Sirius szemszöge
-Délután? Város?-vágtam Jameshez az öltözőben az edzős pólóját.
-Persze, csak nem veled.-tette arrébb a pólót.
-Hát?
-Lilivel, randira viszem.-húzta ki magát.
-Randira?-vontam fel a szemöldököm.
-Aha.-vigyorgott.
-Komoly.-bólintottam. Aztán elgondolkodtam. Ez nem is olyan rossz ötlet...mármint...-Szerinted Remus eljönne velem randizni?
James kifejezéstelen arccal nézett rám.
-Sirius.
-Tessék?
-Hányszor is basztatok a héten?
-Ezt...James! Ezt ne mond így.-ráncoltam a szemöldököm.-Az érzelmes volt és nagyon...
-Hangos.-tette hozzá.
Szem forgatva nyakon vágtam.
-Nézd. Biztos vagyok benne hogy elmenne veled.-jelentette ki.
-Jó, akkor elviszem.-bólintottam.
-Szuper és hova? Mikor? Mibe mész? Tudod egyáltalán hová menne szívesen randira?-tette fel a kérdéseket James.
-Jó asszem mégse viszem el.-nyöszörögtem.
-Na, na. Csak így meghátrálsz? Azt hittem rendesen megneveltelek!-rázta a fejét James.-Tudod, amikor nem tudom hová vigyem Lilit randizni...mindig vagy kitalálok egy két helyet és mesélek neki róla...de nem feltűnően, aztán ha látom hogy érdekli akkor az lesz. Vagy...megkérdezem a barátnőit.
-De Remusnak mi vagyunk a barátnői!-tártam szét a kezem aggodalmasan.
-Barát...mind egy.-hagyta rám.-kérdezd meg Lilit.
-Jó ötlet!-csaptam a padra.
Kimasíroztunk az öltözőből. Elkezdtem pásztázni a folyosót Lilit keresve. Mindenki volt a folyosón csak Lili nem. Végül megpillantottam három lány társaságában. Nem hiszem el. Még mielőtt James össze jött volna Lilivel lehetetlennek tartotta a lány megközelítését, mert körülvette még vagy hat csacsogó, vihogó lány és emiatt kellemetlennek érzete az egészet. A lányokkal mindig olyan nehéz beszélni, mert ott vannak azok a bizonyos barátnők. Odasomfordáltam.
-Hess, hess hölgyek. Beszélnem kell Lilivel, lehetőleg NÉGYSZEMKÖZT!-sandítottam az egyik lányra.
Egyből elkezdtek mindent tudó pillantásokat váltani. Egek! Ez nem olyan mint a csajozás. Az más kategória. Ott tudatosan lövöd be a célpontot, és előre meg vannak a minimum hat lépéses terveim, és ezek a terv csomagok tartalmaznak B és C tervet is. Viszont a mindent tudó pillantások...rémálom. Tudom hogy ez lesz a pletyka minimum egy hétig.
-Mond.-mosolygott rám Lili.
-Szovalhhh...el...elszeretném hívni Remust egy...ne sikíts! Szóval randira.-böktem ki.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...