Hatalar varsa affola. Keyifli okumalar. ❤️
(Yazardan)
Derin ve Buse çifti yarım saat sonra geldi. Trafiğe takıldıkları için eli mahkum gecikmişlerdi. Karmen'in yanında birisiyle geleceğini bilmiyorlardı. Bu konuda bir şey söylememişti Karmen fakat onların sevgili olduğunu hemen anladı Derin. Koluna girerek yürüyen eşine baktı. Buse onun kendisine baktığını fark edince gülümseyerek eşine döndü. Yanağından öptü. Utanarak başını çevirdi Derin. Yetmiş yaşına gelseler de Buse'nin ondaki etkisi hiç kaybolmayacaktı.
Bu tatlı anı yakalayan Karmen ve İzgi birbirlerine baktılar. Karmen sırıtarak elini sevgilisinin elinin üstüne attı. Nazikçe sıvazlayıp epey rahat olan sandalyeden kalktı. İzgi de ona ayak uydurdu.
"Hoş geldiniz," dediler aynı anda.
"Hoş bulduk," dediler.
"Beklediğiniz için teşekkür ederiz. Trafik malumunuz," dedi Derin gülümseyerek. Karmen anlayışla başını salladı. Daha belirgin bir gülümsemeyle karşılık verdi.
"Rica ederiz, buyurun lütfen," dedi nazikçe. Bir an donup kaldı. Tanıştırma faslını es geçmemek doğru olur diye düşünüyordu ki Derin ondan önce davrandı.
"Eşim Buse."
Sessizce güldü Karmen. "Memnun oldum. Hanımefendi de sevgilim İzgi," dedi.
"Memnun olduk" dedi İzgi.
"Biz de öyle," diye karşılık verdi Buse. Üstündeki ceketi kenardaki bölüme bıraktı. Derin ise sandalyesinin arkasına atmayı tercih etti.
Derin, Karmen'in karşısına, Buse ise İzgi'nin karşısına oturdu. Garson hemen önlerine birer menü bıraktı.
"İzgi Hanım sizi görmeyi beklemiyorduk, sürpriz oldu."
"Sürprizler iyidir," dedi İzgi gergin bir gülümsemeyle. Bu gerginliğin sebebi böyle iş görüşmelerine çok alışkın olmamasından kaynaklanıyordu.
Sırıtarak "Böyle çift olarak oturuyoruz işte ne güzel," dedi Karmen. Sevgilisinin yanında olmasının tadını çıkarmaya devam ediyordu. Bir yandan da menüyü inceliyordu.
"Kesinlikle," diyerek ona katıldığını belli etti Buse.
İzgi renk vermiyordu fakat biraz şaşkındı. Kesinlikle olumsuz bir anlam taşımayan bu şaşkınlıkla sağında oturan sevgilisine baktı. Karmen ona detay verirken Derin'in bir kadınla evli olduğu kısmını atlamıştı. İzgi'nin etrafında biseksüel ve eşcinsel arkadaşları olsa da evli olanlarla karşılaştığı ikinci çift Derin ve Buse'ydi. Henüz onları tanımıyordu fakat öyle güzel bir enerji yayıyorlardı ki İzgi onların ne kadar yakıştıklarını emin oldu bile.
"Bundan sonra daha sık görüşeceğiz Karmen Hanım. Bizden bıkmayın sonra," dedi Derin esprili bir ifadeyle. Karmen başını olumsuz anlamda salladı. Keyifle gülümsedi.
"Estağfurullah," dedi nazik bir tavırla. İzgi onun bu haline gülmemek için yanağının içini dişledi. İsteyince nasıl da kibar oluyor, dedi içinden. Başını menüden kaldırıp sevgilisine baktı.
Masadaki suya uzanırken, Karmen'in o an fark edemediği aşk dolu bakışları fark etti Buse. Bu ikiliden tuhaf bir his aldı o an. Aynı hissi Derin de almıştı. Karmen ya sevgisini az gösteren kişiydi ya da bu ilişkiye henüz İzgi kadar bağlanmamıştı. İkisi de birbirlerinden habersiz aynı şeyi düşündü, ikisi de dile getirmedi. Sonuçta onları ilgilendiren bir durum yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HATIRA KASIMPATI (GxG)
RomanceSöylenecek çok söz vardı aslında. Gidilecek yollar, aşılacak engeller vardı. Birlikte tecrübe edilebilecek birçok olay yaşayabilirdik. Hayata öfkeleniyorum ama öfkemin en büyüğü kendime, her suçu da hayata atarsak halimiz ne olur? Bir ömre sığdırma...