| 40 |

394 54 12
                                    

Keyifli okumalar.


(Yazardan)


Almanya'da geçen üç günün ardından Fransa'ya geçtiler. Burada iki gün kaldıktan sonra  Türkiye'ye geri döneceklerdi. Dönüş biletlerini henüz almasalar da planları buydu.

Günün beş saati Karmen'in iş görüşmeleriyle, diğer saatleri ise baş başa geçmişti. Kaldıkları otelden Eyfel Kulesi rahat bir şekilde görünüyordu. İzgi şimdi elinde fotoğraf karesiyle duruyor, arada bakışlarını kaldırıp şehre şöyle bir bakıyordu. Bugünü hiç unutmayacaktı.

Banyodan çıktı Karmen. Ilık bir duş çok iyi hissettirmiş, yorgunluğunu biraz olsun almıştı. Aralık olan kapının ardından gelen şampuan ve duş jelinin kokusu tüm odaya yayıldı. Oyalanmadan üstünü giyindi. Saçlarını kuruttuğu için artık havluya ihtiyacı yoktu. Havluyu banyoya geri bıraktıktan sonra sevgilisinin yanına geri döndü. 

"Sevgilimle, Eyfel Kulesi manzaralı fotoğrafım olması hayallerimden bir tanesiydi," dedi İzgi.

Fotoğraflarını çeken yaşlı çifti hatırlayınca masum bir şekilde gülümsedi. Günün en unutulmaz anlarından bir tanesi de buydu ona göre.

Sevgilisinin yanında yerini aldı Karmen. Sırtını duvara yasladı. Bedenini tamamen sevgilisine doğru çevirdi. Sol tarafında kalan camdan şehrin manzarasını izleyebilirdi fakat İzgi'yi izlemek daha cazip geliyordu.

"Ne tatlı hayallerin varmış," dedi. Alayla karışık tavrıyla sevgilisini güldürdü. Sırtını duvardan çekti. Yatağa uzandı. 

Eline gelen yastığı alıp ona attı İzgi. Bunu oldukça hızlı yaparak Karmen'e kenara kayma fırsatı bile vermedi. Dirseğiyle destek alarak uzandığı yatakta ağzı açık kaldı Karmen. Yastığı suratından çekerek İzgi'ye baktı.

"Demek birileri oyun istiyor," dedi ima dolu bir ifadeyle. Alt dudağını dişledi. İzgi'nin kalp atışları hızlanırken, o da hızlıca uzandığı yerden kalktı. Yastığı eline alınca İzgi de diğer taraftaki yastığı kavradı. Birbirlerine vurmaya başladılar. Karmen'in derdi yastık savaşı yapmak değildi. Aklında bundan çok daha iyi olduğunu düşündüğü birtakım planlar oluşmuştu.

Gülüşleri odayı dolduruyordu. Yastığı indirdi Karmen. Sağ eliyle İzgi'nin yastığını kavrayıp kendine doğru çekti. Sol elindeki yastığı yatağa attı. İzgi'yle bedenleri arasında duran yastığın fazlalık olduğunu düşünerek elinden aldı, diğer yastığın yanına attı. İzgi'nin koyu gözlerine bakarken yüzü gülüyordu. Nabzı kulaklarında atarken günlerdir beklediği anın gelmesiyle keyifleniyordu İzgi. Kollarını sevgilisinin omuzlarına sardı. Alınlarının birbirine yaslanmasını sağladı.

"Canım başka bir şey istiyordu aslında..." dedi, Karmen'in içini titretecek kadar etkili bir ses tonuyla. Onun yanağına düşen saç tellerini kulağının arkasına alırken gözlerini de oraya çevirdi.

"Yorgun olduğumuz için, sen de işlerine odaklı olduğun için dile getirmemeyi, uslu durmayı tercih etmiştim."

Transa geçmiş gibi bakıyordu Karmen. Mavi gözleri İzgi'nin dudaklarından başka bir noktaya bakamıyordu. Delicesine bir arzu bedenini, ruhunu ele geçirmeye başlamıştı.

"Çok düşüncelisin," dedi Karmen. Sağ elini sevgilisinin yanağına yerleştirdi. Tenini kibarca okşamaya başladı. Derin bir nefes aldı. Büyük bir açlıkla İzgi'nin dudaklarına yapıştı. Diğer eliyle de belini tutuyordu. Öpücüğüne karşılık alması çok uzun sürmedi. Ateşli başlayan öpüşme birkaç dakika sonra daha sakin bir şeye dönüştü.

HATIRA KASIMPATI  (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin