Sirius szemszöge
Egyik reggel, a mardekárosokkal volt óránk. Jamessel ültem. James a cipőjét firkálta, én meg Regulust néztem. Valami furcsa volt rajta, csak épp nem tudtam hogy mi.
-James.-löktem oldalba a fiút.
-Ne lökdössél már!-lökött vissza.
-De James!
-Mivan?
-Nem látsz valami furcsát Reguluson?-néztem a testvéremre gyanakvóan.
-Nem tudom...be van kötve a karja?-kérdezte hanyagul majd vissza fordult a cipőjéhez.
-A KARJA!-Suttogtam hangosan...már ha lehet ilyet.
Regulus alkarja be volt fáslizva. Mi történhetett vele? A pad alatt lógatta a kezét és nem is használta. Eltört? Akkor meggyógyították volna. Miért hagyja magát szenvedni? Bár...hagy szenvedjen. Megérdemli.
-Szerinted mi van a karjával?-kérdeztem Jamest.
-Állj le Sirius. Még a végén megsajnálod.-morogta a cipőjét firkálgatva.
Megfogadtam a tanácsát és annyiban hagytam a dolgot. Legalábbis egy darabig. Óra végén már tényleg nem bírtam ki.
-Reg!- szóltam neki, mire a fiú megállt és rám nézett.
-Mi van? Sietek.-morogta.
-Mi van a karoddal?-néztem a kötést.
-Rohadj meg Sirius!-azzal faképnél hagyott.
-Én mondtam hogy hagyd.-lépett mellém James.
Békésen sétáltunk a folyosón, amikor valaki a nevemet ordibálta.
-SIRIUS! TE GYÖKÉR!-az én drága Remusom kicsit ideges volt ma.
-Mi az éde...
-NE HÍVJ ÉDESNEK!-oda ért, és az orrom alá dugott egy aranyló csokipapírt.-Mi ez?
-Egy csoki papír.-állapítottam meg.
-Pontosan. És szerinted mi vele a bajom?
Igen. Megettem Remus csokiját. Megint. Hogy bevallom-e, bocsánatot kérek, és talán még hozok neki egy másikat is? Dehogy. Tagadom ameddig csak meg nem folyt.
-Nem tudom...hogy nem ezüst színű?-találgattam.
-NEM!
-Hó, hó. Nyugi édes.
-NEM VAGYOK AZ ÉDESED!
-Ugye milyen édes amikor mérges?-súgtam Jamesnek.
-Szerintem ilyenkor rosszabb mint vérfarkasként.-súgta vissza a fiú.
-Nem zavarok?!-háborgott Remus.
-Bocsi, bocsi. Figyelek.-néztem vissza rá.
-Finom volt a csokim Sirius?-nyomta ismét a szemem elé centikre a papírt.
Néma csendben néztem hol a papírt hol Remust, majd nagy levegőt vettem.
-Éééén? Én? Remus. Hisz ismersz! Soha nem enném meg a csokid.-tettem a szívemre a kezem drámaian.
-Persze. Ugyan ezt mondtad a múltkor is. Meg azelőtt és azelőtt is.-forgatta a szemét Remus.
-Ugyan már, az csak csoki.-legyintettem.-Annyi csokit szerzek neked hogy belefulladsz.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...