59

471 43 19
                                    


Remus szemszöge

-Nem! Köszönöm...viszlát!-James lecsapta a kagylót. Potterék azon különös varázslók közé tartoztak, akik tartottak otthon telefont. Sosem értettem minek, de most jól jött. 

-Na?-dőltem a falnak.

-Semmi. Eltűnt.-támaszkodott az asztalra.

Sirius felszívódott. Senki nem látta sehol. Kezdtem pánikba esni.

-James...ugye nem olyan idióta hogy utána megy?-kuporodtam a padlóra. 

-Nem tudom Remus.-sóhajtott a fiú.

-Nem...James, nem teheti ezt!-csaptam a padlóra ököllel. Könnyes szememet a szemközti falra szegeztem. 

Felcsörrent a telefon. 

-Haló?-Kapta fel villám gyorsan James.-Lili, szia!

Reménykedve figyeltem Jamest. A fiú szeme kikerekedett, és lefagyott.

-Mi...Lili kérlek ne viccelj, ez...ez most nem a jó pillanat.-fojtott hangon markolászta az asztal szélét. 

Aztán hallgatta Lilit. Lili mondott valamit neki, amitől kiesett a kezéből a telefon.

-James? James! Itt vagy?-szólt a telefonból.

James felvette a földről a telefont. Megijesztett.

-Ugye nem Siri...-De James csendre intett. 

-Lili, ez esetben, és tudom hogy ez a legpocsékabb, mód és alkalom erre a kérdésre, és remélem megbocsájtasz érte, ha minden rendbe jön ígérem rendesen is megkérdezem, de...Lennél a feleségem?

Most már végképp semmit nem értettem. A szemöldököm a hajam tövéig felcsúszott a meglepődéstől. James a körmét rágta.

-IGEEEEN!-jött a válasz amit még én is úgy hallottam mintha a lány mellettem állna.

James kifújta a levegőt, és egy széles mosoly terült szét az arcán. 

-Annyira boldog vagyok Lili! Ígérem a világ leges legjobb férje leszek, és legcsodásabb apája, esküszöm neked Lili! Figyelj drágám, Sirius eltűnt és meg kell találnunk. Félünk hatalmas nagy marhaságot csinál épp úgyhogy sürget az idő...nem, ne gyere ide! Jó, persze...SZERETLEK!-Azzal letette a kagylót.

Kérdőn néztem rá. Az arcomra rászáradtak a könnyeim, és zúgó fejjel néztem Jamest amint ő is a padlóra hull.

-Nos...khm...úgy néz ki lagzi lesz, és....apa leszek, de baszki, kicsi Harry még nem születhet meg. Hol a faszomba van a keresztapja?-pattant fel.

-James.-néztem rá komolyan.-Mi a fasz.

-Én se értem Remus! Boldog vagyok és rettegek egyszerre. Hogy lehet így élni Merlinre!-emelte a tekintetét az égnek.

-De Lili terhes?

-Igen.

-KOMOLYAN?!-mosolyodtam el.

-Ahaaa! APA LESZEK ÖREGEM!-ugrott a nyakamba.-Lehet inkább neked kéne a keresztapjának lenni, nem akarom hogy a gyereknek öngyilkos hajlamai legyenek. 

-Keressük meg Siriust!-indultam meg kifelé.

-Most hová megyünk?-Sietett utánam.

-Nem tudom.

-DRÁGÁM! Hová mentek? Mindjárt sötétedik!-szólt utánunk Mrs. Potter. 

-Sirius eltűnt, anya muszáj megtalálni.-húzta a cipőjét James.

WolfstarWhere stories live. Discover now