Remus szemszöge
-OKÉ! LÁTOTT VALAKI EGY PATKÁNYT?-rontott be a klubba egy ismeretlen lány.
Mind Peterre néztünk.
-Kösz srácok. Komolyan. Jó fejek vagytok.-rázta a fejét a fiú méltatlankodva.
-FEKETE, ÉS KB. 10 CM!-harsongta a lány.
-Ez amúgy ki?-ráncolta a homlokát James.
-Nem tudom, még sosem láttam.-vontam meg a vállam.
Sirius felállt a kanapéra és túlharsongva az értetlenkedő tömeget, vissza kiáltott a lánynak.
-KI VAGY?-ordította neki.
-CASSANDRA!-jött a válasz.
-ÉS HONNAN JÖTTÉL?-kiabált Sirius.
-MANHATTAN-BŐL!
-AZ BASZÓ EGY HELY!-vigyorgott Sirius.
-TUDOM BABY!-vigyorgott a csaj.
Sirius leszállt a kanapéról és vissza telepedett mellém.
-Gratulálok, most már ezt is tudjuk.-haraptam bele a csokimba amit a zsebemben találtam.
A lány pillanatok múlva megjelent előttünk.
-Hali. Zavarok?-vigyorgott le ránk. Magabiztos, és mellesleg gyönyörű mosolya volt. Szemében huncut mosoly csillant. Sötét barna haja vörös csíkokkal volt tarkított. Nem volt rajta Roxforti egyenruha. A pólóján hatalmas betűkkel virított a THE ROLLING STONES felirat. Bő szárú bőr nadrágja a Siriuséra emlékeztetett mert neki is volt egy hasonló. Körmei feketére voltak festve, de a festék már néhol megkopott.
-Nem.-vágta rá James és Sirius egyszerre.
Szúrós pillantást vetettem rájuk. Erről úgy tűnik sose fogok leszokni.
-Nyugi meleg fiú. Nem lopom a pasid. Leszbi vagyok.-kacsintott rám a lány.
Pislogtam rá párat. Aztán, bevallom kicsit megkönnyebbülten folytattam a csokim.
-Remélem is.-bólintottam.
A lány felnevetett.
Sirius felállt a kanapéról és kezet rázott vele.
-Sirius. Sirius Black.-vigyorogtak egymás képébe.
-Uhúúú. Te vagy a Black srác? Magasabbnak képzeltelek.-mérte végig Siriust.
-Te most azt mondod alacsony vagyok?-sértődött meg Sirius.
-Nem. Csak...igazából mind egy.-legyintett a lány, aztán Jameshez fordult.-Akkor te vagy James. Te meg Peter ééés Remus?
Bólintottunk.
-Hallgatod is vagy csak hordod?-mutatott a lány pólójára Sirius.
-Hallgatom.
-Király!-motyogta Sirius.
-Honnan ismersz minket?-pillantott fel James.
YOU ARE READING
Wolfstar
Random-Sirius!-kiáltottam. Ekkor valaki berántott a sátorba. -Ne kiabálj.-morogta. Rá jöttem hogy most milyen közel is vagyunk egymáshoz. Nem tudtam le venni róla a szemem. ahogy szürke szemeivel a távolba figyelt valamit, az ajkát ami néha mosolyra húzód...