18

1K 59 12
                                    


Sirius szemszöge


Tényleg ott aludtam Remus mellett. Bár bevallom nem akartam, de kényszerített. Szörnyű. Addig birizgálta a hajam és beszélt hozzám amíg be nem aludtam. Idegesítő egy ember. Aztán az este közepén meg arra keltem hogy valaki jó istenesen oldalba rúg. Na tessék. És ezek után még volt képe vissza fetrengeni magát az ölelésembe. De végül is elaludtunk. 

Reggel arra keltem hogy valaki bökdösi a vállam. Úgy voltam vele hogy biztos Remus, úgyhogy megfogtam a kezét és magamra húztam.

-Sirius édesem, NE ÖLELGESSÉL ÁLLNA MEG A SZÍVED!- ordított a fülembe James.

Ki pattant a szemem, és fel ültem az ágyon.

-James, mi a...

James röhögve mászott le az ágyról. Remus most ért oda egy kiflivel a kezében, és nagy csámcsogva meg állt felettünk. Lassan végig nézett rajtam. Most...most mi van? Én is magamra néztem. Nem volt rajtam póló. Mikor...mióta nincs rajtam? Fel néztem Remusra, aztán elvigyorodtam.

-Sirius. Nem én voltam. Te vetted le amikor oldalba rúgtalak, meg akartál vele dobni de olyan álmos voltál hogy az éjjeli szekrénynek dobtad és azt kérdezted tőle hogy Minek ülsz a sarokban Rem?  Aztán próbáltad meggyőzni hogy másszon vissza és aludjatok tovább, de amikor meg sem moccant be fordultál a sarokba, és onnan magyaráztál tovább.-vigyorgott a fiú.

Tágra nyílt szemekkel meredtem a szekrényre.

-Pedig nem is voltam beállva.-vakartam a fejem.

-Jó, mind egy. Csipkedd magad hamupipőke, mert szedik le az asztalt.-intett James.

-Miért nem hoztatok nekem reggelit?-dörzsöltem álmosan a szemem.

-Tudod ki hoz fel annyi kaját! Mióta animágus vagy annyit eszel mint egy ló. Nem is...inkább mint egy egész ménes. 

-De elkísérünk.-szólt Peter, aki eddig a sarokban olvasta az újságot.

-Nagyon helyes.-pattantam fel.

Fel öltöztem, és le szaladtunk reggelizni. Tényleg szedték le az asztalt. Gyorsan ki kaptam egy házi manó kezéből egy nagy darab kalácsot, és le ültem egy asztalhoz. A többiek le ültek körém. James el kezdte mondani a mai quidditch edzés tervet. 

-De ma háromszor is játszunk a mardekár ellen.

-Apja faszát szórakozzon-szidtam az edzőt.

-Milyen nyelvhasználat ez drága fiam?-mordult rám James.

-amuse-toi avec la bite de ton père.

-Nem egészen erre gondoltam.-pillantott a hátam mögé.

-MR.BLACK!-csapott le egy tucat papírral McGalagony.

-Hát ez egy szar nap.-morogtam. Még egyszer fejbe vágott.

-Ha így folytatja pont levonás lesz.-jelentette ki a tanárnő.

-Elnézést.-motyogtam megbánóan.

-El van nézve.-forgatta a szemét.-Legalábbis ez. Nem kéne órán lenniük?

Az órára néztünk.

-Óh hogy a...khm, fene vigye el.-csaptam drámaian az asztalra.-Uraim. Jelenésünk van.

Fel álltunk, és ki siettünk a teremből. 

-Minerva?-szóltam a tanárnő után.

-Egek. Mit akar még?-fordult meg könyörgően, hogy álljak le.

WolfstarWhere stories live. Discover now