Hatalar varsa kusura bakmayın. Keyifli okumalar.
(Yazardan)
Ne zaman kendi içinde derde veya bu dertten sonraki boşluğa düşse tercih ettiği viskilerden birini bitirmek üzereydi. Şu an içtiği şey, viskiyi nadiren içen, keyifleneceği zaman ilk tercihi olmayan bir insana ağır gelebilecek türdendi. Bu kulüpte çok fazla çeşit olmasını seviyordu. Ara ara insanların neler yaptığına bakıyordu ve gördüklerinden anladığı kadarıyla çoğunluk onun kadar dertli değildi. Buradaki çoğu insan kısa yoldan kafayı bulma telaşı içerisindeydi.
Ama Karmen öyle miydi? Hayır. Dert edindikleri gibi içkisi ağır ağır boğazından akıp gitsin ve damağında tat bıraksın isterdi.
Önündeki çerez tabağından bir kaju attı ağzına, sonra bir tane daha.
"Feza!" diye seslendi. Feza bir metre kadar çaprazında, işinin başındaydı. Kendisine seslenilince başını kaldırdı. Dudakları düz bir çizgi haline geldi. Birkaç saniyeliğine düşündü. Arkadaşının, alkoliğin teki bir soğuk nevaleye aşık olmasını sorguladı.
"Cidden mi?" dedi içinden.
Karmen, en nihayetinde burada müşteriydi ve onunla ilgilenmesi gerekiyordu. Yavaş adımlarla Karmen'in karşına geçti.
"Evet?" dedi ne istediğini öğrenmek isteyerek.
Karmen mavi gözlerini kıstı, dudağının sağ kenarını yukarı kıvırdı. "Biraz da İskoçya taraflarına gidelim, single malt viski içelim."
"Bakıyorum da her viski türüne hakimsin."
Gülümsedi Karmen. "Bencriach the twelve ," dedi.
Feza başını aşağı yukarı salladı. Burada uzun zamandır çalışmasına rağmen, Karmen gibi kendi zevkleri olan ve bunlardan vazgeçmeyen kaç müşteriye denk geldiğini düşündü. İki elin parmağı geçmezdi. Feza, bu kızda sinirlerine dokunacak çok şey olduğunu düşünse de zevkli bir insan olduğu gerçeğini göz ardı edemedi.
"Bir bardak kesmez beni, şişeyi getir."
Nefesini sıkıntıyla üfledi Feza. Arka tarafa gitmeden önce "Peki," dedi.
Gece boyunca toplam yedi dakika anca dinlenebildi İzgi. Karmen'in buradaki varlığından haberdar olsa da yokmuş gibi davranıyor ve bunu gayet başarıyordu.
Görmezden gelinmeyi başlarda hiç umursamayan Karmen artık rahatsız olmaya başladı. İzgi'yi sadece iki kez gördü ve üçüncü kez görememek, umursanmadığını hissetmek sinirlerini tamamen bozdu.
Feza'nın getirdiği şişeyi aldığı gibi gri kapağını çevirdi. Cam şişenin içindeki açık kehribar sıvıyı önüne konulan temiz bardağa döktü. Birkaç saniye sonra şişenin kapağını tam kapatmadan öylece üstüne attı.
Gözlerini irice açarak "Seninki kendini öldürmeye niyetlendi galiba. Yokluğun ağır gelmiş olmalı," dedi Feza.
"Benimki değil."
Eliyle onu durdurdu Feza. "Tamam, şimdi derinlere dalma. Bir şey yapacak mısın?"
"Aklımdan geçmiyor değil. Yüzünün rengi attı ama halen içme derdinde," dedi. Elindekini arkadaşına verdi.
"Beş dakika idare et."
"Tamamdır. Zaten işe yeni alınan iki kişiyle birlikte daha rahat yetişmeye başladık."
Ağır adımlarla ilerleyip az önce Feza'nın durduğu yere gitti İzgi. Karmen, dalgın bakışlarını onun yüzüne doğrulttu. Keskin maviler artık dalgın bakmıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRA KASIMPATI (GxG)
RomanceSöylenecek çok söz vardı aslında. Gidilecek yollar, aşılacak engeller vardı. Birlikte tecrübe edilebilecek birçok olay yaşayabilirdik. Hayata öfkeleniyorum ama öfkemin en büyüğü kendime, her suçu da hayata atarsak halimiz ne olur? Bir ömre sığdırma...