37

796 48 10
                                    


Remus szemszöge


Miután Siriusékat kirakták, igyekeztem figyelni. De ez sem ment sokáig mert pár perccel később halkan kinyílt az ajtó és James feje bukkant fel a résen. 

-Gyere!-tátogta James.

-Most?-ráncoltam a homlokom.

-Igen!

Sóhajtottam. James becsukta az ajtót. Még megpróbáltam ignorálni James hívását, de ezek után már csak azért sem bírtam a seggemen megmaradni. Felkaptam a cuccom és kifelé indultam.

-Hova megy Lupin?-szólt a tanár.

-Gyengélkedőbe!

James az ajtóban várt és intett hogy kövessem. Össze szedtük Petert is Növénytanról, és mentünk Lili szobája felé.

-Most minek jövünk ide tulajdonképpen?-kérdeztem.

-Majd megtudod.

Odabenn már ott volt Sirius, Lili és Cassandra. Cassandrát még mindig nem értem hogy csöppent közénk, de nem zavart. Kedveltem. Letelepedtünk a szőnyegre, majd James intett Siriusnak hogy kezdheti. 

-Khm...a minap. Az igazgatóiban jártunk...

-Nem lepődök meg.-szólt közbe Lili.

-Édeske! Most én beszélek!-intette le Sirius.-Szóval az igazgatóiban jártunk ahol is ezeket találtuk.-Elővett egy köteg újságot. 

-Ez meg mi?-néztem rá.

-Az egyiken rajta volt Silas Dever neve.-mondta James.

-Ezért elhoztátok az egész köteget?-mérte végig a súlyosnak tűnő papírhalmot Cassandra.

-Hátha az összes róla szól.-vonta meg a vállát Sirius.

-Had nézzem!-nyúlt érte Lili.

Sirius ki vette az elsőt és oda nyújtotta a lánynak. Lili köré gyűltünk aki fellapozta az újságot. Mind szorgosan, és kíváncsian olvastuk a sorokat. 

-Gyilkosság... három varázslót ölt meg. Lopás. Kirabolt egy könyvtárat ahol fekete mágiát őriznek, és a Roxfort ellen fordult...-motyogta Lili. 

-Ha a Mardekárosoknak is ilyen terveik vannak jobb ha szólunk Dumbledorenak.-nyelt nagyot Peter.

-Nem volt már egy hasonló csávó?  Az is ilyen idegbeteg volt.-vakarta a fejét James.

-De...de nem tudom mi volt a neve....-gondolkodott Lili.-De ő talán veszélyesebb volt...és ő eltűnt.

-Miért akarják annyira megsemmisíteni ezt az iskolát.-sóhajtottam.

-Ez még nem biztos hogy igaz. Silast lecsukták, a Mardekárosok meg állandóan faszságokat beszélnek.-dobta arrébb az újságot James. 

-De  gyanítom ha meg akarnak ölni valakit nem mi leszünk azok akiket életbe hagynak.-vigyorgott Sirius.

-Jó érzés ha gondol rád valaki, igaz?-bólintott James.

WolfstarWhere stories live. Discover now