| 25 |

365 54 53
                                    

Boş zamanım varken bölüm yazmaya ve atmaya devam. ❤️ 😊


Kapı ziline basıp kapının tam karşısında durdu Karmen. Kapı deliğinden baktığında onu görünce mutlu oldu İzgi. Gülümseyerek kapıyı açtı.

"İyi akşamlar."

Sevecen ve mutlu yüz bir ifadesi eşliğinde "İyi akşamlar. Hoş geldin. Bu eski apartmana sefalar getirdin," dedi İzgi.

Ellerindekileri biraz yukarı kaldırarak "Henüz akşam yemeği yememişsindir umarım," dedi. 

Başını sağa sola salladı İzgi. "Hayır, yemedim. Buyur, geç içeri," dedi kenara çekilerek.

Ayakkabısını hızlıca çıkardı Karmen. Elindeki pizza kutularını ve içecek şişesi olan poşeti İzgi'nin eline tutuşturdu. Çok acıktığı için vakit kaybetmeden yemek istiyordu. 

Eve girer girmez kendini banyoya attı. Ellerini güzelce yıkadıktan sonra kurulayıp oradan çıktı. Salonun ortasındaki sehpayı koltuğun yakınına çekti. Sevgilisine sormaya gerek duymadan dolapta ne kadar sos ve sos türevi şey varsa salona getirdi İzgi. O, bu tarz soslara bayılıyordu. Ellerindeki sosları sehpanın üstüne dikkatle koydu. Karmen'in yanına oturdu. 

Pizza kutusunu açtıkları an burnuna gelen koku Karmen'in midesindeki zilin daha güçlü çalmasına sebep oldu. Kokuyu içine çekerken gözlerini yumdu. Belli belirsiz gülümsedi. Bir dilim alıp geri çekildi. Bekletmeden küçük bir ısırık aldı.

"Güzel. Hâlâ sıcak," dedi.

Üstelik bayağı lezzetli. Ayrıca ben çok açım ve yemek ayıran birisi değilim."

"Kendimi övmeden geçemem diyorsun?"

"Dalga geçme Karmen," deyip kaşlarını çattı. Karmen onun bu çocuksu haline güldü. Birkaç dakika boyunca sessiz kaldılar. Karınlarını yavaş yavaş doyuruyorlardı. 

Bu sessizliği aklındaki soruyla böldü İzgi. "Günün nasıl geçti?"

"Yoğun ve sıkıcı," dedi Karmen. Mavi gözlerini yanında oturan kıza çevirdi.

"Senin günün nasıl geçti? Neler yaptın?"

"Bir ara alışveriş için markete gittim. Yiyecek bir şeyler aldım. Bunun dışında evdeydim. Temizlik yaptım."

"Evdeki ikinci koku şimdi anlaşıldı."

"İkinci koku derken?"

"En son buraya geldiğimde burnuma ilk senin kokun gelmişti. Şimdi ise bu koku dışında başka bir koku daha geliyor. Temizlikten sonraki o ferah kokuymuş, şimdi anladım," dedi tatlı bir ifadeyle.

"Koku bağımlısı mısın sen?" deyip sırıttı İzgi.

"Bağımlısı olduğumu sanmıyorum ama burnum iyi koku alır diyelim. Ayrıca senin kokun en güzel parfümle bile yarışır. Şampuanın, duş jelin, parfümünün üstüne teninin doğal kokusu eklenince ortaya dünyanın en güzel kokusu ortaya çıkıyor."

"Bu gece bana sıkıca sarılarak uyu öyleyse. Özlemişsindir."

Başını yavaşça aşağı yukarı hareket ettirdi Karmen. Dilini üst dişine dokundurdu. 

"Geç bakalım dalganı. Sonuçta malzeme verdim."

"Biraz öyle oldu," dedi İzgi gülerek. Kapı çalınca bakışlarını oraya çevirdi.

"Birini mi bekliyordun?"

İzgi hızlıca ıslak mendil kutusunu açıp içinden bir tane mendil çıkardı. Elini silerken ayağa kalktı.

HATIRA KASIMPATI  (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin