Umarım keyfiniz yerindedir. Hepinize iyi okumalar. ❤️
Oy ve yorumu unutmayalım.
(Yazardan)
"Selam güzellik!" dedi Karmen.
Aslında neşeli değildi, neşeli olmaktan çok uzaktı. İzgi'nin moralinin bozulmasını istemediğinden gülümseyen bir maske takındı. İzgi, özel masalardan gelen siparişleri hazır etmek için aceleci davranıyordu. Doğal sarı saçlarını geriye atarken bir anlığına Karmen'in buz mavisine çalan gözlerine baktı.
"Selam. Hoş geldin," der demez önüne döndü. Feza onun hazırladığı kokteyli alıp götürürken diğer siparişi hazırlamaya başladı İzgi.
"Birkaç dakika bekleme şansın var mı Karmen? Bugün bayağı yoğunuz. Sen tanıdıksın, samimiyetimize dayanarak sordum."
"Elbette beklerim," dedi Karmen kibarca. Bekletilmeyi asla sevmezdi fakat acelesi yoktu. İzgi'yi zor duruma sokmak istemiyordu. Hemen elinin bir santim ilerisine konulan iki shot bardağından sonra gözlerini yeniden İzgi'ye çevirdi. İzgi ona bakmıyordu fakat gülümsüyordu.
"Şimdilik idare et."
Keyifle gülümsedi Karmen. "Hangi ara?" diye sordu.
Bardaklardan birini alıp diğer tarafa döndü. Saate ve güne rağmen bir hayli kalabalıktı. Bardağı tek dikişte bitirip diğerini aldı. Bekletmeden onu da içti.
Sırıtarak "Küçücük bardak zaten, hangi arası mı var?" dedi İzgi. Karmen dalgın biçimde başını salladı. Bir anlığına yerine geldiğini düşündüğü enerjisi yine kayboldu.
Feza içkileri almak için geldiğinde rahatladığını hissetti İzgi. Şimdi birkaç dakikasını Karmen'e ayırabilirdi.
Ellerini önündeki ahşap tezgaha yasladı. "Neyin var?" diye sordu. İlgili bakışlarını Karmen'in yüzüne dikti. Onun işteki problemlerinden bihaberdi.
"İşle alakalı sıkıntılar," diye geçiştirdi.
Bedenini yarı çevirerek "Tekiladan devam edeceğim," dedi. İzgi, geçiştirilerek cevaplandığını anlayınca bozuldu. Altı adet bardağı limonlarla birlikte Karmen'in önündeki ahşap bölüme koydu.
"Anlatmak istersen dinlerim."
"Birkaç aydır uğraştığım sıkıntılar vardı. Geçen gün de nakliyat için giden tırlarımda problem çıktı. Sanki bir şeyler özellikle yoluma taş koyuyor gibi ve bundan sıkıldım," dedi. Bardaklardan bir tanesini eline aldı. Dans eden insanlara bakmaya başladı. İlgisini çeken biri olduğu için değil, kafa dağıtırım amacıyla, boş bakışlarla izliyordu.
İzgi ise Karmen'in birkaç metre ilerideki siyah mini elbiseli kıza baktığını düşündü. Kendine itiraf etmek istemese de bozuldu.
Bu hissi ve ortamdaki elektriği bir espriyle uzaklaştırmaya niyetlenmişti ki tanıdık bir simanın bar bölümüne yaklaştığını fark etti. Esmer kız elindeki boş kadehi ses duyulacak şekilde bıraktığında İzgi'nin gözü seyirdi. Kız, siparişini verdikten sonra Karmen'i fark etti. Kendinden emin gülümsemesiyle selam verdi.
"Yine karşılaştık."
Anlık boş bakışların ardından kaşlarını çattı Karmen.
"Tanıyamadım?" dedi. Gözlerindeki karışık ifade esmer kızı güldürdü. Elini çenesinin altına koydu. Karmen'in yanındaki bar taburesine oturdu. İzgi sesini çıkarmadan kızın istediği içkiyi hazırladı. Esmer kız ona teşekkür etti. Kendinden çok fazla emin oluşu duruşuyla belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRA KASIMPATI (GxG)
RomanceSöylenecek çok söz vardı aslında. Gidilecek yollar, aşılacak engeller vardı. Birlikte tecrübe edilebilecek birçok olay yaşayabilirdik. Hayata öfkeleniyorum ama öfkemin en büyüğü kendime, her suçu da hayata atarsak halimiz ne olur? Bir ömre sığdırma...