| 43 |

407 55 40
                                    

Keyifli okumalar.


(Yazardan)


Akşam yemekte sap gibi kalmak niyetinde değildi Karmen. Üstelik bu yemeğin zaten dört kişilik olacağı çok uzun zaman önce belli olmuştu. Kalkıp da tek gidersem hoş olmaz diye düşünüyordu Karmen. İzgi'nin bu teklife hayır demeyeceğini ümit ediyordu. Onu yanında görmek istiyordu. 

Telefonun açılmasını sabırla bekliyordu. İzgi son anda telefon sesini duyup mutfaktan salona koştu.

"Alo?"

İzgi'nin sesini duyunca gülümsedi. Sevgilisini çok çabuk özlemişti.

Tatlı bir ses tonuyla "Günaydın güzeller güzeli," dedi Karmen. 

Karmen'in böyle tatlı yaklaşımları her zaman denk gelmezdi ve İzgi son günlerde çok denk geliyordu. Bünyesinin buna alışıp alışmaması gerektiğinden emin değildi. Sonuçta Karmen'in ruh halinin ne kadar değişken olduğunu, birilerini çok çabuk tersleyebildiğini iyice öğrenmişti.

"Günaydın. Sesimi özledin sanırım."

"Komple seni özledim ama aramamın arkasında başka bir sebep daha var."

"Ağzındaki baklayı çıkar, bekliyorum," deyip ağzına bir salatalık dilimi attı. Sesi duyunca kaşlarını çattı Karmen. Yüzünde komik bir ifade oluştuğunun farkında değildi.

"Yemek mi yiyorsun?"

"Birazdan yiyeceğim, kendime güzel bir kahvaltı hazırlıyordum."

"Afiyet olsun. Yeni iş yapmaya başladığım bir kadın var. Bu akşam o, eşi ve ben bir yerde yemek yiyeceğiz. Kendileri Amerika'da yaşıyorlar, buraya ziyarete gelmiş olacaklar. Yemekte bana eşlik etmek ister misin diye soracaktım."

Çok mutlu oldu İzgi. Karmen'in ona böyle bir teklifle gelmesi, üstelik bunu içtenlikle söylemesi gününü güzelleştirdi.

"Bir şey demedin," dedi Karmen durgunlukla. İzgi sessiz kalınca kabul etmeyeceğini düşünüp bozulmuştu.

Dudaklarını birbirine bastırıp saçlarını geriye attı. Sağlık olsun, demesine ramak kala sevgilisinden yanıt aldı.

Sırıtarak "Tabii ki gelirim, bana da değişiklik olur," deyip kabul etti İzgi. Kaşlarını kaldırarak sorgulayıcı bakışlar attı Karmen. Şu an İzgi karşısında olmasa bile kendisine hakim olamamıştı.

"Değişiklik olacağı için sevindin yani? Benimle olacağın için değil."

"Bak sen, Karmen Hanım trip de atarmış... Seninle olacağım için de seviniyorum canım, üzülme," dedi şakacı bir sesle. 

"Hep sen mi sinir edeceksin? Biraz da ben seni sinir edeyim," dedi İzgi içinden. Dışından söylese ve Karmen bunu duysa mutlaka sinir edecek bir karşılık vermeyi başarırdı.

"Tamam," dedi sakince.

"Kaç gibi geleceksin? Ona göre hazırlanayım."

Yeniden keyfi yerine geldiği için sırıtmaya başladı Karmen. Acaba ne giyecek diye düşünmeye başladı. Çuval giyse yakışır ona, dedi içinden. Kendi giyeceğini bile düşünmüyordu şimdi. Tek umursadığı İzgi'ydi.

"Dokuz gibi onlarla buluşacağız. Trafiği falan da hesaba katarsak, sen yedi gibi hazır ol. Ben o sıralarda seni alırım."

"Tamam sevgilim," dedi İzgi. Karnı zil çalıyordu fakat telefonu kapatmak istemiyordu. Karmen'in ses tonunu çok beğeniyordu. O ne anlatsa dinleyebilecek kadar güzel bir ses tonu olmasının yanına bir de ona aşık olduğu gerçeği eklenince beğenmek kaçınılmaz oluyordu.

HATIRA KASIMPATI  (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin