Sirius szemszöge
Másnap mindent elmondtunk Lilinek. Lili is totál le volt sokkolva. Lili elmondta Cassandrának.
-Ez szar ügy.-ült le Cassandra.
-Az.-értettünk egyet.
A szemem sarkából a klub egyik asztalánál ülő srácot figyeltem. Minket nézett.
-Ki az a srác?-kérdeztem a fejemmel intve felé.
-Sandriel.-mondta James.-Valami vízi fiú. A tengernél laknak és egész nyáron szörfözni jár a mázlista.
Végig mértem a fiút. A bőre napbarnított volt. Sötét göndör barna haja nagyon puhának nézett ki. A karján látszott hogy izmos. Jóképű volt. De nálam azért nem jobb. Amikor a fiú észre vette hogy őt nézem barátságosan rám mosolygott. Vissza mosolyogtam.
-Khm...Sirius. Egyet értesz?-lökött meg oldalról Remus.
-Miben?-kaptam el a fejem.
-Abban hogy Dumbledore titkol valamit, és hogy ki kéne hallgatni a következő értekezletüket. Te nem figyelsz?-ráncolta a homlokát Lili.
-De. Jó. Egyet értek.-megint vissza fordultam hogy tüzetesebben megvizsgáljam Sandrielt, de a csávó eltűnt.
-Szerintem előbb beszélni kéne Regulussal. Ha komolyan halálfaló akar lenni le kell állítanunk amíg nem késő. Vagy legalább megtudni mit akar.-mondta Lili.
-Én biztos nem beszélek vele. Csináljon amit akar.-morogtam idegesen.
-Ne már Sirius. Csak több és több halálfaló lesz. Le kell állítanunk őket. Ráadásul tudom hogy számít neked Regulus.-győzködött a lány.
-Engem meg akar ölni!-tette fel a kezét James.
Remusra néztünk.
-Biztos hogy nem! Menjen Peter. Neki úgyis vannak mardekáros ismerősei.-vetette fel Cassandra.
-Utállak.-nyöszörgött Peter.
-Ugyan már! Nem olyan szörnyű.-biztattam.
-Ezt pont te mondod?-vonta fel a szemöldökét.-És mégis mit mondjak neki? Szia Regulus! Tudom hogy halál faló vagy, de légyszíves állj le mert nem nézzük jó szemmel. Aztán megsértődik és megöl. Nem így akarok meghalni.
-Majd én megyek veled akkor.-ajánlotta Cassandra.
-Szerintem azt sem tudja ki vagy.-húzta el a száját James.
-Téged meg utál.
-Én nem is akarok oda menni.-tette fel a kezét a fiú.
-Én sem akarok.-jelentette ki Peter.
-Pedig valakinek muszáj. Sirius te vagy a testvére.-nézett rám Lili.
-A bánat annak a testvére, meg a gyász. Az. Én nem fogom pátyolgatni. Ha meg akar halni hajrá.-vontam meg a vállam.
-Sirius! Nemár! Csak oda mész és beszélsz vele.
-Persze. Menj oda te és beszélj vele. Igyatok meg egy csésze teát, viccelődjetek meg ilyesmi.-forgattam a szemem.
-Menj már! Tegnap még majd megpusztultál hogy hogy tehet ilyet a testvéred most meg itt nyígsz.-nézett rám kritikusan Remus.
-Legalább te állnál mellém Remus! Milyen barát vagy te? Azt hittem szeretsz.-terültem el a kanapén.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...