12

1.1K 75 29
                                    


Remus szemszöge

Már tényleg csak pár nap volt a karácsonyi bálig. Elkezdődött az igazi hideg Roxforti tél. Mindenki vastag kabátban flangált, sállal a nyaka körül, kivéve Sirius. Ő maradt a szokásos vagy bőr dzseki vagy hosszú szárú fekete tavaszi kabát mellett. Mert szerinte ezektől sokkal karakteresebben fog kinézni.
A nagyterem mennyezete is megváltozott. Le esett az első hó.

-Sirius, ha nem kötöd meg normálisan felakasztalak vele.-vágta tarkón Lili Siriust, aki már vagy negyedjére tekerte magára az anyagot és egyik alkalommal sem a nyaka volt az.

-Ugyan kérlek.-kötötte a fejére.

-ooo, ez most olyan, mint tudod az az ize...-ugrált James, ő is kikötötte a nyakkendőjét és a fejére rakta.-az a csávó. Tudod.

-TUDOM!-lelkesedett Sirius.

Fogalmam sincs mire gondoltak, de Lili egy beletörődő sóhajjal nézett rám.

-Nem hiszem el hogy te vagy a pasim.-rázta a fejét miközben át ölelte James derekát.

-Ugye. Jobbat nem is kaphatnál.-vigyorgott a fiú.

-POTTER!-robogott felén McGalagony.

-Oh..ne.-morogta.-Tessék?

-Ez mi?-mutatott egy lapot a tanárnő.

-Ez az egyik dolgozatom.

-Így van. És miért varázslattal oldotta meg?-vonta fel a szemöldökét McGalagony.

-Nem tudom miről beszél.-rázta a fejét James.

A tanárnő elmormolt egy varázslatot és az egész papír lilává változott.

-A lila jelöli hogy hol használtak  varázslatot.-nézett Jamesre. 

-Khm...nos...mondtam már hogy gyönyörű szemei vannak?-vakarta a tarkóját James.

-30 pont a Griffendéltől, és holnap újra megírja.-mondta a végítéletet a professzor nő. 

-Természetesen.-sóhajtott James.

-Oh, és maga Sirius.-fordult a fiú felé.-Lebukott.

Elő húzott a zsebéből egy cigi csikket.

-Ez akárki másé lehet.-rázta a fejét.

-Tényleg lehetne akárki másé, csakhogy akárki más nem jár a női wc-be cigizni.-fonta össze maga előtt a karját.

-Dehogy nem. 

-És ki?

-Regulus és Perselus.-mondta lazán.

-Mit keresnének ők a Griffendéles lány wc-ben?-nézett értetlenül a tanárnő.

-Nagyon, egyszerű. Azért hogy ránk kenjék a saját bűnüket. Tudni illik, riválisok vagyunk. És gondolták úgyis rám fog gyanakodni. Sajnos igazuk volt. Minerva ilyennek ismer engem?-tette a szívére a kezét dramatikusan. 

WolfstarWhere stories live. Discover now