Remus szemszöge
Lilivel ültem a padon. Néztük a havas fákat.
-Szóóvaaal...-nézett rám.
-Szóval mi?-ráncoltam a homlokom.
-Te meg Sirius...
-Mi?...nem.-éreztem ahogy elpirulok.-Ez nem...
-Ahjjj REMUS! De, de ez az!
-Gondolod?
-Tudom.
Elvigyorodtam, aztán végig dőltem a padon.
-LILIIIIII!-haldokoltam, azt hiszem örömömben.
A lány felnevetett és arrébb lökte a lábam ami épp felé lendült. Azt hiszem már egy ideje vágytam erre. Mármint Siriusra. De sosem mertem bevallani magamnak...de most, hát...most sokkal jobb érzés. Oldalra néztem, ahol épp Jamesék közeledtek. Peter kezében egy vörös doboz volt, gondolom csoki volt menne. James épp Sirius felé hajított egy bazi nagy hógolyót ami egyenesen a fiú arcában landolt. Erre Sirius vidáman oda ugrálta fához ami alatt James állt és az össze létező havat ami a fán volt James nyakába rázta.
-DE TEEEE! MOST MEGHALSZ!-rohant Sirius után James.
Sirius röhögve futott egy bokor mögé. Peter szemforgatva sétált oda hozzánk.
-Csokit?-nyújtotta a dobozt. A dobozban különböző színű kis csokigolyók voltak. Ki vettem egy párat, aztán felültem hogy Peter is oda férjen.
Tovább néztük ahogy James és Sirius ölik egymást a hóban. Sirius egy csomó kis hógolyót gyúrt amivel aztán sorozatban dobálta Jamest akinek esélye sem volt védekezni. Amikor elfogyott a hógolyó, James gonosz vigyorral elő vette a pálcáját.
-Ne, ne, ne! Ez nem ér!-menekült Sirius, de késő volt mert máris egy hatalmas hókupac temette el.
Egyre hidegebb volt. Már kezdett fázni a kezem. Bele leheltem a tenyerembe hogy felmelegítsem, amikor hátba vágott egy hógolyó. Megfordultam. James és Sirius állt mögöttem és mind ketten a másikra mutattak.
-Ő volt.-mondták vigyorogva egyszerre.
Kifejezéstelen arccal elő vettem a pálcám.
-Nemár Rem...kérlek....mióta is ismerjük egymást?-hátrált James.
-Fussál baszki!-rohant el Sirius.
Mind ketten elkezdtek futni, aztán megdermedtek, majd mind kettőjük hóemberré változott.
-Oké, ez rohadtul nem vicces.-morgott Sirius hóember.
-Jah, Remus ez aljas húzás volt.
Lili és Peter majd lefordultak a padról a röhögéstől. Én egy elégedett mosollyal megvontam a vállam és vissza fordultam a csokihoz.
-Remuuus! Csak egy hógolyó volt...-mocorgott Sirius.
-Bocs, de nem beszélgetek hóemberekkel.-tettem keresztebe a lábam.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...