Sirius szemszöge
Már este volt. Szokásosan, fel a köpeny kézbe a térkép és hajrá. Végig a folyosón, le a lépcsőn, ki a kertbe. Lesiettünk a városba. Sajnos a térkép itt már nem volt jó, úgyhogy vissza gyömöszöltem a kabátom belső zsebébe.
-Oké...ha jól emlékszem...a híd...arra!-mutatott egy kihaltnak látszó utcarész felé James.
Elindultunk. Vagy tíz perce mentünk már.
-Biztos itt van?-nyöszörgött Remus.
-Itt kell hogy legyen.-ráncolta a homlokát James.
A pálcánkkal világítottunk, hogy ne bukjunk orra. Újabb percek múlva megpillantottuk a hidat.
-Na mit mondtam!-éjjenezett James.
Oda baktattunk a híd alatti ajtóhoz. Meg álltunk és csak szemeztünk vele.
-Elég retkesnek néz ki.-állapította meg Remus.
-Mondjuk mert az is?-tette karba a kezét Peter.
-Menjünk be.-léptem előre.
Elmormoltam egy varázsigét és az ajtó hangos csapódással kirobbant.
-Mert hangosabban nem ment volna.-morgott James.
Én mentem elől, a többiek meg utánam. Kicsit...nagyon, bizar volt. A falakról csöpögött a nyálkás víz, és a falak mentén két centis víz állt.
-Komolyan ide akartok bezárni?-motyogott Remus, és a vállamra tette a kezét.
-Lesz ez még jobb is.-bíztatta James.
Beljebb mentünk. Egy hosszú lépcső vezetett le egy alsóbb szintre. A szinten különböző méretű ajtók voltak. Az ajtókra mind volt vésve valami. Nem rettegsz? Majd fogsz! ~Halál keze~ Száz éve ugyan itt... És még ehhez hasonló bíztató szövegek.
-Hát én inkább meghalok, de itt nem maradok.-nyöszörgött Remus.
-Menj már, ezek csak idióta hülye gyerekek bicskájával készült feliratok. Azt hiszik bárki is berezel tőlük.-legyintett James.
-Jól hiszik.-nyelt nagyot Peter.
Kivágtam még egy ajtót.
-Az istenit Sirius!-vágott nyakon James.-Ha lebukunk...
-Maradj már.-legyintettem.
Bementünk. Belül egészen meglepő látvány fogadott. Mintha valaki lakott volna itt...de így is volt annak már vagy száz éve lehetett. Moly rágta piros zöld csíkos fakó kanapé volt a falhoz tolva, és egy ketté roskadt asztal állt a szoba közepén. A falon egy nő képe virított, de az arca le volt tépve. Egy régi poros szürke szőnyeg is hevert a földön, amit már úgy belepett a mocsok hogy látszódott rajta a lábnyomom.
-Menjünk már innen. Ahogy ezt nézem, a pince kész luxus villa.-sóhajtott Remus.
-Igen, de ott bárki meghallhat. Nekünk meg nincs annyi varázserőnk hogy egész éjjel elnyomjuk a hangokat. Állatformánkban meg főleg.-húzta végig a mutató ujját a poros asztalon James.
Remus nagyot sóhajtott.
-Menjünk a másik szobába.-intettem előre.
A következő szoba üres volt. Néhány doboz volt csak a falak mellé tolva egy kupacba.
-Ez egynek jó, majd kipofozzuk.-szemlélte meg James.-Remus? Mit gondolsz?
-Azt hogy ez a hely kurva ijesztő.-világított körbe.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...