejét.-Te ezt nem érted! Én annyira szeretlek hogy belehalok! 

A könyv megrázkódott a kezemben így újra kellett kezdenem a sort már negyedjére.

-Sirius, édesem. Olvasok!-emeltem égnek a tekintetem.

-Én meg haldoklom!-nyöszörgött.

Lenéztem az ölemben fekvő fiúra. Rá mosolyogtam és az ujjaim hosszú fekete fürtjei közzé túrtam, majd vissza fordultam a könyvhöz. Mikor elkönyvelte magának hogy ismét megvonom tőle a szeretetemet megint sóhajtozni kezdett. 

-Neked ebből áll a  napod. Olvasol, csokit zabálsz, olvasol, tanulsz. És hol van az én időm?! A Sirius idő?-ölelte magához a karom.

-Olyan vagy mint egy óvodás.-sóhajtottam mosolyogva.

-Úgy is érzem magam, de ez nem indok arra hogy elhanyagolj.-ki vette a kezemből a könyvet, és felült az ölembe. Nagy szürke szemeit rám meresztette. 

-Jó, oké. Mit szeretnél csinálni?-adtam meg magam.

-Hát...azt nem tudom.-gondolkodott el.

-Sirius!

-Jó. Adj egyetlen egy darab percet.-tette a szám elé a mutató ujját. 

Láttam rajta hogy erősen töri a fejét. Majd ravaszul rám vigyorgott.

-Szeretnél egy tetoválást?

-Mi van?-képedtem el.

-Tudod. Amikor színes festékkel a bő...

-Tudom mi az a tetoválás.

-Na?

-Nem...én...most?-nem feltétlen voltam ellene az ötletnek...de mellette sem. Nem tudtam mit mondani. 

-Igen.-bólintott. Majd a fülemhez hajolt.-Nekem van holdam, én csinálok neked egy csillagot. 

Elnyomtam egy vigyort. 

-Oké.-egyeztem bele.

-Komoly?-lepődött meg.

-Aha.-vontam meg a vállam.

Sirius felpattant a kanapéról és elkezdett húzni a szobánk felé. Ahogy haladtunk felfelé a tekintetem betévedt az egyik folyosóra. 

-Sirius...-állítottam meg.

-Hm?

A folyosó felé intettem. Belestünk a fel mögül. James és Regulus állt egy falnak dőlve. Épp cigiztek. 

WolfstarWhere stories live. Discover now